Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Νέα θεωρία για την πτώση του αεροσκάφους της Malaysia Airlines

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μία νέα θεωρία έρχεται να δώσει απαντήσεις στο τι συνέβη και οδήγησε στην πτώση του εξαφανισμένου αεροσκάφους των Μαλαισιανών αερογραμμών.

Ο Κλιβ Ιρβινγκ , ένας εμπειρογνώμονας της αεροπορίας, στέκεται στις νέες προειδοποιήσεις από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) που υπογραμμίζουν τον «άμεσο κίνδυνο» που συνδέεται με τη μεταφορά μπαταριών ιόντων λιθίου, που χρησιμοποιούνται σε κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές σε επιβατικές πτήσεις.

Σύμφωνα με την Wall Street Journal, τον Ιούλιο, η Μπόινγκ προειδοποίησε τις αεροπορικές εταιρίες να μην μεταφέρουν μεγάλα φορτία μπαταριών και ζήτησε από τους μεταφορείς να σταματήσουν να δέχονται τέτοιο είδους φορτία.

Η πτήση MH370 είχε περίπου 200 κιλά μπαταρίας λιθίου, αναφέρει ο Ιρβινγκ.

«Το φορτίο του αεροπλάνου έχει μια ειδική επένδυση προκειμένου να περιορίσει την πυρκαγιά μέχρι αυτή να κατασβεστεί. Η πυρκαγιά από μπαταρίες θα μπορούσε να είναι τόσο μεγάλη, ώστε να παραβιάσει την επένδυση και να επιτρέψει την ροή αέρα», ο Ιρβινγκ αναφέρει.

«Εάν οι μπαταρίες είχαν πιάσει φωτιά, τότε οι επιβάτες θα μπορούσαν να επηρεαστούν από τις αναθυμιάσεις», σύμφωνα με τον Δρ. Βίκτορ Ετελ, που επικαλείται ο Ιρβινγκ.

Ο Ιρβινγκ πιστεύει πώς το αεροπλάνο άλλαξε πορεία με τα συστήματα επικοινωνίας να έχουν απενεργοποιηθεί.

Η φωτιά θα μπορούσε να σταματήσει και το σύστημα επικοινωνιών, χωρίς να αγγίξει τους κινητήρες του αεροσκάφους.

«Ακόμα και αν οι αναμεταδότες βρίσκονται σε διαφορετικά μέρη του αεροπλάνου θα μπορούσαν να έχουν απενεργοποιηθεί από την πυρκαγιά. Συνεπώς, είναι κατανοητό ότι τα ηλεκτρονικά και τα συστήματα πλοήγησης θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν, αφήνοντας μόνο τα υδραυλικά συστήματα να λειτουργούν», υποστηρίζει ο Ετελ.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.