Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Άντρας ικανοποίησε τις ορέξεις του σε σουπερμάρκετ


Αυνανίστηκε στο διάδρομο με τα… κρεατικά.

Απαγόρευση εισόδου για 18 μήνες σε όλα τα σουπερμάρκετ της Μεγάλης Βρετανίας, εκτός κι αν συνοδεύεται από κάποιον άλλο ενήλικα, επιβλήθηκε σε έναν 49χρονο άντρα, ο οποίος πιάστηκε επ’ αυτοφώρω από τις κάμερες ενός καταστήματος να… αυνανίζεται στο διάδρομο με τα κρεατικά!

Ο Eugenio Freitas ικανοποίησε τον… εαυτό του για τουλάχιστον 10 λεπτά, όπως κατέγραψαν οι κάμερες του κλειστού κυκλώματος υποκαταστήματος πολύ γνωστής αλυσίδας σουπερμάρκετ της Αγγλίας.

Ο πατέρας τεσσάρων παιδιών από το Staffordshire, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Independent, είχε «κάθε πρόθεση να πάει για ψώνια - όπως δήλωσε στο δικαστήριο- όμως κατακλύστηκε από μια… ακαταμάχητη σεξουαλική επιθυμία»!

Οι πελάτες του καταστήματος που τον αντίκρισαν να αυνανίζεται δίπλα στα ψυγεία με τα κρέατα, ειδοποίησαν τους υπεύθυνους του καταστήματος, οι οποίοι με τη σειρά τους φώναξαν την αστυνομία.

Μία υπάλληλος κατέθεσε ότι τον είχε δει να συμπεριφέρεται περίεργα, όμως παρά τα παράπονα των πελατών, αρχικά είχε πιστέψει ότι απλά «έφτιαχνε το παντελόνι του».



Διαβάστε περισσότερα...

Δείτε και απολαύστε τη γυναίκα που εξευτέλισε στον αέρα τον Υπουργό Εργασίας


Συγκλονιστική ήταν μια γυναίκα – προσκεκλημένη σε γνωστή τηλεοπτική εκπομπή, η οποία φιλοξένησε τον υπουργό Εργασίας, Γιάννη Βρούτση.

Σε μια τοποθέτηση χωρίς κραυγές και ψιθύρους, εξέθεσε το προσωπικό της πρόβλημα, μιλώντας παράλληλα όχι μόνο για τον εαυτό της όπως συνηθίζεται, αλλά για την κατάσταση που βιώνει η συντριπτική πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας από τις αποφάσεις και τα αποτελέσματα της πολιτικής της συγκυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, αλλά και όσων επικροτούν και προσυπογράφουν τις εντολές της τρόικα.

Πιο συγκεκριμένα, η γυναίκα μίλησε για το τεράστιο ζήτημα των ΚΕΠΑ, τα οποία ταλαιπωρούν τους ανθρώπους με ειδικές ικανότητες. Μίλησε για το πρόβλημα του αδελφού της, ο οποίος είναι κωφός και έπαιρνε το προνοιακό επίδομα λόγω της ιδιαίτερα σοβαρής αναπηρίας του.

Τα ΚΕΠΑ (Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας) του ζήτησαν να κάνει κάποιες πρόσθετες εξετάσεις, οι οποίες θα πιστοποιούσαν εκ νέου το γεγονός ότι είναι κωφός.

Μέχρι να συγκεντρωθούν οι απαραίτητες εξετάσεις, είχε βγει η απόφαση των ΚΕΠΑ, η οποία έλεγε ότι δεν αναγνωρίζει ποσοστό αναπηρίας άνω του 50%, επομένως ο αδελφός της γυναίκας δεν έπρεπε να λάβει το προνοιακό επίδομα. Η οικογένεια του παιδιού υπέβαλε ένσταση και δικαιώθηκε με το ποσοστό αναπηρίας να αναγνωρίζεται στο 85%, άρα αυτόματα είναι και δικαιούχος του επιδόματος.

Φαίνεται όμως ότι η ταλαιπωρία δεν σταμάτησε εκεί για την οικογένεια, καθώς όταν πήγε να παραλάβει το χρηματικό ποσό, το οποίο του αναλογούσε, ενημερώθηκε από τα ΚΕΠΑ ότι θα εισπράξει το ποσό από εδώ και πέρα και όχι κατά το διάστημα που εκκρεμούσε, παίρνοντας τα αντίστοιχα αναδρομικά, καθώς σε αυτό το μεσοδιάστημα δεν ήταν ανάπηρος!

Η γυναίκα είπε χαρακτηριστικά ότι «Αυτό το θεωρώ απάτη από μεριάς του Κράτους και ντροπή ειδικά για τα άτομα με αναπηρία γιατί τα συγκεκριμένα άτομα χρήζουν ιδιαίτερης φροντίδας και προστασίας».

«Κοιτώντας έναν άνεργο άνθρωπο στα μάτια από 45 ετών και άνω», είπε απευθυνόμενη προς τον υπουργό Εργασίας, Γιάννη Βρούτση, «Μπορείτε να του πείτε κάτι για την καταδίκη που του έχετε κάνει εσείς σε αεργία για το υπόλοιπο της ζωής του;».

«Μπορείτε να πείτε κάτι σε εμένα που στα 48 μου χρόνια καλούμαι με έναν μισθό να συντηρήσω μια τετραμελή οικογένεια;». «Ότι και να μου πείτε θα είναι ψέμα γιατί βλέπω ότι όλες σας οι απαντήσεις έχουν μια συγκεκριμένη φόρμα μέχρι να τελειώσει η εκπομπή και να φύγετε από εδώ».

Η γυναίκα συνέχισε κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο αποτρόπαιο περιστατικό του άδικου χαμού του 13χρονου κοριτσιού που έσβησε από τις αναθυμιάσεις ενός μαγκαλιού στη Θεσσαλονίκη. «Σας θεωρώ εσάς και όλους συνυπεύθυνους, όταν υπογράφετε αυτές τις αποφάσεις με την τρόικα, με μια άνεργη μάνα τρεις μήνες χωρίς ρεύμα, η οποία άναψε το μαγκάλι για να ζεστάνει το παιδί της».

«Θέλω να ρωτήσω αν κοιμάστε τα βράδια. Εγώ στη θέση σας δε θα κοιμόμουν. Θα είχα εφιάλτες από τις τύψεις», είπε χαρακτηριστικά η γυναίκα στον υπουργό Εργασίας.

«Δε σας δέχομαι σαν υπουργό μου. Θεωρείται ότι νομιμοποιείστε με την πολιτική την οποία κάνετε; Έχετε λαϊκή εντολή για αυτό που κάνετε; Είναι ντροπή σας και εσάς και της κυβέρνησης και όλων όσων συνυπογράφετε τις αποφάσεις της τρόικα», είπε η γυναίκα στον Γιάννη Βρούτση για να κλείσει την τοποθέτηση λέγοντας «Ντροπή και αίσχος. Δεν θέλω απάντηση από την μεριά σας».

«Ντροπή και αίσχος γιατί τα άτομα με αναπηρία έχουν μεγαλύτερο φιλότιμο και περηφάνεια από εσάς που στέκεστε εκεί με το γκατζετάκι σας, το οποίο αξίζει περισσότερο από το μηνιάτικο της κυρίας που προσπαθεί να συντηρήσει μια οικογένεια».




Πηγή: http://www.thebest.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Οι συγκλονιστικές κούκλες για βιτρίνες μαγαζιών στα πρότυπα ανθρώπων με αναπηρία


Ένα συγκινητικό μήνυμα- γροθιά αποφάσισε να στείλει η Pro Infirmis, μια ελβετικη οργάνωση που στηρίζει ανθρώπους με αναπηρία.

Καταρρίπτοντας το στερεότυπο που θέλει τις κούκλες στις βιτρίνες ψηλές και αδύνατες με εξωπραγματικές διαστάσεις δημιούργησε μια σειρά από κούκλες που βασίζονται σε πραγματικούς ανθρώπους με σωματικές αναπηρίες και δυσπλασίες.

Υπό τον τίτλο «Ποιος είναι τέλειος» η Pro Infirmis κατέγραψε μέσα σε ένα συγκινητικό βίντεο την όμορφη διαδικασία της δημιουργίας των ρεαλιστικών μοντέλων καθώς και τη χαρά των ανθρώπων που βλέπουν το σώμα τους από άλλη προοπτική.

Όπως αναφέρει η Huffigton Post, οι κούκλες στη συνέχεια εκτέθηκαν στα καταστήματα της πόλης Bahnhofstrasse στη Ζυρίχη προς τιμήν της Διεθνούς Ημέρας των Ατόμων με Αναπηρία.

Δείτε εδώ το συγκλονιστικό βίντεο.




