Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Προσλήψεις από τους πίνακες αναπληρωτών ζητά η ΟΛΜΕ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι προσλήψεις θα πρέπει να πραγματοποιηθούν για τη λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης.

Κανένας άλλος φορέας πλην του Υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να πραγματοποιήσει προσλήψεις εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία αναφέρει η ΟΛΜΕ με αφορμή της εξαγγελίες του Υφυπουργού Παιδείας για το «κοινωνικό φροντιστήριο». Επίσης η ΟΛΜΕ, πέρα των μόνιμων διορισμών, ζητά άμεση έναρξη της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών από τους πίνακες του Υπουργείου Παιδείας.

Στο κείμενό της τονίζει ότι «το Υπουργείο Παιδείας αθετώντας τις εξαγγελίες περί λειτουργίας της πρόσθετης διδακτικής στήριξης και ενώ έχει περάσει πάνω από το μισό διδακτικό έτος ανακοινώνει τη λειτουργία «κοινωνικού φροντιστηρίου» με προσλήψεις εκπαιδευτικών μέσω του ΟΑΕΔ – αξιοποιώντας κονδύλια από ΕΣΠΑ – αποκλείοντας χιλιάδες απολυμένους αναπληρωτές, ελαστικοποιώντας ακόμα περισσότερο τις εργασιακές σχέσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση, δημιουργώντας νέες αντιθέσεις ανακυκλώνοντας την ανεργία των νέων εκπαιδευτικών».

«Οι παρεμβάσεις αυτές», αναφέρει η ΟΛΜΕ, « έρχονται μετά από τις έωλες και νομικά αστήρικτες προσλήψεις εκπαιδευτικών των ΙΕΚ για κάλυψη εκπαιδευτικών κενών στα ΕΠΑΛ μετά τις ανάλγητες διαθεσιμότητες των συναδέλφων το καλοκαίρι και των προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας από ΟΑΕΔ.

Το γεγονός ότι (και) οι προσλήψεις αυτές θα πραγματοποιηθούν μέσω ΕΣΠΑ, δηλαδή με κονδύλια της Ε.Ε., επιβεβαιώνει ότι η κατάργηση της μονιμότητας, η γενίκευση των ελαστικών σχέσεων εργασίας και στο Δημόσιο, αποτελούν στρατηγική επιλογή της Ε.Ε. Άλλωστε, περίπου 20 χιλιάδες συμβασιούχοι εργάζονται αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση (5μηνα, αναπληρωτές-ωρομίσθιοι ΕΣΠΑ κλπ…), στη συντριπτική τους πλειοψηφία, έχουν προσληφθεί μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.