Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Είναι παντρεμένη και κοιμάται με αγνώστους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Για να διώξει τη… βαρεμάρα.

«Παγιδευμένη» σε έναν γάμο όπου το σεξ έχει γίνει ρουτίνα, η Robin Rinaldi, είπε να δοκιμάσει τρόπους να βγει από τη βαρεμάρα. Η 50χρονη δημοσιογράφος αποφάσισε με τον σύζυγό της να «ανοίξουν» το γάμο τους και σε τρίτα πρόσωπα και να ζήσει μια ερωτική περιπέτεια με δεκάδες εραστές.

Η τρελή χρονιά, 2008-2009 που έζησε, την ενέπνευσε και ως συγγραφέα, καθώς έγραψε το βιβλίο «Wild Oats Project» το οποίο και παρουσίασε πριν λίγες ημέρες.

Μετά από μια «συνάντηση» με έναν 23χρονο σε ξενοδοχείο του Λας Βέγκας, περιγράφει στο βιβλίο της, ότι ο νεαρός θέλησε να της δώσει τον αριθμό του τηλεφώνου του. Η δημοσιογράφος λέει σχετικά: «Το να κάνεις σεξ με άγνωστο, είναι συναρπαστικό, αλλά δεν με ενδιαφέρει η επανάληψη», γράφει και συνεχίζει «αφού έφυγε, πήγα πάλι πίσω στο κρεβάτι και έστειλα μήνυμα στον άντρα μου, τον Scott, με τον οποίο είμαστε παντρεμένοι 18 χρόνια ‘απλά πήρα να σου πω μια καληνύχτα’, έγραψα. ‘Καληνύχτα περιστέρι μου’, μου έγραψε ο Scott».

Η αγγελία της Rinaldi: «Καλό κορίτσι αναζητά εμπειρίες. Είμαι 44 ετών, επαγγελματίας, μορφωμένη, ελκυστική γυναίκα σε ανοιχτό γάμο, αναζητώ ελεύθερους άντρες ηλικίας 35-50 για να εξερευνήσω τη σεξουαλικότητά μου»



«Κολλημένη σε μια αποτελμάτωση – κάναμε σεξ μια φορά την εβδομάδα και η σεξουαλική ζωή μας είχε αγάπη, αλλά έλειπε ο αυθορμητισμός και το πάθος -, λαχταρούσα την αποπλάνηση και τη σεξουαλικής εγκατάλειψη. Είχα την κρίση της μέσης ηλικίας και κυνήγησα αυτή τη βαθιά, βαθιά ριζωμένη εμπειρία του να είσαι θηλυκό», εξομολογείται.

«Πάντα ήμουν το ‘καλό κορίτσι’-λέει. Πριν παντρευτώ, στα 26, είχα κοιμηθεί με τρεις άντρες. Ήμουν συντηρητική. Όταν ανακοίνωσα το νέο στον σύζυγό μου, ότι ήθελα ανοιχτό γάμο, του είπα ‘δε θα πάω στον τάφο χωρίς παιδιά και με μόνο τέσσερις εραστές’. Στην αρχή ήταν αντίθετος, αλλά τελικά υπέκυψε. Σύμφωνα με τη συμφωνία μας, θα νοίκιαζα μια γκαρσονιέρα όπου θα έμενα πέντε ημέρες και θα γύριζα σπίτι μας τα σαββατοκύριακα. Και οι δυο μας θα κοιμόμασταν με όποιον θέλαμε, με τη συμφωνία να φοράμε πάντα προστασία. Ήταν τύπου ‘μη ρωτάς, μη λες τίποτα’».

Το… πρότζεκτ τώρα τελείωσε και η 50χρονη ζει ευτυχισμένη με τον σύζυγό της με τον οποίο έχουν μια μονογαμική, πλέον, σχέση.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.