Πηγή: http://www.iefimerida.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Εκκληση της Παγκύπριας Οργάνωσης Τυφλών προς πολιτεία για θωράκιση ατόμων με αναπηρία


«Υστατη έκκληση» προς τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, τον Πρόεδρο και τα Μέλη της Βουλής των Αντιπροσώπων, τους αρχηγούς των κοινοβουλευτικών κομμάτων, τους Δημάρχους όπως μεριμνήσουν για τη θωράκιση των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους από την υποβάθμιση της κοινωνικής αξιοπρέπειας, την ανεργία, τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό, εφαρμόζοντας μέτρα προστασίας των ατόμων με αναπηρίες, απευθύνει με διακήρυξη για τη Διεθνή Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρίες, που τιμάται σήμερα, η Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών.

Η Οργάνωση Τυφλών αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι στο πλαίσιο εφαρμογής του μνημονίου υλοποιούνται σημαντικές περικοπές στις λεγόμενες κοινωνικές δαπάνες, οι οποίες αναμένεται να πολλαπλασιαστούν με την εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της αναπηρίας και λειτουργικότητας.

Προσθέτει ότι με επίκληση της ασαφούς, αβέβαιης και επικίνδυνης έννοιας της «λειτουργικότητας» ακυρώνεται ο διεθνώς αποδεχτός ορισμός της αναπηρίας.

Η εφαρμογή του Συστήματος αποτελεί ένα απόλυτα ανασταλτικό παράγοντα στις προσπάθειες που καταβάλλει το κίνημα των ατόμων με αναπηρίες για κοινωνική ενσωμάτωση, άσκηση και εμβάθυνση των αναφαίρετων δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρίες και αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής τους και θέτει τους Κύπριους πολίτες με αναπηρία υπό συνεχή κρίση και αμφισβήτηση, συνεχίζει η Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών.

Καταλήγοντας, αναφέρει πως οι Οργανώσεις Μέλη του Κυπριακού Κινήματος των Ατόμων με Αναπηρία υψώνουν φωνή διαμαρτυρίας για την τραγική θέση στην οποία έχουν περιέλθει τα άτομα με αναπηρία και διακηρύσσουν ότι τα άτομα με αναπηρία και οι οικογένειές τους αρνούνται να πληρώσουν την κρίση, για την οποία δεν ευθύνονται.



Διαβάστε περισσότερα...

«Πιο δύσκολο να φτάσεις στη σχολή, από το διδακτορικό»


Δυο φοιτητές με υψηλό ποσοστό αναπηρίας για την καθημερινότητά τους.
Τυχερός, για τον Δημήτρη Καραναστάση, είναι αυτός που έχει αυτοκίνητο και μπορεί να πηγαίνει στο πανεπιστήμιο. Για την Εύα Λαμπάρα, «τύχη είναι το αμαξίδιό σου να χωράει στο ασανσέρ». Ο πρώτος έχει ποσοστό αναπηρίας 82% και η δεύτερη πάνω από 85%.


 


Η Εύα Λαμπάρα και ο Δημήτρης Καραναστάσης παλεύουν για πράγματα που για άλλους είναι αυτονόηταΥπάρχει πρόοδος στις συνθήκες ζωής των ατόμων με αναπηρία κατά την τελευταία δεκαετία; Ναι, και αφορά στον τομέα της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης. Παρ' όλα αυτά, η βελτίωση των υποδομών παραμένει ακόμα μεγάλο ζητούμενο.

Στο παραπάνω συμπέρασμα καταλήγει μεταξύ άλλων έρευνα που διεξήγαγε η ΚΑΠΑ research για την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία. Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία, δύο φοιτητές με υψηλό ποσοστό αναπηρίας που έπιασαν τη ζωή απ' τα μαλλιά μιλούν στην «Ε» και συμφωνούν: «Πιο δύσκολο από το διδακτορικό είναι να φτάσεις μέχρι το πανεπιστήμιο».

Επανέλαβε την ασθένειά του αργά και καθαρά για να βεβαιωθεί ότι τη σημείωσα σωστά: «Περιφερειακή πολυνευροπάθεια. Αυτό σημαίνει ότι το νευρικό σήμα του εγκεφάλου δεν καταλήγει στα πόδια και στα χέρια». Του εμφανίστηκε όταν ήταν 4 ετών. Σήμερα ο Δημήτρης είναι 27, έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στα χρηματοοικονομικά και κάνει διδακτορικό. Ανήκει στο 63,6% των ατόμων με αναπηρία που κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών και του Internet και στο 55,6% αυτών που έχουν πρόσβαση στην ενημέρωση και τον Τύπο.

Οι φόβοι τους

«Εξαρχής εξοικειώθηκα με την τεχνολογία», λέει ο ίδιος. Ο φόβος του, όταν θα βγει στην αγορά εργασίας, δεν είναι αν θα τον δεχτούν για δουλειά, αλλά «αν η επιχείρηση θα έχει την κατάλληλη υποδομή». Αυτό συνέβη στην περίπτωση της Εύας. «Με προσέλαβαν, αλλά αν δεν έχω κάποιον να με βοηθάει και αν δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή, πώς να πάω; Δέχτηκαν να εργάζομαι από το σπίτι. Είμαι γραφίστρια σε διαφημιστική εταιρεία».

Η δουλειά της απέχει λίγα μέτρα από το κρεβάτι της, στο ειδικά διαμορφωμένο γραφείο της (χωρίς συρτάρια) που χωράει το αναπηρικό αμαξίδιο. «Εμείς τη ζωή μας τη σχεδιάσαμε από μικρά. Το γραφείο να είναι έτσι. Το κρεβάτι να βολεύει. Το αμαξίδιο να περνάει από τις πόρτες».

Η μυϊκή δυστροφία που έχει από 8 ετών της απαγορεύει οποιαδήποτε άλλη κίνηση πέραν από αυτή του mouse του υπολογιστή. «Καθημερινά εξασκώ το ποντίκι. Το μόνο που μπορώ. Είχα πει από μικρή ότι θα προσπαθήσω, είχα όνειρα», λέει η ίδια. Αποφοίτησε από το ΤΕΙ Αθηνών και στα 30 της ολοκληρώνει το δεύτερο πτυχίο της στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών. «Το Καποδιστριακό είναι απόλυτα προσβάσιμο σε φοιτητές με αναπηρία.

»Στη σχολή πηγαίνω μαζί με τη μητέρα μου. Δεν παρακολουθώ καθημερινά. Με βοηθάει το τμήμα προσβασιμότητας που λειτουργεί στο Πανεπιστήμιο και παρέχει εθελοντές βοηθούς σε όποιον χρειάζεται αλλά και συγγράμματα σε τυφλούς ή κωφούς φοιτητές», αναφέρει η Εύα.

Η τελευταία φορά που ένιωσε ελεύθερος και ασφαλής στην πόλη ήταν όταν ταξίδεψε στο Στρασβούργο. «Εφευγες από το ξενοδοχείο, έμπαινες στο τραμ, έβγαινες από το τραμ εύκολα. Μπορούσες άνετα να κινηθείς στο πεζοδρόμιο», λέει ο Δημήτρης. Δύσκολα κυκλοφορεί μόνος στην Αθήνα.

«Για να πάω σε μια δημόσια υπηρεσία πρέπει να πάρω τηλέφωνο, να ρωτήσω αν έχει ράμπες και άλλες υποδομές. Συνήθως τα φορτώνω σε κάποιο μέλος της οικογένειας», λέει ο ίδιος. Τουλάχιστον στο πάρκινγκ του Πανεπιστημίου «έχουν δικές τους θέσεις τα ΑμεΑ και μετακινείσαι εύκολα στο κτήριο με το καροτσάκι, γιατί από το 2002 έχουν φτιάξει ράμπες».

«Η ζωή μας, ο βοηθός μας»

«Ο βοηθός είναι η ζωή μας ολόκληρη. Αν ξυπνήσει μια μέρα και μου πει, δεν μπορώ να σε βοηθήσω, πάει πέθανα. Ούτε νερό μπορώ να πιω ούτε να φάω. Τώρα στη θέση του βοηθού είναι η μητέρα και ο πατέρας μου. Αύριο όμως; Το αύριο δεν το ξέρουμε», λέει η Εύα θίγοντας το ζήτημα της ανεξάρτητης διαβίωσης των ατόμων με αναπηρία. «Στο εξωτερικό υπάρχουν βοηθοί», συνεχίζει ο Δημήτρης. «Στη Σουηδία, στη Νορβηγία, στην Αγγλία, στη Γαλλία, στην Ισπανία το κράτος μεριμνά και παρέχει βοηθούς. Στην Ελλάδα τα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης που προορίζονται για άτομα με αναπηρία κατευθύνονται σε ιδρύματα. Ολοι τρέμουν στη σκέψη ότι θα μπουν σε ίδρυμα, ενώ ονειρεύονται κάποιον να τους βοηθάει», συνεχίζει ο Δημήτρης.


