Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

Η γυναίκα που γεύεται τρεις φορές την ημέρα… αποσμητικό χώρου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το ψεκάζει στο στόμα της ή πάνω σε τριμμένο πάγο! - Δείτε τις φωτογραφίες.

Τον εθισμό της στο… αποσμητικό χώρου περιέγραψε μια 27χρονη από το Μισούρι λέγοντας πως το ψεκάζει στο στόμα της ή το πίνει ψεκάζοντάς το σε ένα ποτήρι με τριμμένο πάγο. Η Evelyn λέει πως δεν μπορεί να αντισταθεί στη γεύση του αποσμητικού και το «γεύεται» πρωί, μεσημέρι και βράδυ. Η νεαρή γυναίκα εμφανίστηκε στην εκπομπή «My Strange Addiction» στο τηλεοπτικό δίκτυο ΤLC.

«Είμαι εθισμένη στο αποσμητικό χώρου. Μου αρέσει πολύ η γεύση, υπάρχουν πολλά εκεί έξω αλλά εμένα μου αρέσει ένα συγκεκριμένο άρωμα, έχω δοκιμάσει κι άλλα αλλά δεν μου αρέσουν. Το συγκεκριμένο το λαχταράω, εδώ και τρία χρόνια δεν περνά μέρα που να μην το απολαμβάνω», λέει η ίδια. Η Evelyn φροντίζει να έχει πάντα ένα μπουκαλάκι με αποσμητικό στο γραφείο της για να μπορεί να ψεκάζει λίγο στο στόμα της κάθε φορά που το επιθυμεί. Συνήθως καταναλώνει 20 δοχεία την εβδομάδα και το προτιμά κρύο.

«Έχω ένα αίσθημα πληρότητας όταν το τρώω, μου φεύγει η λαχτάρα, είμαι οκ», περιγράφει. Τα αποσμητικά χώρου περιέχουν και συστατικά που δεν προορίζονται για ανθρώπινη κατανάλωση ενώ έχουν και προωθητικές ουσίες για να βγαίνουν με τη μορφή σπρέι. Η 27χρονη λέει πως ανακάλυψε την προτίμησή της κατά τύχη. «Περπατούσα στο σαλόνι με ένα ποτήρι με τριμμένο πάγο και το αποσμητικό χώρου που είναι τοποθετημένο στον τοίχο ψέκασε την ώρα που περνούσα. Δοκίμασα και η γεύση μου άρεσε», εξηγεί.

Προσθέτει πως το άρωμα της ξυπνά αναμνήσεις από την παιδική της ηλικία κι έτσι ο εθισμός της έγινε ακόμα πιο δυνατός μετά το θάνατο της μητέρας της. Σε επίσκεψή της στο γιατρό πάντως, εκείνος της εξήγησε πως η συνήθειά της θέτει σε μεγάλο κίνδυνο την υγεία της και πως πρέπει να σταματήσει να καταναλώνει αποσμητικά χώρου άμεσα.

«Μπορεί να νομίζεις πως δεν σε σκότωσε ακόμα και αυτό ισχύει: δεν σε σκότωσε, ακόμα», της είπε. Η προειδοποίηση του γιατρού ήταν η ώθηση που χρειαζόταν η Evelyn για να σκεφτεί σοβαρά το πώς θα σταματήσει να βλάπτει τόσο σοβαρά τον οργανισμό της. «Άκουσα πως μπορεί να με σκοτώσει, αυτό με τάραξε, πρέπει να προσπαθήσω να σταματήσω», είπε.














Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.