Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Σεξομανείς, οι κυνηγοί της ερωτικής ηδονής

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Θύματα ερωτικής διαταραχής ή απλά σκλάβοι του σεξ.

Το ζήτημα του εθισμού στο σεξ προσελκύει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον τόσο της επιστήμης όσο και της κοινής γνώμης. Άνθρωποι νιώθουν την ανεξέλεγκτη επιθυμία να κάνουν αμέσως σεξ με κάθε άτομο που συναντούν και τους διεγείρει ερωτικά.

«Οι σεξομανείς αισθάνονται ενοχές και ντρέπονται για τη συμπεριφορά τους ενώ, εκείνοι που είναι σεξουαλικά άπληστοι όχι» αναφέρει ο σεξολόγος Joe Kort που ειδικεύεται στη θεραπεία των σεξομανών. Η ζωή αυτών των ανδρών και γυναικών περιστρέφεται βασανιστικά γύρω από την ατελέσφορη αναζήτηση σεξουαλικής ικανοποίησης.

Αρκετές είναι οι διασημότητες του Χόλιγουντ που έχουν μιλήσει ανοιχτά για την ερωτομανία τους και την αστείρευτη δίψα τους για σεξ. Ο Μάικλ Ντάγκλας, η Σάρον Στόουν, ο Μίκι Ρουρκ είναι μόνο μερικοί από αυτούς που έχουν δημόσια ομολογήσει ότι κάποτε υπέφεραν ή υποφέρουν από σεξουαλική εξάρτηση.

Το βέβαιο πάντως είναι ότι η συγκεκριμένη διαταραχή της ερωτικής συμπεριφοράς δεν πλήττει αποκλειστικά και μόνο τις διασημότητες...



Συγκεκριμένα εθισμό στο σεξ παρουσιάζει εκείνος που ενώ κάνει έρωτα με το αντικείμενο του πόθου του, δεν μπορεί να ικανοποιηθεί ερωτικά και συνεπώς ζητάει νέες και πιο ακραίες ερωτικές εμπειρίες. Όταν δεν κάνει σεξ παρουσιάζει ένα σύνδρομο στέρησης το οποίο εκδηλώνεται με έντονη νευρικότητα και κακοδιαθεσία.

Όσον αφορά στα βιοψυχολογικά αίτια της ψυχαναγκαστικής αναζήτησης σεξουαλικής ικανοποίησης, μπορούν να αποδοθούν είτε σε ψυχολογικά τραύματα κατά την τρυφερή παιδική ηλικία είτε σε νευρολογικές ή ορμονικές δυσλειτουργίες. Ειδικοί ψυχοθεραπευτές, έχουν διαπιστώσει ότι τα άτομα αυτά συνήθως έχουν βιώσει διάφορες τραυματικές εμπειρίες στα παιδικά τους χρόνια.

Οι σημερινοί «σκλάβοι του σεξ» είδαν την είσοδο του διαδικτύου στην ερωτική τους ζωή ως μια μεγάλη ανακούφιση. Αυτή η ανώνυμη και απενεχοποιημένη πρόσβαση στο κυβερνοσέξ αποτελεί για όλο και περισσότερα άτομα μια μορφή φυγής από την κοινότοπη ερωτική τους ζωή δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπληρώσουν έστω και εικονικά τις μέχρι σήμερα ανεκπλήρωτες σεξουαλικές τους ορέξεις.



Οι ψυχίατροι τονίζουν ότι ολόκληρη η ύπαρξη του σεξομανούς περιστρέφεται γύρω από το σεξ. Για τους σεξομανείς άνδρες ο εθισμός έχει να κάνει με την κατάκτηση. Ρίχνοντας μία γυναίκα στο κρεβάτι εξατμίζεται αυτόματα και το ενδιαφέρον τους για εκείνη. Για τις γυναίκες η σεξομανία έχει να κάνει κυρίως με την εκδίκηση: νιώθει ότι τιμωρεί όσους την πλήγωσαν και την εγκατέλειψαν. Και οι μεν και οι δε πάντως τρέμουν τη δέσμευση. Ωστόσο, ορισμένοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει τέτοιου είδους εθισμός και πως οι «πάσχοντες» ψάχνουν απλά μία δικαιολογία για την αστείρευτη δίψα τους για σεξ και την έλλειψη αυτοσυγκράτησης.