Πηγή: http://www.enet.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Τουρνουά μπάσκετ για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Καλαθοσφαίρισης Special Olympics


Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το τουρνουά στο πλαίσιο της Έναρξης της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Καλαθοσφαίρισης Special Olympics, με τη συνεργασία EOK και την υποστήριξη της EUROLEAGUE, μεταξύ αθλητριών Special Olympics και αθλητριών από: το Γυμναστικό Σύλλογο Ηλιούπολης, τον Αθλητικό Όμιλο Ελληνικού και τον Αθλητικό Όμιλο Π. Φαλήρου.

Στόχοι της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μπάσκετ είναι η από κοινού άθληση ατόμων με και χωρίς διανοητική αναπηρία, η προώθηση των Αθλημάτων Κοινωνικής Ένταξης (Unified Sports) και των φιλικών αγώνων. Ο θεσμός ξεκίνησε το 2004 με το πρωτόκολλο που υπέγραψαν η FIBA Europe, τα Special Olympics Europe/Eurasia και τα Special Olympics Ελλάς στη Ρόδο.

Η Πρόεδρος των Special Olympics Γιάννα Δεσποτοπούλου καλωσορίζοντας τις ομάδες, τους εκπροσώπους των φορέων και των συλλόγων ανέφερε: "Γιορτάζουμε, όλοι μαζί, τον Αγώνα για σεβασμό στη διαφορετικότητα, για συνύπαρξη, για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος αντάξιου της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Όλοι εσείς που αγωνίζεστε μαζί με τους αθλητές μας, δώσατε το εναρκτήριο λάκτισμα για να χτίσουμε μια κοινωνία που δεν θα ορίζεται απ’ αυτούς που αποκλείονται αλλά απ’ αυτούς που εντάσσονται".

Ο Δήμαρχος της Ηλιούπολης, Βασίλης Βαλασόπουλος καλωσόρισε τα Special Olympics Eλλάς και δήλωσε: "Η στήριξη του Δήμου μας προς τα Special Olympics είναι αδιαμφισβήτητη. Φιλοξενούμε την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Καλαθοσφαίρισης Special Olympics για 2η συνεχή χρονιά και θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα μας. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να συνεχίσουν να συνυπάρχουν στα γήπεδα αθλητές με και χωρίς διανοητική αναπηρία. Είμαι όλοι μια Ομάδα".

Ο Σύμβουλος Ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΟΚ, Δημήτρης Μπασούρης, τόνισε: "Η στήριξη της Ομοσπονδίας μας προς τα Special Olympics είναι αδιαμφισβήτητη και θα είμαστε σε συνεχή επαφή ώστε η ΕΟΚ και τα Special Olympics να συνεχίσουν δυναμικά την συνεργασία με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή ατόμων με διανοητική αναπηρία στη χαρά που προσφέρει το άθλημα του μπάσκετ".

Στους φιλικούς αγώνες συμμετείχε η Κήρυκας Εθελοντισμού των Special Olympics και πρώην παίκτρια του Μπάσκετ στην ομάδα του Παναθηναϊκού, Ορθούλα Παπαδάκου δίνοντας το παρόν για 4η συνεχόμενη χρονιά.

Οι αγώνες και οι εκπαιδευτικές εκδηλώσεις συνεχίζονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη την Τρίτη.


Πηγή: http://www.contra.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Έργο βιοκλιματικής αναβάθμισης στον δήμο Κορδελιού-Ευόσμου


Το έργο εντάχθηκε από τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος, Σταύρο Καλαφάτη, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη.

Χρηματοδότηση ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, για το έργο «Βιοκλιματική Αναβάθμιση Δημοσίου Ανοιχτού Χώρου (οδός Φλώρου – Πάρκο Κατσαντώνη)» λαμβάνει ο δήμος Κορδελιού - Ευόσμου.

Το έργο εντάχθηκε από τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος Σταύρο Καλαφάτη, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (ΕΠΠΕΡΑΑ). Σε δήλωσή του ο κ. Καλαφάτης σημειώνει πως «η βελτίωση των συνθηκών ζωής των πολιτών είναι βασική προτεραιότητα των δράσεων του ΥΠΕΚΑ, τόσο μέσω των προγραμμάτων που υλοποιούμε όσο και μέσω των νομοθετικών μας πρωτοβουλιών».

Ο υπουργός τόνισε ότι η βιοκλιματική αναβάθμιση περιοχών των πόλεών μας στοχεύει, μεταξύ άλλων, στη βελτίωση του μικροκλίματος μέσω μείωσης της μέγιστης θερινής θερμοκρασίας περιβάλλοντος και της βελτίωσης της θερμικής άνεσης στην περιοχή. «Αυτό κάνουμε τώρα στην ευρύτερη περιοχή του Πάρκου Κατσαντώνη, το ίδιο πράξαμε λίγους μήνες πριν με τα αντίστοιχα έργα της πλατείας Χρηματιστηρίου στη Θεσσαλονίκη και στα Νεόκτιστα Σταυρούπολης του Δήμου Παύλου Μελά» σημείωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Αναβαθμίζοντας το δημόσιο χώρο προσφέρουμε στους πολίτες καλύτερους όρους ζωής στην πόλη. Με λίγα λόγια επενδύουμε στο περιβάλλον, μέσα στις αστικές περιοχές, εκεί δηλαδή που έχουμε τη μεγαλύτερη ανάγκη».

Τι αφορά το έργο

Το έργο αφορά στη βιοκλιματική ανάπλαση περιοχής που βρίσκεται στο ενδιάμεσο όριο των δημοτικών ενοτήτων Ελευθερίου-Κορδελιού και Ευόσμου και σε μικρή απόσταση από την εσωτερική περιφερειακή οδό που διασχίζει το νέο δήμο. Η περιοχή αναβάθμισης συνολικής επιφάνειας περίπου 22.900 τετραγωνικών μέτρων περιλαμβάνει την επαναδιαμόρφωσης του Πάρκου Κατσαντώνη, τις περιμετρικές οδούς του (Κατσαντώνη, Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, Βενιζέλου, Άρτας, Σολωμού) και την οδό Φ.Φλώρου, που καταλήγει στο Πάρκο.

Οι παρεμβάσεις που υλοποιούνται στο Πάρκο (περίπου 13,5 στρέμματα) αφορούν πλακοστρώσεις πεζοδρομίων, επιστρώσεις με ψυχρούς κυβόλιθους, φύτευση στο πάρκο και στα πεζοδρόμια των περιμετρικών οδών, εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού, επιστρώσεις δαπέδων με κυβόλιθους από γρανίτη, εγκατάσταση σιντριβανιού αλλά και αυτοματοποιημένου συστήματος υπόγειων κάδων ανακύκλωσης.

Οι παρεμβάσεις που υλοποιούνται στην οδό Φλώρου (περίπου 9,5 στρέμματα) αφορούν εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού, κατασκευή πέργκολας σχολείου, φυτεύσεις δένδρων ή θάμνων και αναρριχώμενων φυτών, επιστρώσεις δαπέδων με κυβόλιθους από γρανίτη και ανακατασκευή βάσης οδοστρώματος.

Σε όλες τις περιπτώσεις θα ληφθεί μέριμνα για ΑμΕΑ (ράμπες, πλάκες οδηγού τυφλών). Σύμφωνα με τα σχέδια θα φυτευθούν συνολικά περισσότερα από 440 δένδρα, πάνω από 6500 θάμνοι και περισσότερα από 1200 αναρριχώμενα και ποώδη φυτά.

Σημειώνεται ότι στην περιοχή θα εγκατασταθεί και ένας πλήρως εξοπλισμένος σταθμός μέτρησης κλιματολογικών παραμέτρων, ώστε να αποτυπωθεί σε βάθος χρόνου το όφελος στο μικροκλίμα από τη συγκεκριμένη αστική παρέμβαση. Οι διαδικασίες υλοποίησης του έργου μπορούν να ξεκινήσουν άμεσα από το δήμο και υπολογίζεται ότι το έργο μπορεί να κατασκευαστεί εντός του 2014 και να παραδοθεί το 2015.

Με την ολοκλήρωση του έργου αναμένεται αύξηση των χώρων πρασίνου στην περιοχή κατά 5,5 στρέμματα περίπου αλλά και μείωση της κατανάλωσης ενέργειας για δροσισμό στα γειτονικά κτίρια, ενώ υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν περίπου 62 νέες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή του έργου.



Διαβάστε περισσότερα...

Η αναπηρία είναι πολιτικό ζήτημα


Μια συζήτηση με τον τυφλό εκπαιδευτικό Λάζαρο Τεντόμα.

