Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Μάθημα ζωής από Ζανάρντι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δείτε ένα εξαιρετικό βίντεο του Άλεξ Ζανάρντι, που έχασε τα δυο του πόδια σε αγώνες αυτοκινήτων, αλλά δεν κατέθεσε ποτέ τα όπλα.



Μπορεί να μην ήταν ποτέ ο κορυφαίος οδηγών αγώνων αυτοκινήτων. Όμως ο Άλεξ Ζανάρντι αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση. Γιατί μπορεί το 2006, στα 34 του, να έχασε τα δύο του πόδια σε ατύχημα στη διάρκεια αγώνων, αλλά ουδέποτε τα παράτησε. Επέστρεψε πίσω από το τιμόνι, πανηγύρισε νίκες και εσχάτως έλαμψε και σε παραολυμπιακούς αγώνες στο άθλημα της χειροκίνητης ποδηλασίας.

«Είμαι ο Άλεξ Ζανάρντι, ένας αισιόδοξος άνθρωπος, που έμαθε πως στη ζωή, όταν έχεις κάτι για το οποίο παλεύεις, ακόμη και η μεγαλύτερη ήττα σου μπορεί να μετατραπεί στη σπουδαιότερη νίκη σου», αναφέρει.

«Πού θα ήμουν αν δεν είχα το ατύχημά μου; Κανείς δεν ξέρει. Ίσως να ήμουν ένας άνθρωπος με πόδια, αλλά δεν θα ήμουν τόσο ευτυχισμένος όσο είμαι τώρα», προσθέτει.

Δείτε το εξαιρετικό βίντεο:




Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.