Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Ρίχνει τα τείχη της προκατάληψης το ακρωτηριασμένο μοντέλο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η 27χρονη Ρεμπέκα Μαρίν είναι πλέον περιζήτητη στις επιδείξεις μόδας.



Η 27χρονη Ρεμπέκα Μαρίν γεννήθηκε χωρίς δεξιό βραχίονα και πέρασε πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια, με τους περισσότερους συμμαθητές της να της φέρονται σκληρά λόγω της αναπηρίας της.



Η ιδιαιτερότητά της τής στοίχισε πολύ στην εφηβεία, καθώς ήταν πάντοτε αντικείμενο κοροϊδίας και περίεργων βλεμμάτων και η ίδια ομολογεί ότι το ψυχολογικό βάρος που υπέμενε ήταν δυσβάσταχτο.



Όταν όμως ένας φίλος της φωτογράφος την προέτρεψε να φωτογραφηθεί όπως ακριβώς είναι, χωρίς την παρέμβαση photoshop ή με το προσθετικό της μέλος, όλα άλλαξαν: "Στόχος μου πλέον είναι να δείξω ότι μοντέλα κάθε σχήματος σώματος γίνονται πλέον αποδεκτά. Ελπ'ιζω ότι η ιστορία μου θα εμπνεύσει και άλλα άτομα με αναπηρία να κυνηγήσουν το όνειρό τους", δήλωσε στην εφημερίδα "ΝΥ Ποστ".

Η Μαρίν πάντως αντιμετωπίζει την αναπηρία της με χιούμορ, λέγοντας ότι "μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας είναι το ύψος μου και όχι η απουσία βραχίονα, αλλά πιστεύω ότι και αυτό το κάστρο προκατάληψης θα πέσει!".

Όσο για τον ψυχολογικό πόλεμο που δεχόταν κατά την εφηβεία της, η 27χρονη καλλονή δήλωσε ότι "τα έχω αφήσει πίσω μου όλα αυτά, αλλά ο ρατσισμός που βίωσα με έκανε πιο δυνατή και αποφασισμένη".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.