Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Σε επέμβαση 4 ωρών υπεβλήθη η Νανά Παλαιτσάκη - Το μήνυμα της ίδιας μέσα από το νοσοκομείο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σε επέμβαση, η οποία ολοκληρώθηκε με επιτυχία, υποβλήθηκε, την Τετάρτη, η δημοσιογράφος Νανά Παλαιτσάκη, η οποία νοσηλευόταν σε ιδιωτική κλινική.

Η γνωστή δημοσιογράφος ταλαιπωρείται τα τελευταία χρόνια από προβλήματα υγείας και από την περασμένη εβδομάδα η ίδια είχε ενημερώσει, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook τους διαδικτυακούς της φίλους για την εισαγωγή της στο ιδιωτικό νοσοκομείο. Μάλιστα, οι συνεργάτες της από την εκπομπή «Αποκαλυπτικά» της είχαν ευχηθεί περαστικά.



Το χειρουργείο διήρκησε 4 ώρες, όπως έγραψε στο facebook η δημοσιογράφος Αλεξάνδρα Τσόλκα και ενημέρωσε πως όλα πήγαν.

Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος έγραψε: «Και πάλι νίκησε στα σημεία η καλή μου φιλενάδα η Νανά η Παλαιτσάκη, η αγωνίστρια. Τελείωσε ένα μεγάλο χειρουργείο, συνήλθε και τώρα στα τηλέφωνα και όπως πάντα γελάει κατάμουτρα στις σοβαροφάνειες και κυρίως στους σοβαροφανείς. Αγάπη - αγάπη - αγάπη! Η δε Νανά, μετά από 4 ώρες χειρουργείο μου έδινε και κουράγιο, διότι είναι γνωστό πως ως τέρας ψυχραιμίας, αντιμετωπίζω όλες τις καταστάσεις αποτελεσματικά: κλαίγοντας και φωνάζοντας "όχι θεέ μου, όχι". Μου έχει υποσχεθεί πως μόλις βγει από το νοσοκομείο θα με χτυπήσει κιόλας (μπράβο στους γιατρούς της! Ήταν ζόρικα τα πράγματα αλλά ήταν μικροί θεοί στα άσπρα!)».



-----------------

Το μήνυμα της Παλαιτσάκη μέσα από το νοσοκομείο

Στη νέα περιπέτεια της υγείας της αναφέρθηκε με μήνυμά της στο Facebook μέσα από το νοσοκομείο η Νανά Παλαιτσάκη. Η γνωστή δημοσιογράφος υποβλήθηκε σε επέμβαση που διήρκησε τέσσερις ώρες την Τετάρτη και με ανάρτησή της στην προσωπική της σελίδα ευχαρίστησε τους φίλους της, τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του ιδιωτικού νοσοκομείου.

Αναλυτικά το σχόλιο της Νανάς Παλαιτσάκη:

«Λευκές μέρες και νύχτες

Κάθε φορά που προγραμματισμένα η απρογραμμάτιστα έρχομαι στο Ερρίκος Ντυνάν, ξαναπροσδιορίζω προτεραιότητες , νιώθοντας τις αναπνοές των ανθρώπων πίσω από τα πράσινα παραβάν .

Την τελευταία φορά που ήρθα ,με την ένδειξη του επείγοντος, κατάλαβα πόσο πλούσια είμαι γιατί...γιατί έχω φίλους καρδιάς . Στέλνω λοιπόν μια μεγάλη αγκαλιά στους ανθρώπους της ζωής μου ,που προσπαθώντας να με κάνουν να ξεχαστώ , υποστήριξαν ρόλους κωμικούς , με μένα να μοιάζω πιο δύσκολος θεατής και από την Ροζίτα Σώκου , όταν έβλεπε να ερμηνεύει ρόλους η Μελίνα Μερκούρη ( όπως έχει δηλώσει η Ροζίτα )

Ξέρετε ότι όλα αυτά τα χρόνια η γιατρός που στέκεται δίπλα μου είναι η αιματολόγος Ελίνα Βερβεσού . Είναι σπουδαία γυναίκα , σπουδαία μάνα και σπουδαία γιατρός . Για την περίπτωση μου συνεργάστηκαν οι αγγειοχειρουργοί Χρονόπουλος - Μακρής , και ο χειρουργός άνω χειρός Γεροσταθόπουλος σ' ένα χειρουργείο που κράτησε ώρες . Πριν αποφασίσουν ,Καταλάβαινα στα βλέμματα τους τους προβληματισμούς και "ακουμπούσα " στην Ελίνα την αγωνία μου , που γι' ακόμη μια φορά επέμενε" σκέψου το καλύτερο σενάριο" .

Για το νοσηλευτικό προσωπικό του Ντυνάν έχω γράψει και θα ξαναγράψω ότι είναι επιεικώς άριστο . Η υπεύθυνη διοίκησης η κυρία Άννα Κολώνα , " μετά από την πολύχρονη εμπειρία της στο ΚΑΤ" ( ήταν μάλιστα εκείνη που είδε τον Αριστοτέλη Ωνάση γονατισμένο στις σκάλες του νοσοκομείου , όταν μάθαινε τα νέα για τον Αλέξανδρο .Η ιστορία έτσι όπως μου την έχει διηγηθεί , αποκαλύπτει πως ένας μεγιστάνας , "τσάκισε " εκλιπαρώντας για βοήθεια , νοσηλευτές , γιατρούς και το μεταφυσικό ταυτόχρονα

Αυτό που θέλω να διαδώσω για μία ακόμη φορά , είναι το γεγονός , ότι Έλληνες γιατροί και νοσηλευτές είναι πραγματικά σπουδαίοι ,που ακόμη και μ' ελάχιστα μέσα , κάνουν θαύματα ... Στους δικούς μου Αγγέλους , πάντα ευγνώμων».




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.