Με τη συνέντευξη αυτή ανοίγουμε στην «Εποχή» μια συζήτηση για τα πολύ σοβαρά ζητήματα της αναπηρίας και της ειδικής αγωγής. Ο Λάζαρος Τεντόμας, διδάκτορας του τμήματος Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Παντείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακά στον τομέα των Σπουδών της Αναπηρίας (Disability Studies) στο Πανεπιστήμιο του Leeds της Μεγάλης Βρετανίας, που από το 2004 διδάσκει στην ειδική εκπαίδευση, μιλά για την πολιτική διάσταση της αναπηρίας και την ανάγκη να ξαναδούμε το θέμα της ειδικής αγωγής από μια ολότελα διαφορετική σκοπιά, βάση της οποίας πρέπει να είναι τι μπορεί να κάνει το παιδί και όχι τι δεν μπορεί να κάνει.

Ποιος είναι ο αριθμός των εν ενεργεία τυφλών εκπαιδευτικών;
Εκπαιδευτικοί με προβλήματα όρασης σε βαθμό που να έχουν λειτουργικούς περιορισμούς είναι ελάχιστοι. Οι τυφλοί εκπαιδευτικοί δεν εμπίπτουν στις ειδικές κατηγορίες και δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση χωρίς το μέτρο της μοριοδότησης, κάτι το οποίο ισχύει και για τις περισσότερες μορφές αναπηρίας. Έτσι, οι ανάπηροι εκπαιδευτικοί οδηγούμαστε κυρίως στα ειδικά σχολεία προκειμένου να εργαζόμαστε στις περιοχές όπου είναι και η μόνιμη κατοικία μας. Με αυτό το μέτρο, το υπουργείο Παιδείας υπονοεί ότι η ειδική εκπαίδευση είναι ο προνομιακός χώρος εργασίας των αναπήρων εκπαιδευτικών. Πρόκειται για μια στερεοτυπική αντίληψη ρατσιστικού χαρακτήρα η οποία επιβάλλει και αναπαράγει διαχωρισμούς του τύπου «ο τυφλός με τους τυφλούς…».

Στα σχολεία που υπηρετήσατε νιώσατε να υφίστασθε κάποιου είδους, ας την ονομάσω κι εγώ, ρατσιστική μεταχείριση;
Σε πολύ γενικές γραμμές όχι. Ωστόσο, κάθε φορά που τοποθετούμαι σε νέα σχολική μονάδα, νιώθω ότι χρειάζεται μεγαλύτερος χρόνος, από ότι συνήθως, για να γίνω αποδεκτός. Επίσης, ορισμένες φορές απαιτείται να αποδείξω, ευτυχώς όχι σε όλους τους συναδέλφους μου, ότι εκτός από την αναπηρία έχω και την εκπαιδευτική ιδιότητα.

Χρειάζεστε ειδικές συνθήκες διδασκαλίας;
Τα βοηθήματα δεν είναι αυτά καθαυτά που διευκολύνουν, αλλά το νοηματικό περιεχόμενο που αποδίδουμε κάθε φορά στις συνθήκες έκφρασης/απόκρυψης συναισθημάτων, όπως διαμορφώνονται στη σχέση εκπαιδευτικού και εκπαιδευόμενου. Δούλεψα αυτά τα ζητήματα στη διατριβή μου. Η απώλεια της όρασης δεν σε αφήνει να ανταποκριθείς εκφραστικά με τους συνηθισμένους τρόπους, άρα οι συνομιλητές σου δεν μπορούν να κατηγοριοποιήσουν τα συναισθήματά σου με τους συμβατικούς όρους επικοινωνίας και έτσι δημιουργούνται παρερμηνείες. Η μελέτη αυτού του πεδίου μπορεί να αποβεί εξαιρετικά χρήσιμη σε όλο το φάσμα τη εκπαίδευσης, ειδικής και μη. Κατ’ ανάλογο τρόπο στην περίπτωση ενός ανάπηρου μαθητή, που πολλές φορές λόγω κοινωνικών εμποδίων συμβαίνει να έχει έλλειψη ερεθισμάτων, φαντάζει να παρουσιάζει νοητική υστέρηση, επειδή δεν ανταποκρίνεται στους συμβατικούς κανόνες επικοινωνίας. Συνεπώς πρέπει να επαναπροσεγγίσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχέση με τα εμπόδια που την προδιαγράφουν κάθε φορά.

Τι μπορεί να προσφέρει η ειδική αγωγή και ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει;
Η αναπηρία είναι πολιτικό ζήτημα. Η ειδική διδακτική συνήθως την αντιμετωπίζει ως τεχνικό ζήτημα. Ξέρετε, χρειάζονται εκπαιδευτικοί με ευρεία οπτική και στάση, όχι απλώς με καλή κατάρτιση στην ειδικότητά τους. Η διαρκής κατάρτιση δημιουργεί εξειδικευμένους επαγγελματίες, που μέσα από την ειδικότητά τους μπορούν να ασκήσουν μεγάλη εξουσία πάνω στους ανάπηρους μαθητές ή τους ανάπηρους γενικότερα. Χρειάζονται άνθρωποι με πολιτική και κοινωνική συνείδηση, ώστε κάθε φορά να αντιλαμβάνονται τους κινδύνους που κρύβει η βιοεξουσία.

Οι συνάδελφοί σας παραπονούνται για την υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων ειδικής αγωγής.


Είναι μύθος ότι οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής υπερτερούν στην υλικοτεχνική υποδομή σε σχέση με τα γενικά σχολεία. Για παράδειγμα, το ειδικό σχολείο όπου υπηρετώ είναι χτισμένο δίπλα σε νεκροταφείο… Ας δεχτούμε ότι αυτό συνέβη τυχαία, όμως έχει κι αυτό τη συμβολική του αξία. Είναι διώροφο κτίριο και συστεγάζονται τρία σχολεία: ένα σχολείο για παιδιά με αυτισμό και ένα άλλο για παιδιά με κινητικές δυσκολίες που βρίσκονται στο ισόγειο. Όλο το κτήριο αυτό έχει δαιδαλώδεις διαδρόμους και τα παιδιά χρειάζονται πάντα κάποιον να τα οδηγεί στην τάξη τους. Οι εκπαιδευτικοί αγωνιούν, με αποτέλεσμα να αναλωνόμαστε σε μια παιδονομική διαδικασία εις βάρος της παιδαγωγικής. Τόση συγκέντρωση μαθητών με τόσες περιπτώσεις προβλημάτων είναι απαράδεκτη. Πρέπει να επισημάνω ότι στο σχολείο αυτό δεν έχουν όλα τα παιδιά νοητική υστέρηση. Κάποια βρίσκονται εκεί για κοινωνικούς λόγους: όπως παιδιά οικογενειών που δυσκολεύονται στην ανατροφή των παιδιών τους ή δε είχαν τη διαχειριστική ικανότητα να επιβάλλουν τα παιδιά τους στα γενικά σχολεία.

Όμως, αλλού βρίσκεται κατά τη γνώμη μου το πραγματικό πρόβλημα: Τα ειδικά σχολεία λειτουργούν ως άλλοθι κοινωνικής πολιτικής. Ο πολλαπλασιασμός τους ζητείται στο όνομα της προστασίας της αναπηρίας, αλλά θα οδηγήσει στη μεγαλύτερη γκετοποίησή της. Η λύση είναι η συμπεριληπτική εκπαίδευση, η οποία είχε αρχίσει να συζητείται στην Ελλάδα στις αρχές του 2000, αλλά δεν προχώρησε. Οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής επικεντρώνονται στις διαγνώσεις και ασχολούνται με το τι δεν μπορεί να καταφέρει ο μαθητής και όχι τι μπορεί να πετύχει. Υπάρχει ιατρικοδιαγνωστικοκεντρικό σύστημα. Το οποίο προκαταλαμβάνει την πορεία του μαθητή και πολλές φορές πολλοί συνάδελφοι, κατά τη γνώμη μου εσφαλμένως, πρώτα συμβουλεύονται τη διάγνωση και μετά βλέπουν το μαθητή. Δεν μπαίνουν στη διαδικασία να φανταστούν το μαθητή πέρα από τη βλάβη του.

