Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

"Μία δουλειά ή... πουλάω το νεφρό μου"

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ολοένα και περισσότερες τραγικές ιστορίες, από εκείνες που θεωρούσαμε ότι συμβαίνουν μόνο σε χώρες του τρίτου κόσμου, έρχονται στο φως της δημοσιότητας και σοκάρουν…

Το οικονομικό αδιέξοδο που βιώνουν οι Έλληνες οδηγεί κάποιους στην πιο δύσκολη απόφαση της ζωής τους, να πουλήσουν αντί αμοιβής ένα ζωτικό τους όργανο! Και μάλιστα καταφεύγουν σε… ντετέκτιβ για να τους βρουν αγοραστές!

«Είμαι σε δύσκολη κατάσταση και επιθυμώ να πουλήσω το νεφρό μου. Στην τιμή των 100.000 ευρώ… Δεν γίνεται διαφορετικά, θα μου τα πάρουν όλα και δεν το θέλω… Σας παρακαλώ να μιλήσουμε για τα περαιτέρω… Επείγον. Το τηλ είναι… Ο Θεός να με συγχωρέσει για την πράξη μου αυτή…» είναι η αγγελία απόγνωσης που έστειλε ένας οικογενειάρχης στον ντετέκτιβ Νίκο Πελεκάση ζητώντας τη βοήθειά του για να εξασφαλίσει τα προς το ζην στην Ελλάδα της κρίσης και των μνημονίων.

Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα από την Espresso:




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.