Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Τεχνογνωσία ελλήνων φοιτητών σε αντιπροσωπεία του Αζερμπαϊτσάν για τα ΑμεΑ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Στόχος η ένταξη των ατόμων με αναπηρία στα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Τεχνογνωσία και καλές πρακτικές, που εφαρμόζονται στις χώρες της ΕΕ και στη χώρα μας σε ό,τι αφορά την ένταξη και υποστήριξη των ατόμων με αναπηρία στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, μετέφερε σε αντιπροσωπεία που εκπροσωπεί αντίστοιχα ιδρύματα του Αζερμπαϊτζάν, ομάδα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας της Θεσσαλονίκης, η οποία συμμετέχει ως εταίρος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Tempus.

Η αντιπροσωπεία επισκέφτηκε το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, όπου το τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής και η επιστημονικά υπεύθυνη, επίκουρη καθηγήτρια Λευκοθέα Καρτασίδου, ενημέρωσε για θέματα που αφορούν την αναπηρία σε νομικό, κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο, ενώ παράλληλα διατυπώθηκαν οι μελλοντικές κατευθυντήριες γραμμές και τα ρυθμιστικά πλαίσια για την υποστήριξη των φοιτητών με αναπηρίες, αλλά και για να αυξηθεί ο αριθμός των υποψήφιων φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στο Αζερμπαϊτζάν.

Γενικότερα, το πρόγραμμα στοχεύει να διδάξει τη διαδικασία και τους τρόπους ένταξης των ΑμεΑ στα ΑΕΙ, την προσβασιμότητα, τον εξοπλισμό, τις οδηγίες για τη μαθησιακή διαδικασία, τη σύσταση και λειτουργία στα ακαδημαϊκά ιδρύματα ενός κέντρου ή υπηρεσίας υποστήριξης-συμβουλευτικής των ΑμεΑ, τον εξοπλισμό των βιβλιοθηκών, τη στελέχωση και εκπαίδευση του προσωπικού, την προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και των εξετάσεων για τα άτομα αυτά.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2013 και θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια, στη διάρκεια των οποίων θα πραγματοποιηθούν αρκετές ακόμη τέτοιες συναντήσεις εργασίας. Συμμετέχουν σε αυτό πέντε ακαδημαϊκά ιδρύματα του Αζερμπαϊτζάν, το υπουργείο Παιδείας της χώρας, ένας Σύλλογος για ΑμεΑ, τα πανεπιστήμια Γκρατς και Λοτζ της Αυστρίας και της Πολωνίας και ερευνητικό κέντρο της Ολλανδίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.