Τι ακριβώς είναι η συμπεριληπτική εκπαίδευση;
Τα ειδικά σχολεία δεν είναι σχολεία γειτονιάς, βρίσκονται σε συγκεκριμένα σημεία και συγκεντρώνουν παιδιά από όλη την περιοχή. Αυτό δημιουργεί προβλήματα στη μετακίνηση, αλλά κυρίως τα ανάπηρα παιδιά απομονώνονται από την κοινότητα, δεν πηγαίνουν στα σχολεία που πάνε τα αδέρφια τους, δεν βγαίνουν, δεν έχουν φίλους στη γειτονιά. Η συμπερίληψη πρέπει να εφαρμοστεί σταδιακά λαμβάνοντας υπόψη και τις συνθήκες που επικρατούν στα γενικά σχολεία. Ένα πρώτο βήμα θα ήταν η δημιουργία ειδικών τάξεων στα γενικά σχολεία. Υπάρχουν βέβαια έρευνες που έχουν δείξει ότι όπου εφαρμόστηκε, υπήρξαν διαχωρισμοί. Όμως, για λόγους ιστορικής ολοκλήρωσης πρέπει να προχωρήσουμε σε αυτό το βήμα, έτσι ώστε να σπάσει σιγά σιγά η γκετοποίηση των ανάπηρων μαθητών. Πολλοί κινδυνολογούν υποστηρίζοντας ότι αυτά δεν μπορεί να συμβούν στην Ελλάδα της κρίσης, όμως πρέπει να τονιστεί ότι εδώ και χρόνια ο εθνικός και υπερεθνικός λόγος προωθεί τη δημιουργία κέντρων συγκέντρωσης. Τουλάχιστον ας μπούμε στη διαδικασία να διαχειριστούμε δημιουργικά την επιτακτικότατα της κρίσης.
Μια έρευνα σε σχολεία της Καλλιθέας και του Αμαρουσίου έδειξε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι θετικοί στη συμπερίληψη μαθητών με κινητικά προβλήματα, καθώς και με προβλήματα ακοής ή όρασης, ενώ δεν δέχονται εύκολα τη συμπερίληψη μαθητών με ψυχολογικές διαταραχές και νοητική υστέρηση. Κάποιοι επιμένουν να αναπαράγουν την κατηγοριοποίηση των ανάπηρων ατόμων με βάση το είδος και το βαθμό της βλάβης. Η αντίληψη αυτή βασίζεται σε μια ατομοκεντρική εξήγηση της αναπηρίας, ενώ το ζήτημα είναι ευρύτερο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων τα εμπόδια που συναντούν οι ανάπηροι μαθητές δεν έχουν σχέση με τους λειτουργικούς περιορισμούς της βλάβης τους, αλλά με τα δομικά χαρακτηριστικά και την κουλτούρα των σχολικών μονάδων. Για το λόγο αυτό χρειάζεται να στρέψουμε την προσοχή μας όχι στο πώς θα αντιμετωπίσουμε τον ανάπηρο μαθητή, αλλά στο πώς θα κατανοήσουμε τα εμπόδια που η σχολική κοινότητα βάζει.

Ποια αποτελέσματα θα φέρει η κατάργηση των ειδικών σχολείων;
Τα σχολεία ειδικής αγωγής επηρεάζονται πολύ από τη στάση και τη νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας προς την αναπηρία και την αναπαράγουν με τον ίδιο τρόπο. Το ελληνικό κράτος νόμισε ότι με την επιδοματική πολιτική θα σκεπάσει το πρόβλημα. Το κράτος ουσιαστικά πετάει το μπαλάκι στην οικογένεια. Σε επίπεδο αναπαραστάσεων παρουσιαζόμαστε ως μια οικογενειοκεντρική κοινωνία. Αυτό όμως χωράει πολύ μεγάλη συζήτηση. Από την προσωπική μου επαγγελματική εμπειρία ερχόμενος σε επαφή με ένα μεγάλο φάσμα των οικογενειακών σχηματισμών, διαπίστωσα τη ρευστότητά τους. Συνεπώς, η επίκληση της προστασίας της οικογένειας είναι μια επίφαση κρατικής ευαισθησίας, η οποία στην πραγματικότητα δεν αναγνωρίζει τη ρευστότητα των οικογενειακών σχηματισμών και επιμένει να τις προβληματικοποιεί, ετικετοποιεί και στιγματίζει «προσφέροντας τη λύση» των κέντρων συγκέντρωσης, δηλαδή των ειδικών σχολείων, και παράλληλα κατασκευάζει και την ενοχή των οικογενειακών σχηματισμών που σε καμία περίπτωση οι μέχρι τώρα κρατικές πολιτικές δεν αναγνώρισαν τις ανάγκες τους. Η βαθμιαία κατάργηση των ειδικών σχολείων θα είναι και η αναγνώριση ενός προνιακού πλουραλισμού όπου θα τοποθετεί τη φροντίδα στη σφαίρα της πολιτικής πράξης και έτσι η συμπερίληψη των ανάπηρων μαθητών θα σημάνει και τη συμπερίληψη των συλλογικών ευθυνών απέναντι σε κάθε μορφή διαφορετικότητας. Όχι σε μια κατασκευή της διαφορετικότητας, αλλά προς μια απελευθερωτική και χειραφετησιακή πολιτική που δεν θα διαχωρίζει τη διδασκαλία από τη φροντίδα.


Διαβάστε περισσότερα...

e-Learning Expo 2013: Οι εκδηλώσεις του μοναδικού διημέρου για την εκπαίδευση και την τεχνολογία


Στις 14 και 15 Δεκεμβρίου, ξεκινά η e-Learning Expo, η μεγαλύτερη έκθεση για την εκπαίδευση και τεχνολογία στην Ελλάδα.

H e-Learning Expo 2013 θα έχει πλούσια θεματολόγια. Παρουσιάσεις, σεμινάρια και ομιλίες από τους καλύτερους στο τομέα της ηλεκτρονικής μάθησης, των εκπαιδευτικών υπηρεσιών και λογισμικού. Οι Χορηγοί, οι εκθέτες, και οι εκπρόσωποι πολλών φορέων και οργανισμών δημιούργησαν ένα πλούσιο πρόγραμμα για τους επισκέπτες.


e-Learning Expo 2013: Οι εκδηλώσεις του μοναδικού διημέρου για την εκπαίδευση και την τεχνολογία

Διεθνής Ημερίδα «Καινοτομία στην εκπαίδευση για ενεργούς πολίτες»
Στα πλαίσια της έκθεσης θα διεξαχθεί η Διεθνής Ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία στην εκπαίδευση για ενεργούς πολίτες». Η διεθνής ημερίδα έχει τεθεί υπό τηναιγίδα του Ελληνικού Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Επίσης, εντάσσεται στις δράσεις του Ευρωπαϊκού Έτους των Πολιτών 2013. Χορηγός και συνδιοργανωτής της ημερίδας είναι το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαβάστε περισσότερα

Το πρόγραμμα της ημερίδας είναι το παρακάτω:
Ομιλία από τον Εκπρόσωπο του Ελληνικού γραφείου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Νικήτας Καστής, MENON network & HAED. “Καινοτομία και ο ρόλος της Μάθησης στον 21ο αιώνα”
Βαγγέλης Αυγουλάς, Διεθνής Οργάνωση VIEWS. «Οι νέες τεχνολογίες βοηθούν τα ΑμεΑ να συμμετέχουμε ενεργά σε κάθε πτυχή της συλλογικής ζωής του τόπου».
Ισίδωρος Σιδερίδης, InEdu. «Εκπαιδεύοντας τους νέους για επαγγέλματα που δεν έχουν ακόμα ανακαλυφθεί».
Γιώργος Αντωνάκης, Ινστιτούτο Έρευνας και Κατάρτισης Ευρωπαϊκών Θεμάτων. «Η χρήση προγραμμάτων προσομοίωσης για τη συμμετοχή των νέων στα Ευρωπαϊκά δρώμενα»
Βασίλης Ζωτάκης, FOUR ELEMENTS. «e-democracy με νέες τεχνολογίες»

Καινοτόμα Εργαλεία και Πλατφόρμες
Παρουσίαση των δωρεάν εκπαιδευτικών εργαλείων και προγραμμάτων της Microsoft για πρωτοποριακή Εκπαίδευση
Εργαλεία, εκπαιδεύσεις, κοινότητες και πλατφόρμες που προσφέρονται δωρεάν στην εκπαιδευτική κοινότητα για την αναβάθμιση των μαθημάτων και δράσεων στην τάξη και το σχολείο αλλά και την προσωπική ανάπτυξη των δεξιοτήτων εκπαιδευτικών και διευθυντών του σχολείου. Μάθετε περισσότερα

Moodle Day, με τη συμμετοχή του δημιουργού του Moodle, Martin Dougiamas Μέσα από το Moodle Day θα παρουσιαστούν οι τεράστιες δυνατότητες του. Μάθετε περισσότερα.

