Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

«Όλοι δίνουν τις μάχες τους, αυτή είναι η Ανάστασή μου»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η μεγάλη επιστροφή της Anastacia μετά τη νίκη της ενάντια στον καρκίνο.

Η διάσημη τραγουδίστρια Anastacia, εμφανίστηκε χαμογελαστή στην επίσκεψή της στο Μιλάνο, μετά την νίκη που πέτυχε ενάντια στον καρκίνο, για δεύτερη μάλιστα φορά στην ζωή της.

Το νέο της άλμπουμ «Resurrection» δεν θα μπορούσε να ονομαστεί διαφορετικά, αφού όπως υποστηρίζει η ίδια αυτό που βίωσε ήταν μια πραγματική «Ανάσταση».

«Είμαι απλά ένα άτομο που αγαπάει τη ζωή και που έδωσε μάχη και αυτό συνεχίζω να κάνω» δήλωσε η Anastacia Lyn Newkirk, όπως είναι το αληθινό της όνομα, σε συνέντευξη που έδωσε στα ιταλικά Μέσα.

Η Anastacia που μετράει ήδη περισσότερες από 30 εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων σε όλο τον κόσμο, έχει υποστεί διπλή μαστεκτομή αλλά όπως δηλώνει πρόκειται για μια μάχη σαν αυτή που όλοι δίνουμε, άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο δραματική.

«Μου έκανε εντύπωση όταν ανακάλυψα πως το όνομά μου στα αρχαία Ελληνικά σημαίνει Ανάσταση και αυτή τη λέξη θέλησα να την μεταφέρω και στο καινούριο μου άλμπουμ» δήλωσε από το Μιλάνο όπου και βρέθηκε για να προωθήσει τον καινούριο της δίσκο...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.