Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Τον τσίμπησε η πιο δηλητηριώδης αράχνη της Αγγλίας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Είμαι απλά τυχερός που έχω ακόμη το πόδι μου», δηλώνει ο άντρας.

Ολέθριο παραλίγο να φανεί το τσίμπημα μιας αράχνης, για έναν Βρετανό. Ο Ricki Whitmore δέχτηκε το τσίμπημα της πιο δηλητηριώδους αράχνης του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο 39χρονος διακοσμούσε μια σχολική αίθουσα, όταν με τις κινήσεις του «ενόχλησε» τη φωλιά μιας αράχνης του γένους Steatoda (false widow spider). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, η αράχνη να τον τσιμπήσει στο πόδι, το οποίο έγινε διπλάσιο από το πρήξιμο. Ο πόνος ήταν αφόρητος.

«Υπήρξε ένας πολύ έντονος πόνος και έπειτα το πόδι μου άρχισε να πρήζεται. Κατάφερα να πάω σπίτι, αλλά όταν έφτασα ο μηρός μου είχε γίνει διπλάσιος», περιγράφει ο άντρας στη Daily Star.

Μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο, όπου οι γιατροί με χειρουργική επέμβαση, αφαίρεσαν το δηλητήριο από το μηρό του. Ωστόσο, θα χρειαστούν άλλες 8 επεμβάσεις τις επόμενες εβδομάδες, προκειμένου οι γιατροί να «ξεπλύνουν» το δηλητήριο.

Ο Ricki Whitmore θα χρειαστεί εξάμηνη φυσιοθεραπεία για να περπατήσει ξανά, ενώ παραδέχεται πως «είμαι απλά τυχερός που έχω ακόμη το πόδι μου».



Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.