Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Η γυναίκα που αποκοιμιέται σαράντα φορές την ημέρα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Εμφάνισε ναρκοληψία από τις παρενέργειες εμβολίου.

Η 18χρονη σήμερα Lucy Tonge άρχισε πριν από πέντε χρόνια να νυστάζει πολύ. Τόσο πολύ που την έπαιρνε ο ύπνος στο σχολείο της, την ώρα που συζητούσε, ακόμα και την ώρα που έβγαινε από το αυτοκίνητο.

lucy

Λίγο καιρό νωρίτερα, σύμφωνα με τη Daily Mail, είχε κάνει το εμβόλιο για τη γρίπη των χοίρων.

Διαγνώστηκε με ναρκοληψία και στη συνέχεια εμφάνισε καταπληξία με αποτέλεσμα να χάνει των έλεγχο των μυών της όποτε βίωνε έντονα συναισθήματα όπως χαρά ή θυμό.

«Είχα μερικές άσχημες εμπειρίες πέφτοντας από σκαλιά ή από καρέκλες», περιέγραψε η Tonge στην εφημερίδα Guardian. «Μερικές φορές ο λαιμός μου πέφτει πίσω ή μπρος πολύ απότομα και εμποδίζεται η αναπνοή μου, που είναι κάπως τρομακτικό».

Σήμερα η 18χρονη είναι ανάμεσα στα 80 άτομα που ζητούν αποζημίωση από τη βρετανική κυβέρνηση υποστηρίζοντας πως η κατάσταση αυτή οφείλεται στις παρενέργειες του εμβολίου Pandemrix.

Το υπουργείο Εργασίας και Συντάξεων αναγνώρισε πως το εμβόλιο προκάλεσε τη διαταραχή σημειώνοντας όμως πως η Tonge δεν έφτανε στο ποσοστό αναπηρίας που θα την έκανε δικαιούχο αποζημίωσης.

Η οικογένειας της κοπέλας επιχειρεί να ανατρέψει την απόφαση αυτή.

«Όταν λάβαμε την επιστολή από το υπουργείο η μητέρα μου εξοργίστηκε. Κι εγώ θύμωσα αλλά η πρώτη μου αντίδραση ήταν να γελάσω», εξηγεί η Lucy.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.