Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Διπλωματική εργασία για τη σχεδίαση και την κατασκευή αναπηρικού αμαξιδίου για παιδιά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σήμερα έλαβα ένα μήνυμα από μια φοιτήτρια, που ζητάει την βοήθειά μας, ώστε να κάνει την διπλωματική εργασία για τη σχεδίαση και την κατασκευή αναπηρικού αμαξιδίου για παιδιά. Ας δούμε τι γράφει στο μήνυμά της.

-----------------

Καλησπέρα,

Eίμαι φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου, του τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.

Στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας, μελετώ και θα σχεδιάσω ένα αναπηρικό αμαξίδιο για παιδιά, προκειμένου να προσπαθήσω κι εγώ, μέσω της δουλειάς μου, να συνεισφέρω και τυχόν να βοηθήσω τα παιδιά με κινητικά προβλήματα.

Θα εκτιμούσα απεριόριστα τη βοήθεια σας και τις οποιεσδήποτε πληροφορίες θα μπορούσατε να μου παρέχετε.

Εάν θέλετε και μπορείτε, παρακαλώ προωθήστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο που έχω συντάξει στα πλαίσια της έρευνας μου, (είτε μέσω της σελίδας, είτε σε γνωστούς σας)

https://vanessakaraoglou.typeform.com/to/NwqkY7

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το παρακάτω διευκρινιστικό κείμενο:

Ερωτηματολόγιο που απευθύνεται τόσο σε ανθρώπους με εκ γενετής κινητική αναπηρία, αλλά και επίκτητη κατά την παιδική τους ηλικία, της τελειόφοιτης φοιτήτριας του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Καράογλου Βασιλικής, στα πλαίσια της διπλωματικής της εργασίας, με θέμα:

«Μελέτη για το σχεδιασμό χειροκίνητου αμαξιδίου για παιδιά με κινητική αναπηρία»
Να σημειωθεί ότι: Θα τηρηθεί εμπιστευτικότητα και ανωνυμία στις πληροφορίες που θα παραχθούν, ενώ τα δεδομένα θα συλλεχθούν και αναλυθούν σύμφωνα με τη νομοθεσία προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Με εκτίμηση,
Βασιλική Καράογλου

τηλέφωνο επικοινωνίας: 6946831977
mail: dpsd09026@aegean.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.