Συγκεκριμένα θα αναλυθούν οι παρακάτω θεματικές ενότητες:
Ποιο είναι το μέλλον του Moodle; – παρουσιάζει ο ιδρυτής του Moodle, Martin Dougiamas
Πως μπορείτε να κερδίσετε χρήματα χρησιμοποιώντας το Moodle;
Ποιες είναι οι καλύτερες λύσεις για Web Conference με το Moodle;
Ποιες είναι οι δυνατότητες και γνώσεις που σας προσφέρει το Moodle Course Creator Certificate;

Η μάχη του ανοιχτού λογισμικού (The battle of Open Source Software)
Για πρώτη φορά εκπρόσωποι των Ελληνικών κοινοτήτων των μεγαλύτερωνopen source λογισμικών όπως Joomla, WordPress, Drupal, Moodle,κάθονται στο ίδιο τραπέζι και υπερασπίζονται το λογισμικό που εκπροσωπούν, παρουσιάζοντας τα πλεονεκτήματά του και απαντούν στις ερωτήσεις του κοινού. Την συζήτηση συντονίζει o δημοσιογράφος κ. Αίαντας Αρτεμάκης. Μάθετε περισσότερα

Νεανική επιχειρηματικότητα και ηλεκτρονική μάθηση
Η νεανική επιχειρηματικότητα στη σχολική εκπαίδευση, παρουσίαση από τοΣΕΝ/JA (Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων) Μάθετε περισσότερα

Νέες Τεχνολογίες για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Βοηθώντας τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες μέσα από διαδραστικά παιχνίδια στο Kinect. Παρουσίαση σχετικά με καλές πρακτικές για ειδικούς παιδαγωγούς, θεραπευτές και γονείς από τον Χάλκινο Χορηγό της Έκθεσης, την εταιρία Kinems. Μάθετε περισσότερα

Καινοτόμες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή
Προσκεκλημένοι ομιλιτές μεταφέρουν τεχνογνωσία και εμπειρίες με συντονιστή το δίκτυο NOESI. Μάθετε περισσότερα

Νέες προσεγγίσεις στη δια βίου μάθηση
Αξιολογώντας την επίδοση εκπαιδευόμενων με καινοτομικά εργαλεία, - μία πρόταση από το ευρωπαϊκό έργο PREATY.
Μάθετε περισσότερα

Προάγοντας την κριτική σκέψη και τη διερευνητική μάθηση – μία νέα πρόταση από το ευρωπαϊκό έργο SAILS. Μάθετε περισσότερα



Πηγή: http://www.emea.gr
Διαβάστε περισσότερα...

ΟΑΣΘ: Παράταση ισχύος δελτίων ελευθέρας μετακίνησης Α.μεΑ.


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Α.Σ.Θ. αποφάσισε ομόφωνα την επέκταση της παράτασης ισχύος των χορηγηθέντων, κατά το έτος 2012 (Β’ εξάμηνο), δελτίων – κουπονιών ελεύθερης μετακίνησης των Ατόμων με Αναπηρία (Α. με Α.) έως και 31.12.2013.

Eπισημαίνεται ότι είναι η τελευταία παράταση που δίνεται, μετά τη λήξη της οποίας, δεν θα γίνονται δεκτά τα δελτία – κουπόνια του Β’ εξαμήνου 2012.

Η διανομή των νέων δελτίων – κουπονιών Β’ εξαμήνου 2013 ξεκίνησε και πραγματοποιείται από το Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης, της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Μέριμνας, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας καθώς και από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη (Κ.Ε.Π.)



Διαβάστε περισσότερα...

Ένα ευτυχισμένο δίποδο Boxer που δίνει μαθήματα ζωής


Ο Duncan Lou Who είναι ένα κουτάβι Boxer 4 μηνών το οποίο έχει μόνο δύο πόδια, εξαιτίας μιας σοβαρής παραμόρφωσης εκ γενετής που...
επηρέασε τόσο τα πίσω πόδια, όσο και τη λεκάνη του. Παρόλα αυτά, δεν φαίνεται να ενοχλείται καθόλου από την αναπηρία του!

Στην πραγματικότητα, όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, είναι ξεκάθαρο πως δεν παρατηρεί καν πως είναι διαφορετικός από τα υπόλοιπα σκυλιά, αφού έχει βρει τον τρόπο να παίζει όπως κάθε άλλο κουτάβι.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι ιδιοκτήτες του επέλεξαν τον διπλό ακρωτηριασμό από την ευθανασία και τώρα ζει ευτυχισμένος και χωρίς πόνο!

Επί του παρόντος είναι υπό την ιδιαίτερη προσοχή του κέντρου διάσωσης ζώων «Panda Paws», το οποίο δημιούργησε γι’ αυτόν και το καταπληκτικό αυτό βίντεο…












Διαβάστε περισσότερα...

Ο Σύλλογος εργαζομένων νοσοκομείου Αγίου Νικολάου για τη ταλαιπωρία ασθενούς


Πριν από μερικές ημέρες δημοσιοποιήθηκε από τοπικά ΜΜΕ της Κρήτης η περίπτωση της ταλαιπωρίας που υπέστη ενήλικος συμπολίτης μας με αναπηρία και η οικογένεια του , που από το Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου διακομίστηκε στο ΠΑΓΝΗ γιατί στο ΓΝΑΝ δεν εφημέρευε μικροβιολόγος ώστε να γίνει τεστ μηνιγγίτιδας, εξέταση που κρίθηκε απαραίτητη από τους παθολόγους ιατρούς που εξέτασαν το συγκεκριμένο ασθενή.
Για το θέμα υπήρξαν τηλεοπτικές δηλώσεις από το διοικητή της ΥΠΕ κ. Α. Γρηγοράκη, στις οποίες οφείλουμε να απαντήσουμε για την αποκατάσταση της αλήθειας τα παρακάτω:

  • Ο συγκεκριμένος ασθενής δεν ήταν παιδί, αλλά ενήλικο άτομο, με σωματοδομή ενήλικου ατόμου και δεν θα μπορούσε σε καμιά περίπτωση να νοσηλευτεί στην μονάδα εντατικής παίδων του ΠΑΓΝΗ όπως λανθασμένα ανέφερε ο κ. Γρηγοράκης.
  • Οι παθολόγοι ιατροί του ΠΑΓΝΗ (όπως πρωτύτερα και οι ιατροί του ΓΝΑΝ) παρά το ότι το τεστ μηνιγγίτιδας ήταν αρνητικό, έκριναν ότι η γενικότερη κατάσταση του ασθενούς επέβαλε την νοσηλεία του σε ΜΕΘ. Επειδή ενδεχομένως δεν υπήρχε κενό κρεββάτι ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ και για άλλους λόγους, ο συγκεκριμένος ασθενής μεταφέρθηκε από το ΠΑΓΝΗ στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου, όπου νοσηλεύτηκε για 4 ημέρες και χθες πήρε εξιτήριο για τη παθολογική κλινική του ΓΝΑΝ.
  • Το Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πλήρως το συγκεκριμένο περιστατικό και να μη χρειαστεί διακομιδή σε άλλο Νοσοκομείο, αν τη συγκεκριμένη ημέρα εφημέρευε μικροβιολόγος στο Νοσοκομείο. Όμως λόγω των περικοπών στα κονδύλια των εφημεριών, λόγω της έλλειψης ιατρικού προσωπικού και λόγω απόφασης του διοικητή της ΔΥΠΕ που έχει μετακινήσει για λόγους υγείας μικροβιολόγο του ΓΝΑΝ στο Βενιζέλειο χωρίς να τον αντικαταστήσει, στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου εφημερεύει μικροβιολόγος μόνο 8 ημέρες το μήνα, ενώ 22 ημέρες δεν εφημερεύει. Για ένα Νοσοκομείο που καλύπτει ανάγκες υγείας όλου του νομού και η παθολογική του κλινική παρουσιάζει πολύ υψηλή πληρότητα, είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει κάλυψη από μικροβιολογικό εργαστήριο όλες τις ημέρες που εφημερεύει η παθολογική κλινική (30 ημέρες το μήνα).
Αναμένουμε από το διοικητή της ΥΠΕ Κρήτης κ. Γρηγοράκη να αντιληφθεί το άστοχο των δηλώσεων του για το συγκεκριμένο περιστατικό και να επανορθώσει. Επίσης αναμένουμε από το διοικητή της ΥΠΕ Κρήτης να επισκεφθεί άμεσα το Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου και να δώσει απαντήσεις για τα οξέα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ΓΝΑΝ, προβλήματα για τα οποία έχει ενημερωθεί αναλυτικά στο παρελθόν από επισκέψεις μας στη ΔΥΠΕ και από υπομνήματα, χωρίς όμως μέχρι σήμερα να έχει προκύψει κάποια λύση.


Διαβάστε περισσότερα...

Να μην ανάβετε τζάκια συνιστούν τα υπουργεία


Τον περιορισμό, κατά το δυνατό, της άσκοπης χρήσης τζακιών, από το Σάββατο το βράδυ μέχρι και τη Δευτέρα το πρωί συνιστούν στους πολίτες με κοινή ανακοίνωσή τους το υπουργείο Υγείας και το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εθνικής μετεωρολογικής υπηρεσίας, το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ευνοείται η συσσώρευση ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Με τον τρόπο αυτό, υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, οι πολίτες συνεισφέρουν στην προστασία της υγείας όλων.



Διαβάστε περισσότερα...

Διευρύνεται το Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ


«Κανένα σπίτι φτωχής οικογένειας χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα» είναι ο στόχος της κυβέρνησης υπογραμμίζει ο υπουργός Περιβάλλοντος Γ. Μανιάτης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Ημερησία.

Ο υπουργός αναφέρθηκε στη διεύρυνση του κοινωνικού τιμολογίου της ΔΕΗ και εκφράζει αισιοδοξία για θετική κατάληξη των συζητήσεων με την Gazprom.

