Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Σοκάρει η Σάνεν Ντόχερτι μετά από ένα χρόνο μάχης με τον καρκίνο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η 44χρονη ηθοποιός Σάνεν Ντόχερτι που υποδύονταν την Μπρέντα στη δημοφιλή σειρά "Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς", εδώ και ένα χρόνο υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες καθώς διαγνώσθηκε με καρκίνο του μαστού.



Η ηθοποιός φανερά εξαντλημένη σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις της βρέθηκε σε event στην Αυστραλία και μίλησε για το πρόβλημα υγείας της.

"Ναι, έχω καρκίνο στο στήθος και υποβάλλομαι σε θεραπεία. Συνεχίζω να τρέφομαι σωστά, να γυμνάζομαι και να σκέφτομαι θετικά για τη ζωή μου. Είμαι ευγνώμων για την υποστήριξή που έχω από τους δικούς μου ανθρώπους και, φυσικά, ευχαριστώ τους θαυμαστές μου που στέκονται στο πλευρό μου".

Δείτε εδώ:






Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.