Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Πρώτα η αυξητική στήθους και μετά ο γάμος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο δρόμος για την εκκλησία περνά από το χειρουργείο - Δείτε τις φωτογραφίες.

Η 22χρονη Rochelle Bathew από τη Βρετανία δεν ήταν ποτέ ευχαριστημένη με το 32B μπούστο της. Αφότου θήλασε και τα δύο παιδιά της, είχε ακόμα χειρότερη εικόνα για το στήθος της και ήταν για εκείνη πολύ σημαντικό η αυτοπεποίθησή της να ανεβεί πριν εκείνη ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας. Έτσι, έθεσε στον μνηστήρα της ως όρο για να παντρευτούν να κάνει πρώτα αυξητική στήθους.

Όπως και έγινε τελικά και ο Ryan πλήρωσε σχεδόν 5.000 ευρώ για να δει το μπούστο της αγαπημένης του να «εκτοξεύεται» στο 30FF- και την ίδια ευτυχισμένη.

Τρεις μήνες μετά το ζευγάρι ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου.

Η Bathew προκάλεσε αίσθηση και στο Instagram καθώς μοιράστηκε πολλές φωτογραφίες με τα νέα της «αποκτήματα».

«Πάντα μισούσα το μικρό μου στήθος αλλά μετά και το θηλασμό των δύο παιδιών μου έγιναν ακόμα χειρότερα», λέει η 22χρονη στη Daily Mail, «έκανα τα πάντα για να τα κρύψω και δεν υπήρχε καμία περίπτωση να εμφανιστώ νύφη έτσι.

Κάποιοι είπαν πως είμαι ματαιόδοξη, δεν με πειράζει να το παραδεχτώ. Θέλω να είμαι υπέροχη για τον άνδρα μου. Είχα ανασφάλεια λόγω του στήθους μου αλλά δεν ήταν μόνο η ματαιοδοξία που με έκανε να θέλω την επέμβαση. Ήθελα να είμαι μια εκθαμβωτική νύφη. Ο Ryan ήξερε πόσο πολύ ήθελα μεγαλύτερο στήθος κι εγώ ήξερα πως θα πληρώσει γι’ αυτό- ήθελε απλά να είμαι ευτυχισμένη τη μέρα του γάμου μας Ήταν το δώρο του για τη μέρα εκείνη».

Η Bathew είχε το γάμο που επιθυμούσε, το νυφικό που επιθυμούσε και την εικόνα που ήθελε για τον εαυτό της. Έδωσε δε και ονόματα στα νέα της αποκτήματα: «έχω σελίδα στο Instagram για τα κορίτσια μου, τα ονόμασα Heidi και Audrini», λέει. «Τη σελίδα την ανέβασα για να δουν και οι άλλες γυναίκες τι κατάφερα, το σύνθημά μου είναι, αν δεν σου αρέσει κάτι πάνω σου, άλλαξέ το»!

Δείτε τις φωτογραφίες














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.