Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Η πρώτη επαγγελματίας παράνυφος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Γράφει όρκους, ξεσηκώνει τον κόσμο στο χορό και ταυτόχρονα ψάχνει γαμπρό.

Οι περισσότεροι άνθρωποι απολαμβάνουν τους γάμους όμως η Jen Glantz φαίνεται πως αγαπάει τόσο πολύ το συγκεκριμένο μυστήριο που αποφάσισε να βγάζει χρήματα από αυτή τη ξεχωριστή ημέρα, ως επαγγελματίας παράνυφος.

Η 26χρονη ήταν αρκετές φορές παράνυφος στους γάμους των φίλων της και κατάφερε να ανταπεξέλθει άψογα στις υποχρεώσεις της. Έτσι, σύμφωνα με την Dailymail, της γεννήθηκε η ιδέα πως θα μπορούσε να το κάνει επαγγελματικά κι έτσι άρχισε να προσφέρει τις υπηρεσίες της και σε αγνώστους.

Έναντι ενός μικρού αντιτίμου, η Jen υπόσχεται να γράψει τους όρκους αγάπης του ζευγαριού, τις ομιλίες των συγγενών, αλλά και να συνοδεύει τους προσκεκλημένους στην πίστα για να χορέψουν. Μάλιστα, θα είναι η πρώτη που θα τρέξει να βοηθήσει την νύφη και να της κρατάει το νυφικό, όταν εκείνη θελήσει να πάει στην τουαλέτα.



«Αγαπούσα τους γάμους και πάντοτε μου άρεσε να είμαι μέρος της διαδικασίας» δηλώνει η 26χρονη κοπέλα από τη Νέα Υόρκη. «Απολαμβάνω να βλέπω τις νύφες να περπατούν στην εκκλησία. Είναι η στιγμή που ολοκληρώνονται όλα όσα σχεδίαζε για έναν χρόνο. Νυφικό, πρόβες και στο τέλος το μεγάλο "δέχομαι". Είναι μία εκπληκτική στιγμή και το συναίσθημα δεν περιγράφεται, ειδικά όταν έχω λάβει μέρος στις προετοιμασίες».



Μέσα από όλα αυτά όμως, η 26χρονη ελπίζει κάποια στιγμή να βρει κι αυτή των άνδρα των ονείρων της. Η Jen πιστεύει πως σε όσους περισσότερους γάμους πηγαίνει, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να βρει τον «κύριο τέλειο».



«Πάντα προσπαθώ να πιάσω την ανθοδέσμη. Είμαι λίγο ντροπαλή με τους άνδρες και μέχρι στιγμής δεν έχω δεχθεί καμία πρόταση γάμου. Η μητέρα μου μού λέει ότι θα μπορέσω να βρω έναν κατάλληλο άνδρα για εμένα σε αυτούς τους γάμους που πηγαίνω και έχει ενθουσιαστεί με όσα κάνω».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.