Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Παραιτήθηκε η Μις Υφήλιος λόγω...facebook

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Μις Υφήλιος από την Ταϊλάνδη, Βελούρε Ντιτσαγιαμπούτ, παρέδωσε το στέμμα της μετά τον σάλο που προκάλεσε η ανάρτησή της στο facebook.

To 22χρονο μοντέλο έγραψε ότι οι ακτιβιστές με τα κόκκινα πουκάμισα (υποστηρικτές της Πρώην πρωθυπουργού) θα πρέπει να… εκτελεστούν.



Η Βελούρε, που στέφθηκε πριν από περίπου ένα μήνα, δέχθηκε «βροχή» μηνυμάτων οργής και θυμού για την ανάρτησή της, κάτι που την έκανε να αποφασίσει να παραιτηθεί.

«Πήρα αυτή την απόφαση μόνη μου. Ευχαριστώ τους κριτές που με επέλεξαν, τους γονείς και τους φίλους μου που ήταν στο πλευρό μου. Ευχαριστώ και όσους μου έκαναν σχόλια, θετικά και αρνητικά», είπε η 22χρονη με δάκρυα στα μάτια και, ανακοινώνοντας ότι παραδίδει το στέμμα, κατέληξε: «αρχικά, η οικογένειά μου ήταν χαρούμενη με αυτό το στέμμα. Αλλά δεν υπάρχει χαρά όταν ακολουθείται από την κριτική της κοινωνίας».




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.