Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Κόλλησε με κόλλα τα γεννητικά όργανα της γυναίκας του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πίστευε ότι τον απατούσε με τον θείο της.

Την κατηγορούσε ότι τον απατούσε και εκείνος πήρε μια σοκαριστική απόφαση, εις βάρος της υγείας της συζύγου του. Μια 40χρονη γυναίκα από τη Νότια Αφρική, ισχυρίζεται στα μέσα της χώρας της, ότι ο άντρας της κόλλησε τα γεννητικά της όργανα με ισχυρή κόλα!

Όλα ξεκίνησαν όταν ο 45χρονος άντρας, άρχισε να υποψιάζεται ότι ο θείος της γυναίκας του την ποθούσε ερωτικά. «Ο άντρας μου ήταν ένας επιθετικός και βίαιος. Η οργή του βγήκε εκτός ελέγχου, όταν μια ημέρα ο θείος μου με έφερε σπίτι με το αυτοκίνητό του. Πίστεψε ότι τον απατούσα με τον θείο μου», λέει η ίδια. Όπως περιέγραψε, αφού ακολούθησε έντονος καυγάς, ο άντρας της είπε ότι θα της έδινε ένα μάθημα.

«Με διέταξε να ξαπλώσω στο κρεβάτι και να βγάλω τα ρούχα μου. Στη συνέχεια πήρε μια σούπερ κόλλα και την εφάρμοσε στα γεννητικά μου όργανα. Εκλαιγα, δάκρυα κυλούσανε στο πρόσωπό μου, τον ικέτευα να σταματήσει, ωστόσο, ο ίδιος δεν φαινόταν να ενδιαφέρεται», ανέφερε σοκαρισμένη.

Ερωτηθείς αν ο σύζυγός της συνελήφθη μετά τη πράξη του, είπε σχετικά: «Ήθελα να καταθέσω μήνυση αλλά μετά το περιστατικό εξαφανίστηκε. Φοβάμαι ότι θα επιστρέψει και θα μου κόψει το λαιμό…».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.