Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Τρανσέξουαλ επέλεξε την ευθανασία μετά από αλλαγή φύλου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένιωθε σαν «τέρας» μετά την αποτυχημένη επέμβαση.

Ο 44χρονος Nathan Verhelst άφησε χτες το απόγευμα την τελευταία του πνοή, αφού τού επετράπη να τερματίσει τη ζωή του εξαιτίας «αφόρητης ψυχολογικής δοκιμασίας».

Ο βέλγος τρανσέξουαλ επέλεξε να πεθάνει με ευθανασία, επειδή ένιωθε σαν «τέρας» μετά από μια αποτυχημένη χειρουργική επέμβαση αλλαγής φύλου, για τη «μετατροπή» του σε άντρα.

Είναι η πρώτη φορά που ένας Βέλγος επιλέγει να πεθάνει μετά από αλλαγή φύλου, αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail, είδηση που βγήκε στο φως αφού αποκαλύφθηκε ότι κάθε χρόνο 50 άνθρωποι επιλέγουν αυτή τη... μέθοδο για να πεθάνουν.

Ο Verhelst άφησε την τελευταία του πνοή, όταν ο γιατρός – ο ίδιος που πέρυσι είχε βοήθησει δύο κωφούς δίδυμους που σιγά σιγά τυφλώνονταν να πεθάνουν- τού χορήγησε την ένεση.

Είχε γεννηθεί... Nancy και η μεταμόρφωσή της σε άντρα ξεκίνησε με ορμονοθεραπεία το 2009. Ακολούθησε μαστεκτομή και τελικά χειρουργική επέμβαση για να αποκτήσει... ανδρικό μόριο πριν από ένα χρόνο.

Όμως η επέμβαση δεν πήγε τόσο καλά όσο περίμενε.

«Ήμουν έτοιμος να γιορτάσω τη νέα μου “γέννηση”. Όμως όταν κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη, με σιχάθηκα.
Αηδίασα. Το στήθος μου δεν ήταν όπως το ήθελα και ο οργανισμός μου εμφάνιζε σημάδια απόρριψης του νέου μου πέους. Δε θέλω να γίνω... ένα τέρας» είπε στη βέλγικη εφημερίδα Het Laatse Nieuws λίγες ώρες πριν πεθάνει.

Η οικογένειά του ενημερώθηκε για την απόφασή του σήμερα το πρωί, μέσω ενός αποχαιρετιστήριου γράμματος.

Η απόφασή του Verhelst βγήκε στη δημοσιότητα ενώ στη χώρα έχει ξεσπάσει έντονη κριτική για το ζήτημα της ευθανασίας, όπου οι αριθμοί θανάτων χάρη σε αυτή αυξήθηκαν κατά 25% πέρυσι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.