Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Τατουάζ στα μάτια, διχαλωτή γλώσσα και εμφυτεύματα κεράτων

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο Diablo Delenfer δηλώνει ότι θέλει να γίνει ο «Σατανάς».

Πολλοί θα περιέγραφαν ως «δαίμονα» αυτό στο οποίο θέλει να μοιάσει ο 43χρονος Diablo Delenfer από το Kent της Αγγλίας.

Ο πρώην υπάλληλος σε εταιρεία σεκιούριτι έχει διχαλωτή γλώσσα, τατουάζ στα μάτια και εμφυτεύματα κεράτων στο κρανίο του. Ωστόσο, επειδή αυτές οι παρεμβάσεις στο σώμα δεν γίνονται χωρίς άδεια στις ΗΠΑ, ο Diablo Delenfer είναι αναγκασμένος να κάνει όλες τις επεμβάσεις χωρίς αναισθητικό.

«Ό,τι έκανα, το έκανα έχοντας τις αισθήσεις μου, εντελώς ξύπνιος» εξηγεί. «Βλέπεις τη βελόνα να έρχεται κατευθείαν σε σένα και είναι αρκετά αγχωτικό. Δεν μπορείς όμως να φοβάσαι τον πόνο όταν είναι ο ‘’Devil Man’’» λέει ο 43χρονος και ξεκαθαρίζει ότι θέλει να συνεχίσει το έργο του παρά τους πόνους.

Ο ίδιος λέει ότι δεν έχει καμία σχέση με το σατανισμό, απλώς θέλει να γίνει ο «Devil Man» επειδή «όλα τα άλλα τα έχουν κάνει, είτε εδώ είτε στην Αμερική». Η τροποποίηση του σώματος είναι το ταξίδι της ζωής μου. Είναι λίγο περίεργο, λίγο εκκεντρικό, αλλά αυτό είμαι» λέει ο Diablo Delenfer.

Πάντως, όπως λέει το μεγάλο του όνειρο είναι να αποκτήσει μια ουρά! «Είμαι ευχαριστημένος με την μέχρι τώρα εμφάνισή μου, αλλά αυτό που πραγματικά θέλω είναι μια ουρά. Κι όχι μια συνθετική, αλλά μια κανονική, οργανική ουρά» καταλήγει.









Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.