Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Στα σαγόνια του… κροκόδειλου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Βίντεο καταγράφει όσα βλέπει η... λεία του - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο.

Στο ερώτημα «πώς είναι να σε τρώει ένας κροκόδειλος» επιχείρησαν να απαντήσουν οι φωτογράφοι άγριας ζωής Trevor Frost και Melissa Lesh και μάλιστα αναζήτησαν την απάντηση που θα έδινε η ίδια η λεία του κροκόδειλου.

Οι φωτογράφοι έριξαν κάμερες στο νερό στη Βόρεια Επικράτεια της Αυστραλίας, σε περιοχή που ζουν πλήθος κροκόδειλοι. Στη συνέχεια απλώς περίμεναν τους κροκόδειλους να έρθουν- και δεν χρειάστηκε να περιμένουν πολύ: κροκόδειλος άρπαξε την κάμερα και «κλείδωσε» τα σαγόνια του γύρω της.

Το βίντεο, του National Geographic, δείχνει τον κροκόδειλο να εμφανίζεται από το πουθενά και να αρπάζει σε μια στιγμή την κάμερα. Στη συνέχεια η κάμερα φαίνεται να βυθίζεται μέσα στο στόμα του κροκόδειλου ο οποίος μάλλον προσπαθεί να την πνίξει, πιστεύοντας πως είναι κάποιο ζώο.

«Έχω τεράστιο σεβασμό γι’ αυτά τα πλάσματα», λέει ο Frost. «Πάντα σκέφτομαι το κάθε τι που μπορεί να πάει στραβά κι έτσι φροντίζω την ασφάλεια τη δική μου και της ομάδας μου. Μέχρι στιγμής είμαι ζωντανός, έχω όλα τα δάχτυλα των χεριών και των ποδιών μου…», σχολιάζει με χιούμορ.

Στόχος του γυρίσματος ήταν οι επιστήμονες να μπορέσουν να ανακαλύψουν ακόμα περισσότερα στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο επιτίθενται οι κροκόδειλοι.

Εκτιμάται πως υπάρχουν 200.000 κροκόδειλοι που ζουν σε αλμυρό νερό στη βόρεια Αυστραλία, πολύ περισσότεροι από τη δεκαετία του ’70 που υπολογίζονταν σε περίπου 3000 σε όλη τη χώρα. Οι συγκεκριμένοι κροκόδειλοι έχουν το πιο δυνατό «δάγκωμα» σε ολόκληρο το ζωικό βασίλειο.
















Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.