Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Στους δέκα έφτασαν οι νεκροί - Έρευνες για τα αίτια της σύγκρουσης τρένων στη Βαυαρία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένας ο αγνοούμενος και 81 οι τραυματίες σύμφωνα με τις αρχές.

Στους δέκα ανέρχονται οι νεκροί και στους 81 οι τραυματίες από τη μετωπική σύγκρουση δύο τοπικών αμαξοστοιχιών στη Βαυαρία, στη νότια Γερμανία.

Η τύχη ενός από τους επιβάτες αγνοείται ακόμη ενώ οι 18 από τους τραυματίες νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση, ανακοίνωσαν οι αρχές.

Το δυστύχημα σημειώθηκε το πρωί, σε μια ώρα αιχμής, μεταξύ της λουτρόπολης Μπαντ Άιμπλινγκ και του Κόλμπερμοορ, κοντά στα σύνορα με την Αυστρία. Τα ασθενοφόρα ήταν αδύνατον να φτάσουν στο σημείο, μέσα σε μια δασωμένη πλαγιά, με έναν απότομο λόφο στη μία πλευρά της γραμμής και έναν ποταμό από την άλλη, για αυτό κρίθηκε αναγκαίο να κινητοποιηθούν ελικόπτερα για να μεταφέρουν τους τραυματίες στα τοπικά νοσοκομεία.

Η αστυνομία ανακοίνωσε ότι οι έρευνες, με τη βοήθεια βαρέων μηχανημάτων που σηκώνουν τα βαγόνια, θα διακοπούν τη νύχτα και θα ξαναρχίσουν τα ξημερώματα αύριο.

Τα τρένα μετέφεραν περίπου 100 επιβάτες, κυρίως ανθρώπους που εκείνη την ώρα πήγαιναν στις δουλειές τους.

Ο υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ είπε ότι τα τρένα και η σιδηροτροχιά ήταν εξοπλισμένα με ένα σύστημα αυτόματης πέδησης. Το σύστημα αυτό εισήχθη στη Γερμανία μετά τον θάνατο 10 ανθρώπων, το 2011, κοντά στο Μαγδεβούργο, όταν ένας μηχανοδηγός αγνόησε δύο κόκκινους σηματοδότες προκαλώντας ένα από τα σοβαρότερα δυστυχήματα των τελευταίων ετών.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Γερμανία έγινε το 1998, όταν 101 άνθρωποι σκοτώθηκαν κοντά στην πόλη Έσεντε.

Ο Ντόμπριντ είπε ότι και τα δύο τρένα πιθανότατα κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα πάνω σε μια στροφή και οι μηχανοδηγοί τους μάλλον δεν είχαν οπτική επαφή μεταξύ τους.

Η αστυνομία διεξάγει έρευνες, αλλά απέφυγε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για τα αίτια του δυστυχήματος.

Τα δύο τρένα ανήκουν στην εταιρεία Meridian, θυγατρική της γαλλική εταιρεία Transdev. Υπεύθυνη για τις σιδηροτροχιές είναι η κρατική σιδηροδρομική εταιρεία Deutsche Bahn, η οποία ανακοίνωσε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο ήταν τα 100 χιλιόμετρα και ότι το σύστημα ασφαλείας PZB 90, το οποίο σταματά τα τρένα για να αποφεύγονται οι συγκρούσεις, είχε ελεγχθεί την περασμένη εβδομάδα.

Γύρω στις 7 το πρωί, λίγο μετά την αναχώρηση του τρένου από τον σταθμό του Κόλμπερμοορ «το τρένο φρέναρε απότομα, ακούστηκε ένας τρομερός θόρυβος και τα φώτα έσβησαν», αφηγήθηκε ένας από τους επιβάτες στον ραδιοφωνικό σταθμό Rosenheim 24. Ο άνδρας αυτός βοήθησε τους συνεπιβάτες του και άνοιξε μια πόρτα του βαγονιού, οδηγώντας τους σε μια πλαγιά. «Ακούγονταν φωνές για βοήθεια από τα συντρίμμια αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα μέσα στο σκοτάδι», πρόσθεσε.

----------

Στο μικροσκόπιο το τεχνικό πρόβλημα ή το ανθρώπινο λάθος.

Μια μετωπική σύγκρουση μεταξύ δύο τοπικών αμαξοστοιχιών που σημειώθηκε το πρωί στη νότια Γερμανία στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον εννέα ανθρώπους σ' ένα από τα σοβαρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα.

Η αστυνομία της Βαυαρίας ανακοίνωσε ότι δύο άνθρωποι αγνοούνται και αναθεώρησε προς τα κάτω τον απολογισμό των τραυματιών (18 σοβαρά, 90 ελαφρά σε σύνολο 150).

Έρευνα διεξάγεται για να διαπιστωθεί τι μπορεί να προκάλεσε τη σύγκρουση μεταξύ αυτών των δύο τοπικών τρένων της εταιρείας Meridian κοντά στη λουτρόπολη Μπαντ Άιμπλινγκ.

Εξετάζονται τα σενάρια του «τεχνικού προβλήματος ή ενός ανθρώπινου λάθους», δήλωσε στο γερμανικό κανάλι n-tv ο υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ, ο οποίος μίλησε στον τόπο του δυστυχήματος για μια «φρικτή καταστροφή».

Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της αστυνομίας, τον Ράινερ Σαρφ, το δυστύχημα σημειώθηκε ενώ τα τρένα κινούνταν «με χαμηλή ταχύτητα» σε μονή σιδηροτροχιά, παρόλο που η σύγκρουση ήταν μετωπική. Η κατάσταση της υγείας των μηχανοδηγών των αμαξοστοιχιών δεν έγινε αμέσως γνωστή.

Τα δύο τρένα ανήκουν στην εταιρεία Meridian, που ανήκει στη γαλλική εταιρεία μεταφοράς επιβατών Transdev, η οποία ανήκει από κοινού στην κρατική τράπεζα CDC και την εταιρεία υδάτων και αποβλήτων Veolia. Η εταιρεία διαχειρίζεται δίκτυα σιδηροδρόμων, τραμ και λεωφορείων σε 19 χώρες και το 2014 είχε έσοδα 6,6 δισεκ. ευρώ.

Η κρατική γερμανική εταιρεία Deutsche Bahn είναι υπεύθυνη για τις σιδηρογραμμές, οι οποίες διαθέτουν ένα σύστημα που κάνει το τρένο να σταματάει αυτομάτως, όταν παραβιάσει κόκκινο σήμα.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr και http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.