Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Η χορτοφάγος που έχει φοβία στα... λαχανικά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δεν τα έχει αγγίξει τα τελευταία 21 χρόνια.

Η 34χρονη Dee Vyas από το βορειοδυτικό Λονδίνο είναι χορτοφάγος, μόνο που αντιμετωπίζει ένα μικρό πρόβλημα.

Η χορτοφάγος που έχει φοβία στα... λαχανικά

Έχει φοβία με τα... λαχανικά και τα φρούτα!

Η νεαρή γυναίκα πάσχει από λαχανοφοβία από μικρή ηλικία, καθώς οι γονείς της την πίεζαν να τρώει λαχανικά όταν ήταν παιδί.

Παρότι η διατροφή της είναι αυστηρά χορτοφαγική, η Dee δεν έχει φάει ούτε ένα κομματάκι λαχανικού ή φρούτου τα τελευταία 21 χρόνια, κάτι που της έχει προκαλέσει προβλήματα υγείας.

«Με πιάνει πανικός όταν βλέπω φρούτα ή λαχανικά στο πιάτο μου. Οι ντομάτες με τρομάζουν και οι μπανάνες με τρομοκρατούν. Είναι οξύμωρο, το ότι είμαι χορτοφάγος, αλλά φοβάμαι τα λαχανικά» είπε η ίδια στη Daily Mail.

«Ποτέ μου δεν κατάφερα να αντέξω τη μυρωδιά, τη γεύση ή την υφή του κρέατος. Είμαι χορτοφάγος σε όλη μου τη ζωή. Αλλά από τότε που με θυμάμαι, θυμάμαι ακόμη ότι ανατρίχιαζα και στην ιδέα, αν όχι μόνο στην εικόνα, των φρούτων και των λαχανικών. Αν ήταν κάτι υγιεινό ή πράσινο, δε μου άρεσε» είπε ακόμη.

Η ίδια υποστηρίζει ότι η στάση της αυτή δεν ήταν «παιδικό καπρίτσιο», αλλά ότι πραγματικά δε μπορούσε να αντέξει τη θέα ή τη γεύση οποιουδήποτε λαχανικού ή φρούτου έβλεπε μπροστά της.

«Στα 12 μου αποφάσισα ότι δε μπορούσα άλλο να πιέζω τον εαυτό μου και να αρρωσταίνω. Έτσι, δεν άγγιξα ποτέ ξανά κανένα τρόφιμο» πρόσθεσε.

Για την ίδια μια βόλτα στους διαδρόμους ενός σούπερμαρκετ, φαντάζει κάτι πολύ δύσκολο, ειδικά αν πρέπει να περάσει από το μανάβικο.

Η διατροφή της βασίζεται κυρίως σε ρύζι, μακαρόνια, πατάτες ή άλλες στέρεες τροφές, καθώς επίσης σε αναψυκτικά, σοκολάτες, τσιπς, τυρί και δημητριακά.

Από την περίεργη αυτή φοβία πάσχουν μερικές χιλιάδες στη Μεγάλη Βρετανία, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ενώ οι θεραπείες περιλαμβάνουν κάτι σαν «ψυχολογικό επαναπρογραμματισμό» προκειμένου ο ασθενής να καταφέρει να ελέγξει το άγχος του στη θέα των λαχανικών.

«Μου είναι δύσκολο να καταφέρω να τρώω υγιεινά πέντε φορές την ημέρα και εξαιτίας αυτού έχω παραπανίσια κιλά. Το όνειρό μου είναι να ασχοληθώ με το μόντελινγκ και η ασθένειά μου, μου καταστρέφει τη ζωή. Επίσης δε μπορώ να φάω με άλλους και είμαι πάντα μόνη» είπε ακόμη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.