Η ΔΕΗ έως σήμερα, έχει επανασυνδέσει το ηλεκτρικό ρεύμα σε πάνω από 4.000 νοικοκυριά, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνσή τους, αναφέρει ο κ. Μανιάτης και υπογραμμίζει πως οι εκτιμήσεις μιλούν για έναν τελικό αριθμό μερικών χιλιάδων οικογενειών, που θα προστεθούν στις 470.000 του σημερινού Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου.

Η κυβέρνηση μελετά σειρά παρεμβάσεων, που θα συμβάλουν στην ισορροπία του ενεργειακού συστήματος και στη μείωση του κόστους αυτού, τόσο στην αγορά ηλεκτρισμού, όσο και στην αγορά αερίου, υπογραμμίζει ο υπουργός Περιβάλλοντος, επισημαίονοντας πως το τελικό αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων με την Gazprom θα δώσει ικανοποιητικές τιμές για το φυσικό αέριο στην ελληνική αγορά.



Διαβάστε περισσότερα...

Καίνε ακόμα και τα παπούτσια τους


Δραματικές ώρες περνούν οι Σύροι πρόσφυγες που έχουν καταφύγει στον Λίβανο και παλεύουν με την κακοκαιρία και τον χιονιά προκειμένου να κρατηθούν στη ζωή. Στο έλεος κυριολεκτικά του Θεού, με ελάχιστο φαγητό και χωρίς τρόπο να ζεσταθούν κάνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν ζεστά τα μικρά παιδιά. Καίνε ακόμα και τα παπούτσια τους. Ο συνολικός αριθμός των Σύρων προσφύγων υπολογίζεται σε 2 εκατομμύρια.

Δείτε το βίντεο από τη ΔΤ




Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

"Καλά Χριστούγεννα" σε 24 γλώσσες


Λίγες ημέρες πριν την γιορτή των Χριστουγέννων, ήρθε η ώρα να μάθουμε το "Καλά Χριστούγεννα" και σε άλλες γλώσσες. Από Ιταλικά μέχρι Κορεάτικα.

Δείτε το βίντεο:




Πηγή: http://www.enikos.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Παραβιάζει το διεθνές δίκαιο η απαγόρευση του ομοφυλοφιλικού σεξ στην Ινδία


Επανεξέταση του θέματος ζητεί η επικεφαλής του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Η απόφαση του ινδικού Ανώτατου Δικαστηρίου να επαναφέρει την απαγόρευση του ομοφυλοφιλικού σεξ αντιπροσωπεύει «ένα σημαντικό βήμα προς τα πίσω για την Ινδία» και παραβιάζει το διεθνές δίκαιο, δήλωσε σήμερα η επικεφαλής του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα Νάβι Πιλάι και πρότεινε να επανεξεταστεί η υπόθεση.

Το Ανώτατο Δικαστήριο κατάφερε χθες ένα μεγάλο πλήγμα στα δικαιώματα των γκέι στη μεγαλύτερη δημοκρατία του κόσμου, απορρίπτοντας μια απόφαση που είχε εκδοθεί το 2009 από ένα κατώτερο δικαστήριο και με την οποία είχε αποποινικοποιηθεί το ομοφυλοφιλικό σεξ, σημειώνει το ΑΜΠΕ.

Η ινδική απαγόρευση του ομοφυλοφιλικού σεξ παραβιάζει ένα σύμφωνο - ορόσημο για τα ανθρώπινα δικαιώματα που έχει επικυρωθεί από την Ινδία, τόνισε η Πιλάι.

«Η ποινικοποίηση ιδιωτικής, συναινετικής σεξουαλικής συμπεριφοράς μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου παραβιάζει τα δικαιώματα στην ιδιωτικότητα και στην ισότιμη μεταχείριση που καθιερώνονται από το Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, το οποίο η Ινδία έχει επικυρώσει», αναφέρει η Πιλάι σε δήλωση που εκδόθηκε στη Γενεύη.

«Η χθεσινή απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου στην υπόθεση αυτή αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα πίσω για την Ινδία και ένα πλήγμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα», προσθέτει.

Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάνθηκε πως μόνον η κυβέρνηση της Ινδίας μπορεί να αλλάξει το νόμο, θεωρώντας πως το Πρωτοδικείο του Δελχί υπερέβη τις εξουσίες του με την απόφαση που έλαβε πριν από τέσσερα χρόνια.

Το άρθρο 377 του ινδικού ποινικού κώδικα απαγορεύει «το παρά φύσιν σεξ», διατύπωση που ερμηνεύεται ότι εννοεί το ομοφυλοφιλικό σεξ. Το άρθρο αυτό χρονολογείται από την εποχή της αποικιοκρατίας, το 19ο αιώνα.

Η Πιλάι αναφέρει: «Το Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας έχει μια μακρά και υπερήφανη ιστορία υπεράσπισης και επέκτασης της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η απόφαση αυτή αποτελεί μια θλιβερή παρέκβαση απ' αυτή την παράδοση».

Η αρμοστής εκφράζει την ελπίδα το δικαστήριο να συμφωνήσει να επανεξετάσει την υπόθεση ενώπιον μίας μεγαλύτερης σύνθεσης δικαστών.

Αυτή η θεσμική διαδικασία θα δώσει την ευκαιρία στους δικαστές να επανεξετάσουν αν στην αρχική απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου ελήφθησαν επαρκώς υπόψη όλα τα σχετικά επιχειρήματα, προσθέτει η Πιλάι.



Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Πρόσληψη 450 αναπληρωτών δασκάλων


Από 16 έως 18 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες ανάληψης υπηρεσίας.

Στην πρόσληψη 450 αναπληρωτών δασκάλων προχώρησε το Υπουργείο Παιδείας. Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν σε τάξεις υποδοχής Ζ.Ε.Π. για το διδακτικό έτος 2013-2014 στα Δημοτικά Σχολεία που εντάσσονται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και έχουν οριστεί με σχετικές Αποφάσεις των Περιφερειακών Δ/ντών Π.Ε. & Δ.Ε.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου έως και την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr.

Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε εδώ.



Διαβάστε περισσότερα...

Με απώλεια μέρους του εξαμήνου κινδυνεύουν οι φοιτητές στο ΑΤΕΙ Ηπείρου


Την έλλειψη καθηγητών υπογράμμισε στον υπουργό Παιδείας ο πρόεδρος του Ιδρύματος
.
Ενώ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών οι φοιτητές κινδυνεύουν να χάσουν το εξάμηνό τους λόγω των απεργιών των διοικητικών υπαλλήλων και των καταλήψεων, στο ΑΤΕΙ Ηπείρου οι φοιτητές κινδυνεύουν και αυτοί με απώλεια μέρους του εξαμήνου τους λόγω της έλλειψης καθηγητών. Το παραπάνω προκύπτει από επιστολή του προέδρου του ΑΤΕΙ Ηπείρου κ. Γλαβά.

Ο κ. Γλαβάς στην επιστολή του διαψεύδει πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού για ομαλή λειτουργία των 35 από τα 36 Ανώτατα Ιδρύματα και υποστηρίζει ότι όχι μόνο στο ΑΤΕΙ Ηπείρου άλλα και σε άλλα ΑΤΕΙ μεγάλο μέρος των μαθημάτων δεν διδάσκονται λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού.

Μεταξύ των άλλων αναφέρει ο κ. Γλαβάς: «Όπως και ο ίδιος έχετε παραδεχθεί επανειλημμένα, τα ΤΕΙ είναι σαφώς υποστελεχωμένα σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και γι’ αυτό κάθε χρόνο εγκρίνετε την πρόσληψη έκτακτων συνεργατών. Φέτος δε, λόγω των δημοσιονομικών προβλημάτων της χώρας, μειώσατε τον αριθμό τους μόλις στο 10% των περσινών, επιτρέποντας όμως στα Ιδρύματα να καλύψουν τις επιπλέον ανάγκες τους από ίδιους πόρους. Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι νόμος του κράτους από τις 17/09/2013 (Ν. 4186/2013, ΦΕΚ Α’ 193), παρόλα αυτά, τρείς μήνες μετά παραμένει κενό γράμμα καθώς δεν έχει εκδοθεί ακόμη η κοινή υπουργική απόφαση εφαρμογής της.»

Ο κ. Γλαβάς συνεχίζει στην επιστολή του επισημαίνοντας στον κ .Αρβανιτόπουλο ότι εκτός από τα ΑΕΙ υπάρχουν και τα ΑΤΕΙ «για τα οποία το διακύβευμα είναι ακριβώς το ίδιο (κίνδυνος απώλειας μέρους του χειμερινού εξαμήνου) χωρίς όμως να ευθύνεται ούτε το επιστημονικό ή διοικητικό προσωπικό, ούτε βέβαια οι φοιτητές τους.» Ο Πρόεδρος του ΑΤΕΙ καλεί τον Υπουργό να δείξει το ίδιο ενδιαφέρον που δείχνει και για τα ΑΕΙ.

