Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Έχασε την καλύτερή της φίλη και ανέλαβε τη φροντίδα των παιδιών της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Jane Plume φρόντισε και τον άντρα της φίλη της που έπασχε από καρκίνο
.
Η 41χρονη μητέρα τριών παιδιών Jane Plume από το Leicestershire έχασε την καλύτερή της φίλη σε τροχαίο δυστύχημα το 2010. Τότε η Jane αποφάσισε να παραιτηθεί από τη δουλειά της για να φροντίσει τον άντρα της φίλης της, ο οποίο είχε διαγνωστεί με καρκίνο στο τελευταίο στάδιο και τους δύο τους γιους.

Καθώς η κατάσταση του Shaun Hibberd χειροτέρευε, η Jane τού υποσχέθηκε ότι θα αναλάμβανε τη φροντίδα των παιδιών του, του 14χρονου τώρα Lewis και του 7χρονου Ashton, μετά το θάνατό του.

Ο Shaun πέθανε τον περασμένο Νοέμβρη και έτσι η Jane αποφάσισε να πάρει τα δύο μικρότερα παιδιά της και να μετακομίσουν στο σπίτι τους, σε μια προσπάθεια να μην αναστατώσει ακόμη περισσότερο τη ζωή των δύο αγοριών από το χαμό και των δύο γονιών τους.



«Εγώ είχα ήδη μιλήσει στα δικά μου παιδιά, και τους είχα πει ότι θα φροντίζαμε τον Lewis και τον Ashton. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην το κάνουμε αυτό. Τα παιδιά μας ήταν ήδη καλοί φίλοι, επειδή εγώ και η Gina ήμασταν πολύ καλές φίλες για πολλά χρόνια. Ήταν ήδη σαν αδέρφια. Η Gina ήταν η καλύτερή μου φίλη και θα έκανα τα πάντα για εκείνη. Η στιγμή που ο Shaun μού ζήτησε να προσέχω τα παιδιά του ήταν πάρα πολύ συγκινητική. Με στιγμάτισε, όμως ξέραμε ότι θα ήταν το καλύτερο γι’ αυτά. Εγώ χαίρομαι, γνωρίζοντας ότι είναι κάτι που θα ήθελε κι εκείνη» είπε η ίδια στη Daily Mail.


Η Gina (αριστερά) με την καλύτερή της φίλη Jane (δεξιά) Η Gina και ο Shaun στην ανανέωση των όρκων τους

Όταν ο Shaun διαγνώστηκε με καρκίνο το 2009, η γυναίκα του η Gina, ένιωσε να χάνει τον κόσμο κάτω από τα πόδια της και φυσικά στράφηκε για συμπαράσταση στην πολύ καλή της φίλη επί 14 χρόνια Jane.

Το ζευγάρι μάλιστα ανανέωσε τους όρκους του, σε μια προσπάθεια να διώξουν τις δυσάρεστες σκέψεις από το μυαλό τους, όμως λίγους μήνες μετά η οικογένειά χτυπήθηκε από τη μοίρα με το τραγικό δυστύχημα της Gina.



«Έπαθα σοκ όταν ο Shaun μου ανακοίνωσε τα νέα. Αμέσως έστρεψα την προσοχή μου στον ίδιο και τα παιδιά. Ήταν τρομακτικό να πρέπει να εξηγήσεις σε ένα πεντάχρονο ότι πέθανε η μαμά του» πρόσθεσε.


Η Gina και ο Shaun στις τελευταίες τους διακοπές μαζί, όταν έμαθαν ότι ο Shaun έπασχε από καρκίνο

Όταν έγινε φανερό ότι η κατάσταση του Shaun δε βελτιωνόταν, άρχισε να συζητά με τα παιδιά του το ενδεχόμενο να ζήσουν με την καλύτερη φίλη της μαμάς τους.

«Σκεφτόμουν συνεχώς αυτά τα παιδιά και πώς μπορεί να νιώθουν, έχοντάς χάσει τη μητέρα τους και γνωρίζοντας ότι σε λίγο καιρό θα έχαναν και τον πατέρα τους. Ήταν πολύ δύσκολο να πρέπει να τους σταθώ και να θρηνήσω κι εγώ τον χαμό των φίλων μου» είπε ακόμη.



«Αν όλα αυτά είχαν συμβεί σε μένα, ξέρω ότι η Gina θα έκανε το ίδιο για μένα. Ξέρω ότι όλα τα παιδιά είναι χαρούμενα. Μου λείπει κάθε μέρα η φίλη μου, όμως έχω ένα κομμάτι της μαζί μου» κατέληξε.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.