Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Η γυναίκα που χώρισε το σύντροφό της για να ζήσει με τις κούκλες της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ…».

Άβυσσος η ψυχή των γυναικών! Η 30χρονη, April Brucker δηλώνει ότι χώρισε με τον αρραβωνιαστικό της, προκειμένου να ζήσει με τις μαριονέτες της για να τους δώσει τα καλύτερα!

Η γυναίκα από το Πίτσμπεργκ των ΗΠΑ ξοδεύει περί τις 14.000 λίρες Αγγλίας ετησίως, προκειμένου να ικανοποιήσει τα… καπρίτσια των κούκλων της.

Η ίδια υποστηρίζει πως οι κούκλες της είναι «τα παιδιά» της, οπότε τους δίνει τα πάντα. Η τραγουδίστρια, μοντέλο και συγγραφέας λέει σημειώνει σχετικά: «Ναι, κοστίζουν πολύ, αλλά αν χρειάζονται πράγματα, χρειάζονται πράγματα. Αν χρειαστεί, δεν θα έχω εγώ ρούχα-είμαι γονέας, τι να κάνω;».

Η 30χρονη γνώρισε τον μετέπειτα αρραβωνιαστικό της στη Νέα Υόρκη και όπως εκείνη διατείνεται, «δυστυχώς, ζήλευε τις κούκλες μου. Όταν μάλιστα μου έθεσε το δίλημμα ‘ή εκείνες ή εγώ’, τότε χωρίσαμε. Εκείνες, δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ…».






Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.