Επιστολή προέδρου ΑΤΕΙ Ηπείρου:

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Πρόσφατα σε δηλώσεις σας αναφέρατε ότι στα 35 από τα 36 Ανώτατα Ιδρύματα, Πανεπιστήμια και ΤΕΙ της Χώρας η εκπαιδευτική λειτουργία είναι ομαλή. Δυστυχώς αυτό δεν είναι αληθές. Στα ΤΕΙ της χώρας ένα μεγάλο μέρος των μαθημάτων δεν διδάσκονται λόγω έλλειψης έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού. Όπως και ο ίδιος έχετε παραδεχθεί επανειλημμένα, τα ΤΕΙ είναι σαφώς υποστελεχωμένα σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και γι’ αυτό κάθε χρόνο εγκρίνετε την πρόσληψη έκτακτων συνεργατών.

Φέτος δε, λόγω των δημοσιονομικών προβλημάτων της χώρας, μειώσατε τον αριθμό τους μόλις στο 10% των περσινών, επιτρέποντας όμως στα Ιδρύματα να καλύψουν τις επιπλέον ανάγκες τους από ίδιους πόρους. Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι νόμος του κράτους από τις 17/09/2013 (Ν. 4186/2013, ΦΕΚ Α’ 193), παρόλα αυτά, τρείς μήνες μετά παραμένει κενό γράμμα καθώς δεν έχει εκδοθεί ακόμη η κοινή υπουργική απόφαση εφαρμογής της.

Το τελευταίο δίμηνο παρακολουθούμε την αγωνιώδη προσπάθειά σας να αποκατασταθεί η ακαδημαϊκή λειτουργία στα δύο μεγάλα Πανεπιστήμια της Αθήνας, ώστε να ξεκινήσουν τα μαθήματα και χιλιάδες φοιτητές να μην διακινδυνεύσουν με απώλεια του χειμερινού εξαμήνου, όταν μάλιστα είναι γνωστό, ότι οι ίδιοι και οι οικογένειές τους προσπαθούν με αιματηρές οικονομίες να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για τη μόρφωσή τους, χωρίς μέχρι σήμερα να το επιτυγχάνουν.

Τονίζοντας την αναγκαιότητα τα ΑΕΙ να παραμείνουν ανοικτά και εν λειτουργία, προς όφελος τόσο των ιδίων ως φορέων όσο και των φοιτητών τους, απευθυνθήκατε προς όλους (επιστημονικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό, φοιτητές), τους οποίους αρχικά προτρέψατε, στη συνέχεια καλέσατε και τελικά εγκαλέσατε να πράξουν το καθήκον τους και να αποκαταστήσουν την εύρυθμη λειτουργία των Ιδρυμάτων. Όπως πιστοποιούν δε σχετικές δημοσκοπήσεις, μεγάλη μερίδα της κοινής γνώμης συμφωνεί μαζί σας.

Με την παρούσα ανοικτή επιστολή μας, σας ενημερώνουμε ότι το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΤΕΙ Ηπείρου συγκαταλέγεται ανάμεσα σε αυτούς που συμφωνούν με τη θέση να παραμείνουν τα Ιδρύματα ανοικτά και εν λειτουργία και το αποδεικνύουν καθημερινά με τις πράξεις τους, μη φειδόμενοι κόπου και χρόνου και έχοντας αναλάβει τη διδασκαλία πολλών περισσότερων μαθημάτων από αυτά που τους αναλογούν. Παρόλα αυτά, είναι αδύνατο να καλυφθεί το σύνολο του εκπαιδευτικού έργου και η πρόσληψη έκτακτων συνεργατών είναι απολύτως αναγκαία για την παροχή ουσιαστικής και ποιοτικής εκπαίδευσης.

Οφείλουμε όμως να σας υπενθυμίσουμε ότι θεσμικά, εκτός από τα Πανεπιστήμια, στα ΑΕΙ συγκαταλέγονται και τα Ιδρύματα του Τεχνολογικού τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, για τα οποία το διακύβευμα είναι ακριβώς το ίδιο (κίνδυνος απώλειας μέρους του χειμερινού εξαμήνου) χωρίς όμως να ευθύνεται ούτε το επιστημονικό ή διοικητικό προσωπικό, ούτε βέβαια οι φοιτητές τους. Για μας είναι ιδιαίτερα επιτακτικό και αναγκαίο να επιδείξετε την ίδια αγωνία και ενδιαφέρον, όπως και για τα Πανεπιστήμια.

Κύριε Υπουργέ, είμαστε βέβαιοι ότι τόσο ό ίδιος όσο και η υπόλοιπη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ γνωρίζετε το πρόβλημα, αντιλαμβάνεστε τη σημασία του και κατανοείτε τις συνέπειές του. Δεδομένου όμως ότι οι προτροπές και οι επικλήσεις σας μέχρι σήμερα δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα, κρίνεται απαραίτητο να συνεργαστείτε με τους συναρμόδιους Υπουργούς, προκειμένου να πράξουν το καθήκον τους και να εκδώσουν άμεσα την κοινή υπουργική απόφαση, ώστε να αποκατασταθεί, έστω και την ύστατη ώρα, η εύρυθμη λειτουργία στα ΤΕΙ της χώρας.



Διαβάστε περισσότερα...

Με 4 εκατ. ευρώ… θα λειτουργήσει το ΣΔΟΕ το 2014


Μία από τις πιο «οικονομικές» υπηρεσίες.

Μια από τις πλέον «οικονομικές» υπηρεσίες του Δημοσίου θα είναι το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος το 2014 , καθώς οι συνολικές του δαπάνες για το επόμενο έτος θα ξεπεράσουν οριακά τα 4 εκατ. ευρώ.

Τα μεγαλύτερα έξοδα αφορούν σε μισθώματα κτιρίων για τα οποία το ΣΔΟΕ θα καταβάλει 2,9 εκατ. ευρώ και ακολουθούν οι αμοιβές για δαπάνες καθαριότητας ύψους 210.000 ευρώ και οι αμοιβές νομικών προσώπων 180.000 ευρώ.

Αναλυτικά οι δαπάνες του ΣΔΟΕ για το 2014 έχουν ως εξής:


Αποζημίωση για υπερωριακή εργασία

430.000

Αμοιβή για εργασία κατά τις εξαιρέσιμες ημέρες και νυχτερινές ώρες

220.000
Πρόσθετες παροχές (ασφαλιστικές εισφορές)

80.000
Έξοδα μετακίνησης στο εσωτερικό μόνιμου προσωπικού

120.000

Έξοδα μετακίνησης από το εσωτερικό στο εξωτερικό μόνιμου προσωπικού

4.000

Μισθώματα κτιρίων

2.595.000
Αμοιβές νομικών προσώπων

180.000
Αμοιβή για δαπάνες καθαριότητας

210.000

Προμήθεια καυσίμων θέρμανσης και δαπάνες κοινοχρήστων

50.000

Αμοιβές για συντήρηση και επισκευή λοιπού εξοπλισμού

15.000

Αμοιβές για συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων ξηράς

18.500

Προμήθεια χαρτιού, γραφικών ειδών καιλοιπών συναφών υλικών

10.800

Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών
54.100
Υποχρεώσεις από παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (τέλη,
μισθώματα και δαπάνες εγκαταστάσεων)


5.000
Προμήθεια ειδών συντήρησης και επισκευής κάθε είδους λοιπού
Εξοπλισμού

21.000
Προμήθεια ειδών συντήρησης και επισκευής μεταφορικών μέσων ξηράς
18.000

Προμήθεια ειδών συντήρησης και επισκευής εγκαταστάσεων

2.100

Αμοιβές για συντήρηση και επισκευή κτιρίων γενικά

1.000

Κατ’αποκοπή χορήγημα διατροφήςπερίθαλψης και λοιπών εξόδων σκύλων
ανιχνευτών ναρκωτικών ουσιών

15.000

Λοιπές προμήθειες
8.500
Λοιπές μεταφορές
7.000
Λοιπές μισθώσεις
300
Ταχυδρομικά
1.000
Λοιπές ειδικές αμοιβές
1.500
Προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών, προγραμμάτων και λοιπών Υλικών

3.500
Εκδόσεις – Εκτυπώσεις – βιβλιοδεσία

2.100

Λοιπές μισθώσεις

300
Προμήθεια υγειονομικού, φαρμακευτικού υλικού
400
Προμήθεια κάθε είδους τηλεπικοινωνιακού, μετεωρολογικού και λοιπού συναφούς ηλεκτρονικού εξοπλισμού

700
Ύδρευση και άρδευση
8.000
Προμήθεια ειδών καθαριότητας

2.800
Προμήθεια κάθε είδους μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού

500

Δαπάνες καθαριότητας

500
Έξοδα μετακίνησης προσωπικού
20.000


Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα...