Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Καθηγητής στο Χάρβαρντ ο Φέργκιουσον

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον έγραψε «χρυσή» ιστορία στον πάγκο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, όμως στην ηλικία των 72 ετών αποφάσισε πως πρέπει να αναζητήσει μια νέα καριέρα, μακριά από τα γήπεδα.

Έτσι, αποφάσισε να γίνει... καθηγητής στον χώρο που γνωρίζει απόλυτα, ο οποίος δεν είναι άλλος από το ποδόσφαιρο!



Ο πολυνίκης τεχνικός, ο οποίος κάθισε στον πάγκο της Γιουνάιτεντ για 26 ολόκληρα χρόνια, θα δώσει μία σειρά διαλέξεων με τίτλο: «Η επιχείρηση της ψυχαγωγίας, των Μέσων Ενημέρωσης και του Αθλητισμού» αρχής γενομένης από τον επόμενο Μάιο.

«Είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω αυτή την ευκαιρία να συμβάλω σε ένα τόσο σεβαστό πανεπιστημιακό χώρο. Έχω ξοδέψει ήδη αρκετό χρόνο στο Χάρβαρντ και πραγματικά ανυπομονώ να αναπτύξω τις σχέσεις μου και τις δραστηριότητές μου με τους σπουδαστές» τόνισε ο Σκωτσέζος.

Για να πάρει τη θέση ο Φέργκιουσον έκανε μία σειρά συνεντεύξεων το 2012 με την καθηγήτρια business administration του Χάρβαρντ Ανίτα Ελμπέρσε.


Πηγή: http://www.pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.