Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

«Ζούσα παγιδευμένη σε ένα σώμα που μισούσα»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η ψωρίαση «σημάδεψε» την 42χρονη.

Σε μια εποχή που πολυδιαφημίζεται η γυναικεία τελειότητα, η Vanessa Lawrence-French ζει από τα 18 της με μια ασθένεια που καταρρακώνει την αυτοπεποίθησή της και την κάνει να νιώθει «παγιδευμένη σε ένα σώμα που μισεί».

Η 42χρονη από το Λονδίνο, μητέρα δύο παιδιών, πάσχει από ψωρίαση και μιλά στη Daily Mail για το πόσο το «σημαδεμένο» σώμα της την έκανε να κλείνεται στον εαυτό της και στο σπίτι της.

«Η κοινωνία προβάλλει την εικόνα πως οι γυναίκες πρέπει να είναι τέλειες και είναι πολύ δύσκολο όταν δεν μπορείς να είσαι έτσι», λέει στη Daily Mail, «στα 20 και τα 30 μου πάντα απέδιδα στην ψωρίαση τις σχέσεις μου που τελείωναν. Οι άνδρες δεν μπορούσαν να συμβιβαστούν με το ότι ήμουν μακριά από την τελειότητα».

Η ίδια πιστεύει πως εμφάνισε την ασθένεια λόγω του στρες που πέρασε όταν ένας συμμαθητής της αυτοκτόνησε.

«Όταν βρίσκεται η ασθένεια σε έξαρση καλύπτω όλο μου το σώμα γιατί δεν έχω αυτοπεποίθηση και δεν θέλω να βγαίνω έξω. Λυπάμαι που τα παιδιά μου με βλέπουν έτσι», εξομολογείται, «πονάω, έχω φαγούρα και επηρεάζει τι φοράς, αν μπορείς να κολυμπήσεις, να πας στην παραλία. Μπορεί να καταστρέψει την αυτοπεποίθησή σου και να νιώθεις αποστροφή για το ίδιο σου το σώμα».

Σύμφωνα με τη Daily Mail, το ποσοστό των ανθρώπων που υποφέρουν από ψωρίαση στη Βρετανία κυμαίνεται στο 2% αλλά η σοβαρότητά της ποικίλει. Για κάποιους σημαίνει έναν απλό ερεθισμό, για άλλους πλήγμα στην ποιότητα της ζωής τους.

«Μερικές φορές ξύνομαι τη νύχτα στον ύπνο μου και ξυπνάω το πρωί σε ματωμένα σεντόνια», λέει.

Δείτε τις φωτογραφίες










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.