Ακολουθούν κάποιες μαρτυρίες από ανθρώπους που αποφάσισαν να μιλήσουν δημόσια…

Ο πρώην τραπεζίτης της Wall Street με την τυφλή εμμονή στο σεξ



Για 20 ολόκληρα χρόνια, ο Dave McGuire πάλευε με τον εθισμό του που τον οδηγούσε να κάνει σεξ με άντρες και γυναίκες κάθε μέρα. Ο πρώην τραπεζίτης της Wall Street, επισκεπτόταν sex κλαμπ, έβλεπε πορνό ενώ δεν δίσταζε να κάνει σεξ με ανθρώπους που απλά γνώριζε στο δρόμο. Μάλιστα όταν δεν έκανε σεξ, αυτοϊκανοποιούταν ή κατέφευγε στο διαδίκτυο.

«Μετά από κάποιο καιρό δεν είχε πια σημασία για μένα εάν πήγαινα με άντρα ή με γυναίκα. Το μόνο που μετρούσε ήταν να ικανοποιήσω την σεξουαλική μου επιθυμία» έχει πει σε συνέντευξή του στη DailyMail. Όπως εξομολογείται όλα ξεκίνησαν όταν κακοποιήθηκε σεξουαλικά σε ηλικία 12 ετών από τον ιερέα της ενορίας του.

«Για πολλά χρόνια έβλεπα συνέχεια πορνό, επισκεπτόμουν sex κλαμπ ενώ μετά τη δουλειά αναζητούσα την ηδονή με ιερόδουλες. Ο εθισμός του οδήγησε και στο τέλος του γάμου του αφού αισθανόταν ότι είχε δύο ζωές. Μάλιστα είχε χάσει και κάθε σεξουαλικό ενδιαφέρον για τη γυναίκα του. Μετά τον χωρισμό του έζησε μαζί με μία ιερόδουλη σε οίκο ανοχής. «Αισθανόμουν εγκλωβισμένος από τον ίδιο τον εθισμό μου στο σεξ και στα ναρκωτικά».

Όσες φορές κι αν προσπάθησε να το αντιμετωπίσει μόνος του δεν τα κατάφερε μέχρι που αποφάσισε ότι πρέπει να πάρει τη γνώμη ειδικού. Συμβιβάστηκε με το παρελθόν του και αφιέρωσε τη ζωή του στο να βοηθάει ανθρώπους που τους χαρακτηρίζει μια τυφλή εμμονή με το σεξ. Εργάζεται ως ψυχοθεραπευτής και σύμβουλος εθισμού στο σεξ. Ακόμα και σήμερα ο εθισμός του δεν έχει θεραπευτεί αλλά ξέρει να τον κοιτάει στα μάτια και να τον αντιμετωπίζει.

Jeff Leach: Έχω κάνει σεξ με περισσότερες από 300 γυναίκες



Το 2012, με αφορμή την κυκλοφορία της νέας ταινίας του Steve McQueen «Shame» ο κωμικός ηθοποιός Jeff Leach μιλάει στην ιστοσελίδα του BBC για τον εθισμό του στο σεξ.

Ο ηθοποιός δηλώνει σεξομανής και εξομολογείται ότι έχει κάνει σεξ με περισσότερες από 300 γυναίκες και πλέον θέλει να σταματήσει. «Μου αρέσουν οι γυναίκες, συνήθως έκανα σεξ με περισσότερες από 10 γυναίκες την εβδομάδα, αλλά πλέον θέλω να αλλάξω ρυθμούς» λέει ο Jeff και προσθέτει:

«Ο μέσος Βρετανός έχει στη ζωή του το πολύ 13 ερωτικές συντρόφους, νομίζω ότι έχω ξεπεράσει κατά πολύ αυτά τα μεγέθη» . Παράλληλα ο Jeff εξομολογείται πως το γεγονός ότι βλέπει όλες τις γυναίκες μόνο σαν πιθανές συντρόφους στο σεξ τον κάνει να αισθάνεται μοναξιά. «Νιώθω κενός και ρηχός. Πλησιάζω τα 30 και οι περισσότεροι φίλοι μου έχουν κάνει οικογένειες. Ξέρω ότι δεν μπορώ να κάνω το ίδιο πράγμα για πάντα. Ξέρω ότι δεν είναι φυσιολογικό. Δεν θέλω να πεθάνω μόνος μου. Πρέπει να βρω μια σύντροφο».

Στην ερώτηση πως κατάφερε να βρει περισσότερες από 300 γυναίκες για να κάνει μαζί τους σεξ, ομολογεί πως τον βοήθησαν πολύ τα social media και ειδικά το Facebook και το twitter, ενώ παραδέχτηκε πως εκτός από το να κάνει συνεχώς σεξ, ήταν εθισμένος και στο να βλέπει πορνό.

Ο Τζεφ πήγε και σε ψυχολόγο για να τον βοηθήσει με το πρόβλημά του και μάλιστα συνειδητοποίησε ότι το πρόβλημα του εθισμού του πιθανά να ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία , όταν ήταν μόλις 8 χρονών και άρχισε να εμφανίζει τα πρώτα προβλήματα στο να δημιουργεί σχέσης οικειότητας ακόμα και με φίλους.

Με αφορμή την δημόσια εξομολόγηση του Jeff Leach, πολλοί άνθρωποι έστειλαν την προσωπική τους ιστορία στην ιστοσελίδα μιλώντας για την σεξομανία τους. Είτε χρησιμοποιώντας το πραγματικό τους όνομα, είτε ψευδώνυμο, μιλούν για τον εθισμό τους, αποδεικνύοντας ότι άνθρωποι της διπλανής πόρτας μπορεί να ταλαιπωρούνται από την εμμονή να κάνουν σεξ όπου βρεθούν και όπου σταθούν και με όποιον δουν.

Ας δούμε μερικές ακόμη εξομολογήσεις…

Matt, Southampton



Είμαι 37 ετών κι έχω κοιμηθεί με περισσότερες από 200 γυναίκες, κάποιες από τις οποίες δεν θυμάμαι καν. Κάποια στιγμή αισθάνθηκα έτοιμος να παντρευτώ και να κάνω τη δική μου οικογένεια. Γνώρισα την κατάλληλη γυναίκα όμως εκείνη δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με το παρελθόν μου. Την έκανε να ζηλεύει και την γέμιζε με ανασφάλεια. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα κι όταν ήμουν μαζί της, επιθυμούσα άλλες γυναίκες. Πάσχιζα να μείνω πιστός αλλά δεν τα κατάφερνα σχεδόν ποτέ. Κάθε φορά που βλέπω μία ωραία γυναίκα, είναι μία πρόκληση για μένα. Αισθάνομαι την ανάγκη να την κάνω δικιά μου και να το μάθουν και οι άλλοι. Νομίζω ότι το πρόβλημά μου συνδέεται με την κατάθλιψη και με το φόβο μου να μείνω μόνος.

Anon, London




Είμαι μία γυναίκα 45 ετών κι όσο κι αν ντρέπομαι να μιλήσω για τα σεξουαλικά κατορθώματά μου έχω κάνει σεξ με τόσους συντρόφους που έχω χάσει τον λογαριασμό. Κανείς δεν ξέρει ότι είμαι σεξομανής και ντρέπομαι να το παραδεχτώ γιατί φοβάμαι την κριτική. Επιπλέον, ζω σε μια κλειστή κοινωνία που οι άνθρωποι κουτσομπολεύουν κι έτσι πρέπει να είμαι πολύ προσεκτική. Πηγαίνω με διαφορετικούς συντρόφους και ενισχύω το εγώ μου. Ένα κομμάτι του εαυτού μου με αγαπάει κι ένα άλλο με μισεί για αυτό που κάνω. Θα ήθελα να βρω την ευτυχία δίπλα σε κάποιον αλλά δεν ξέρω πώς γίνεται αυτό. Με 60% των γάμων να οδηγούνται στο διαζύγιο μήπως τελικά η μονογαμία απλά δεν μας ταιριάζει.

Lee, Southampton



Νομίζω ότι ο εθισμός μου με έχει εγκλωβίσει σε ένα φαύλο κύκλο. Εκεί που προσπαθώ να σταματήσω, με πιάνει η μανία να αναζητήσω σεξ. Είναι τόσο έντονη η επιθυμία που δεν σκέφτομαι ούτε το πόσο πληγώνω την γυναίκα μου. Νομίζω ότι το φαινόμενο αυτό είναι πιο σύνηθες από ό,τι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος. Υπάρχει μία δόση ενθουσιασμού σε όλο αυτό, όπως όταν παίρνεις ναρκωτικά.

