Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Προγράμματα για μικρά παιδιά στο Παιδικό Μουσείο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δραστηριότητες για παιδιά έως δυόμιση χρόνων.

Τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο διοργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά ηλικίας ενός έως δυόμιση χρόνων και τους ενήλικες συνοδούς τους στο Παιδικό Μουσείο.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται οι παρακάτω εκπαιδευτικές δραστηριότητες:

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013 & ώρες 10:00 – 11:00
«Ας κάνουμε θόρυβο!»
Τι είναι ο θόρυβος; Πόσοι θόρυβοι υπάρχουν; Ποια αντικείμενα παράγουν ήχο; Με ποιον τρόπο;
Τα παιδιά και οι συνοδοί τους ανακαλύπτουν ήχους και παράγουν θορύβους με πρωτότυπα υλικά!

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013 & ώρες 10:00 – 11:00
«Μουσικοί πειραματισμοί!»
Πόσα μουσικά όργανα υπάρχουν; Τι ήχο παράγει το καθένα; Με πόσους διαφορετικούς τρόπους μπορούμε να παίξουμε μουσική;
Τα παιδιά και οι συνοδοί τους ανακαλύπτουν διαφορετικά μουσικά όργανα, παίζουν με τους ήχους και δημιουργούν το δικό τους μουσικό όργανο.

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013 & ώρες 10:00 – 11:00
«Το σώμα μου κι εγώ»
Πώς είναι το σώμα μου; Πόσα χέρια έχω; Πόσα πόδια; Τι σχήμα έχει το κεφάλι μου;
Τα παιδιά ανακαλύπτουν το σώμα τους και το αποτυπώνουν με πρωτότυπο τρόπο σε πανί.

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013 & ώρες 10:00 – 11:00
«Παίζω με το σώμα μου»
Τι κινήσεις μπορώ να κάνω με το σώμα μου; Πόσο γρήγορα μπορώ να περπατήσω; Να τρέξω; Να πηδήξω;
Τα παιδιά χρησιμοποιούν δημιουργικά το σώμα τους κι εκφράζονται με οδηγό τη μουσική και μουσικοκινητικά παιχνίδια!

Παιδικό Μουσείο
Κυδαθηναίων 14,
105 58 Πλάκα
Τηλ: 2103312995
Φαξ: 2103241919


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.