Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

46χρονος παράτησε την οικογένεια του και ζει σαν 6χρονο κορίτσι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένας άνδρας από τον Καναδά αποφάσισε να εγκαταλείψει τη σύζυγο και τα επτά του παιδιά για να ζήσει σαν ένα 6χρονο κορίτσι.

Ο 46χρονος, αποφάσισε ότι δεν θέλει να ζει ως άνδρας μετά από 23 χρόνια γάμου.

Πλέον ζει μαζί με την θετή του οικογένεια και συμπεριφέρεται σαν ένα 6χρονο κορίτσι.

«Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι υπήρξα παντρεμένος και ότι έχω παιδιά. Τώρα όμως έχω προχωρήσει και θέλω να ζω σαν παιδί» δήλωσε ο ίδιος στο «The Trangender project».

«Η σύζυγος μου δεν μπορούσε να με αποδεχτεί έτσι όπως είμαι. Μου είχε δηλώσει ότι είτε θα αλλάξω είτε θα χωρίσουμε. Εγώ δεν μπορούσα να αλλάξω άρα δεν είχα επιλογή» πρόσθεσε.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.