Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Πρωτοβουλίες για τους ρύπους από την Opel

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα ανακοινώνει τιμές ρύπων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Οι πρόσφατες αποκαλύψεις για την συμπεριφορά μερίδας κινητήρων ντίζελ της VW συνέβαλαν στην επανεξέταση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Το δεύτερο τρίμηνο του 2016, η Opel ξεκινά δράσεις για τη συμμόρφωση με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και οξειδίων του αζώτου (NOx). Επιπλέον των επίσημων πληροφοριών κατανάλωσης και εκπομπών CO2, θα δημοσιεύονται οι τιμές κατανάλωσης που καταγράφονται στον κύκλο WLTP.

Επίσης, οι μηχανικοί κινητήρων ντίζελ πρόσφατα ξεκίνησαν εργασίες σε ένα πρόγραμμα με σκοπό τη μείωση των εκπομπών NOx.

«Τα γεγονότα και οι συζητήσεις των τελευταίων εβδομάδων και μηνών έχουν δείξει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στο στόχαστρο και ήρθε η ώρα να δράσουμε σύμφωνα με την τεχνογνωσία μας» δήλωσε ο Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO του Opel Group, και συνέχισε: «Είναι προφανές ότι η συζήτηση για το ντίζελ είναι ένα κρίσιμο θέμα. Ο κόσμος δεν έχει την ίδια νοοτροπία όπως παλιά. Και αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε και είναι στο χέρι της αυτοκινητοβιομηχανίας να αλλάξει την αντίληψη για τη σύγχρονη πραγματικότητα».

Σύμφωνα με τα σχέδια της Ε.Ε., ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης – «New European Driving Cycle» (NEDC) θα αντικατασταθεί από το 2017 από το πιο σύγχρονο πρότυπο «Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure» (WLTP). Το WLTP που επίσης διεξάγεται σε εργαστηριακές συνθήκες βασίζεται σε πολύ αυστηρές διαδικασίες, ενώ τα αποτελέσματα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που προκύπτουν προσομοιώνουν καλύτερα την κυκλοφοριακή πραγματικότητα. Ο νέος κύκλος δοκιμών είναι σημαντικό να προσφέρει τυποποιημένα, αναπαραγόμενα και συγκρίσιμα αποτελέσματα.

Oι πρωτοβουλίες της Opel συνεχίζονται και με τις εκπομπές NOx. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει να δουλεύει πάνω σε βελτιωμένες λύσεις για την αποτελεσματικότητα των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων σε κινητήρες ντίζελ Euro 6 με τεχνολογία SCR, εν όψει του μελλοντικού προτύπου RDE. Το RDE είναι ένα πρότυπο εκπομπών ρύπων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης που συμπληρώνει τις υπάρχουσες μεθόδους δοκιμών και μετρά τους ρύπους ενός οχήματος απευθείας στο δρόμο.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.