Harry , Cambridge



Αυτήν την περίοδο έχω απευθυνθεί σε ειδικό για την σεξομανία μου η οποία εκδηλώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια. Από μικρή ηλικία, παρακολουθούσα πορνό και μέσα σε ένα χρόνο εθίστηκα στην πορνογραφία. Πολλές φορές βγαίνω εκτός ελέγχου και οι ορμές μου δεν μου επιτρέπουν να κάνω μία σχέση. Εργάζομαι ως μοντέλο και η πρόσβασή μου σε σκοτεινές πλευρές της βιομηχανίας της μόδας έχει επιδεινώσει το πρόβλημά μου. Η ζωή μου έχει γίνει κόλαση. Δεν μπορώ πια να κοιτάξω στα μάτια την οικογένειά μου που προσπαθεί να με στηρίξει ενώ οι τραπεζικοί μου λογαριασμοί έχουν αδειάσει από τα ποσά που δίνω σε συνοδούς για να ικανοποιήσω τις ορέξεις μου.

Maria, Scotland



Νομίζω ότι στην περίπτωσή μου ντρεπόμουν για το ποια πραγματικά είμαι κι έτσι προσπαθούσα κάνοντας σεξ με πολλούς άνδρες να αντιμετωπίσω τον φόβο μου για συναισθηματική οικειότητα. Έπρεπε να αποδεχτώ από την αρχή ποια είμαι, να λαμβάνω υπόψιν μου τις ανάγκες των άλλων ανθρώπων και να παίρνω την ευθύνη για την συμπεριφορά μου. Στα 26 μου, ακόμα κατηγορώ τους γονείς μου και τα παιδικά μου χρόνια για τις πράξεις μου ως ενήλικας.

David, Manchester



Το σεξ είναι το μόνο πράγμα στο οποίο είμαι καλώς. Συνειδητοποιώ ότι δυσκολεύομαι στο να κάνω μια σχέση. Όταν έχει περάσει μία βδομάδα και δεν έχω κάνει σεξ πέφτει η αυτοεκτίμησή μου. Παράλληλα, δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορούν οι άνθρωποι να κάνουν σεξ πάντα με τον ίδιο άνθρωπο. Για μένα είναι τόσο βαρετό. Όταν όμως είμαι σε μία σχέση είμαι 100% προσηλωμένος σε αυτή παρόλο που κανείς δεν μπορεί να το πιστέψει, αφού οι άνθρωποι που είναι εθισμένοι στο σεξ θεωρούνται άπιστοι και ανήθικοι. Θα ήθελα κάποια στιγμή να σταματήσει το σεξ να καθορίζει το είναι μου.

Andy, Swindon



Η σεξομανία μου με έχει κάνει να υποφέρω το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου. Έχασα την παρθενιά μου νωρίς κάνοντας σεξ με μία μεγαλύτερή μου γυναίκα και στα 20 μου έκανα την πρώτη μου σχέση η οποία και έληξε νωρίς όταν κατάλαβα ότι η σύντροφός μου δεν μπορούσε να με ικανοποιήσει σεξουαλικά. Έτσι πήγαινα με πολλές γυναίκες και με τη δεύτερη σχέση μου απέκτησα κι ένα παιδί. Η δεύτερη σύντροφός μου ήταν πιο περιπετειώδης σεξουαλικά από την πρώτη αλλά γρήγορα βαρέθηκα το σεξ μαζί της και άρχισα να πηγαίνω με άλλες γυναίκες. Το κυνήγι ήταν πιο συναρπαστικό από το ίδιο το σεξ. Λόγω της απιστίας μου χωρίσαμε. Έχω πάει με περισσότερες από 200 γυναίκες μέχρι σήμερα. Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, περισσότερο πρόκειται για εξαναγκασμό παρά για εθισμό. Στο τέλος καταλήγεις να χάνεις τον εαυτό σου και ζηλεύεις που βλέπεις τον περίγυρό σου να είναι ευτυχισμένος μέσα σε μία σχέση. Μπορεί να σε ζηλεύουν πως είσαι παίχτης αλλά έχουν μία πιο πλούσια ζωή από σένα με πολύ περισσότερο νόημα.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.