Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Καταβεβλημένη η "Μπρέντα" από τη μάχη με τον καρκίνο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η ηθοποιός που έγινε γνωστή ως «Μπρέντα» από την αγαπημένη σειρά «Μπέβερλι Χιλς» η Σάνεν Ντόχερτι, έκανε την πρώτη της επίσημη δημόσια εμφάνιση αφότου διαγνώστηκε με καρκίνο στο στήθος.

Η γνωστή ηθοποιός παραβρέθηκε στο gala «Baby2Baby» στο Los Angeles και παρά τις δύσκολες στιγμές που διανύει ήταν ιδιαίτερα χαμογελαστή, αν και η εικόνα της θύμιζε έντονα αυτήν ενός καταβεβλημένου και ταλαιπωρημένου από ασθένεια ανθρώπου.

Η Σάνεν Ντόχερτι έκανε την πρώτη της δημόσια ανακοίνωση σχετικά με την κατάσταση της υγείας της τον περασμένο Ιούλιο δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ναι, έχω καρκίνο στο στήθος και υποβάλλομαι προσωρινά σε θεραπείες. Συνεχίζω να τρέφομαι σωστά, να εξασκούμαι και να είμαι θετική για ό,τι συμβαίνει στη ζωή μου. Είμαι ευγνώμων στην οικογένεια μου, στους φίλους και στους γιατρούς μου για την υποστήριξη, και φυσικά στους fans μου που στάθηκαν δίπλα μου».

Δείτε εδώ:




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.