Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Έλληνες ψαράδες μπροστά από το φακό

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο φωτογράφος Christian Stemper απαθανάτισε πρόσωπα γεμάτα αλμύρα - Δείτε τις φωτογραφίες.

«Έμαθα τη δουλειά από τον παππού μου και από τον πατέρα μου. Αυτή η γνώση θα χαθεί, καθώς δεν υπάρχει άλλος να ακολουθήσει την παράδοση. Όταν θα φύγουμε, θα τελειώσει. Νιώθω άδειος όταν είμαι στη στεριά, νιώθω ότι είμαι άχρηστος. Τα παιδιά μου θέλουν να σταματήσω. Τους λέω ότι αν με αγαπούν, πρέπει να με αφήσουν. Όλη μου η ζωή είναι στη θάλασσα». Ο φωτογράφος Christian Stemper, ταξίδεψε μέχρι την Πάρο προκειμένου να καταγράψει με τη φωτογραφική του μηχανή τα γεμάτα αλμύρα πρόσωπα των ντόπιων ψαράδων και να ακούσει τις ιστορίες τους, όπως την παραπάνω.

Ο Stemper, με την ομάδα του, μίλησε με 31 ψαράδες που ζουν στο νησί και οι ιστορίες τους περιλαμβάνονται στο πρότζεκ του, Wolves of the sea ή Lupi Maris. Όπως λέει ο ίδιος, πολλοί από τους ψαράδες είναι ηλικιωμένοι και μιλούν στις βάρκες τους, σαν να είναι οι γυναίκες τους. Ο φωτογράφος, κατέγραψε μαζί με τους ψαράδες και τα καΐκια τους.






































Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.