Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Η 6χρονη με προγηρία που γράφει ποίημα αφιερωμένο στη μητέρα της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Λίγα λόγια, πολλή αγάπη, πολλή συγκίνηση.

Η μικρή Lucy Parke έχει κλέψει πολλές καρδιές με τον αγώνα της ενάντια σε μια ασθένεια που πλήττει εκατό ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, την προγηρία. Ενόψει της ημέρας της μητέρας, η 6χρονη έγραψε ένα ποίημα αφιερωμένο στη δική της μαμά- που θα κάνει πολλές καρδιές να ραγίσουν.

Η 6χρονη με προγηρία που γράφει ποίημα αφιερωμένο στη μητέρα της

My mum is called Stephanie and she is:

Soft and cuddly like my teddy bear

When I need looked after she is patient with me

She helps everyone in my family

When I’m sick she cares for me

She puts new games on my iPad

When I cry she always gives me a hug

She looks very beautiful. She is special.»

(Τη μαμά μου τη λένε Στέφανι και είναι:

Απαλή και μαλακή σαν το αρκουδάκι μου

Όταν χρειάζομαι φροντίδα είναι μαζί μου υπομονετική

Βοηθά όλους στην οικογένειά μου

Όταν είμαι άρρωστη με φροντίζει

Βάζει καινούρια παιχνίδια στο iPad μου

Όταν κλαίω πάντα με παίρνει αγκαλιά

Είναι πολύ όμορφη. Είναι ξεχωριστή)

Λίγο μετά τη γέννησή της η Lucy διαγνώστηκε με το Σύνδρομο Hutchinson Gilford, δηλαδή την προγηρία, που σημαίνει πως το σώμα της γερνά οκτώ φορές ταχύτερα από του υπόλοιπους.

Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής γνωστή θεραπεία για την προγηρία και λίγοι άνθρωποι ζουν μετά τα 13 έτη. Οι περισσότερες υπάρχουσες θεραπείες επικεντρώνονται στον περιορισμό των επιπλοκών, από τις οποίες πεθαίνει το 90% των ασθενών.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.