Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Πιο δύσκολη η προαγωγή των μαθητών της Α' τάξης των ΕΠΑΛ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Με τρία μαθήματα κάτω από τη βάση επαναλαμβάνουν την τάξη.

Δύσκολη καθίσταται η προαγωγή των μαθητών της Α τάξης των ΕΠΑΛ στη Β τάξη καθώς αν ο μαθητής έχει σε τρία μαθήματα κάτω από 10 επαναλαμβάνει την τάξη. Αντίθετα για την προαγωγή από τη Β στη Γ τάξη των ΕΠΑΛ και την απόλυση από το λύκειο απαιτείται Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον 9,5 χωρίς να τίθενται οι προϋποθέσεις του αριθμού των μαθημάτων με βαθμολογία 10 και άνω όπως στην Α τάξη.

Αν λοιπόν ο μαθητής της Α τάξης των ΕΠΑΛ έχει μέχρι 2 μαθήματα κάτω του 10 παραπέμπεται σε ειδική εξέταση το Σεπτέμβριο οπότε και προάγεται αν και στα δυο μαθήματα αυτά πετύχει βαθμολογία 10 και άνω. Όπως προειπώθηκε εάν έχουν τρία μαθήματα κάτω του 10 επαναλαμβάνουν την τάξη. Αντίθετα οι μαθητές της Β τάξης των ΕΠΑΛ παραπέμπονται σε ειδική εξέταση το Σεπτέμβριο για όσα μαθήματα έχουν κάτω από 9.5.

Πιο αναλυτικά το ΠΔ 79/2013 αναφέρει τα εξής:

- Για την προαγωγή των μαθητών της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ απαιτείται η επίτευξη γενικού μέσου όρου (Γ.Μ.Ο.) ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) σε όλα τα μαθήματα.

- Όταν μαθητής δεν πληροί την προϋπόθεση αυτή αλλά έχει μέχρι και σε δύο μαθήματα κάτω του δέκα (10) παραπέμπεται σε επανεξέταση τον Σεπτέμβριο, οπότε και προάγεται, εφόσον σε όλα τα μαθήματα έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10).

- Μαθητής που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις επαναλαμβάνει τη φοίτηση.

- Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών των άλλων τάξεων των ΕΠΑ.Λ. απαιτείται Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5).

Οι μαθητές της Α΄ τάξης που δεν προάγονται, παραπέμπονται σε ειδική εξεταστική περίοδο το Σεπτέμβριο του ιδίου έτους και εξετάζονται γραπτά με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου (μεταφέροντας τον προφορικό βαθμό των δύο τετραμήνων) μέχρι και σε δύο μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης τους είναι μικρότερος του δέκα.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης που δεν προάγονται, παραπέμπονται σε ειδική εξεταστική περίοδο το Σεπτέμβριο του ιδίου έτους και εξετάζονται γραπτά με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου (μεταφέροντας τον προφορικό βαθμό των δύο τετραμήνων) σε όλα τα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης τους είναι μικρότερος του εννέα και πέντε δέκατα (9,5)”.

Επίσης στο ΠΔ αναφέρεται ότι για τους μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ., οι οποίοι παραπέμφθηκαν στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους στο μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας, έχοντας βαθμό ετήσιας επίδοσης στο μάθημα αυτό μικρότερο του δέκα (10), επιλέγεται το θέμα στο οποίο υστέρησαν περισσότερο (από τα δυο με τα οποία ασχολήθηκαν συνολικά κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς) και οι επιβλέποντες εκπαιδευτικοί ορίζουν τμήματα της ερευνητικής εργασίας που κρίνουν ότι πρέπει να επεξεργαστούν εκ νέου. Το Σεπτέμβριο υποβάλλουν διορθωμένη την εργασία τους μαζί με το προσωπικό τους ημερολόγιο και τον ατομικό τους φάκελο προς επαναξιολόγηση.

Για τους μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ., οι οποίοι παραπέμφθηκαν στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους στο μάθημα “Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός − Περιβάλλον Εργασίας − Ασφάλεια και Υγιεινή”, έχοντας βαθμό ετήσιας επίδοσης στο μάθημα αυτό μικρότερο του δέκα, το Σεπτέμβριο υποβάλλουν διορθωμένη την εργασία τους μαζί με το προσωπικό τους ημερολόγιο και τον ατομικό τους φάκελο προς επαναξιολόγηση.

Οι μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ., οι οποίοι έχουν βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο του δέκα στα μαθήματα Μαθηματικά ή/και Ελληνική Γλώσσα παραπέμπονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους και εξετάζονται γραπτά μόνο σε εκείνον τον κλάδο που ο Τελικός Βαθμός του είναι μικρότερος του δέκα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.