Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Τζέραρντ: «Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Στίβεν Τζέραρντ για το φιλικό του Σαββάτου με τον Ολυμπιακό μίλησε με πολύ θερμά λόγια για την ελληνική ομάδα και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε τον αγώνα προς τιμήν του.

«Σκεφτήκαμε και μιλήσαμε με αρκετές ομάδες, αλλά η στάση του Ολυμπιακού ήταν καταπληκτική. Δεν ζήτησαν ούτε μία πένα από τα έσοδα και έτσι όλα τα χρήματα θα πάνε για φιλανθρωπικό σκοπό και για τα παιδιά που τα έχουν ανάγκη. Χρωστάω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Ολυμπιακό.

Το γκολ που είχα πετύχει εναντίον του Ολυμπιακού ήταν σίγουρα ένα από τα τρία καλύτερα της καριέρας μου. Αν δεν είχαμε προκριθεί τότε ή αποκλειόμασταν στη συνέχεια δεν θα είχε τόση σημασία, αλλά ήταν ένα γκολ που μας οδήγησε τελικά στο θρίαμβο της Κωνσταντινούπολης.

Έχω αρκετό εκνευρισμό και ενθουσιασμό όσο πλησιάζει το παιχνίδι. Δεν μου αρέσει τόσο που όλοι θα ασχολούνται μαζί μου, προτιμώ όταν αυτό γίνεται για όλη την ομάδα.

Ήθελα να ήταν ένα ματς που θα είχε ένταση και θα βοηθούσε και στην προετοιμασία που κάνουμε, γι΄αυτό επιλέξαμε έναν δυνατό αντίπαλο. Θα είναι και ένα καλό τεστ για την προετοιμασία μας. Θα μπορούσαν να είχε προσκαλέσει πολλούς φίλους και παλιούς συμπαίκτες μου για αυτή τη γιορτή, αλλά δεν ήθελα να γίνει έτσι. Προτιμώ να είναι ένα παιχνίδι που θα βοηθήσει και την ομάδα στο στάδιο της προετοιμασίας της», είπε μεταξύ άλλων ο εμβληματικός αρχηγός της Λίβερπουλ.


Πηγή: http://www.pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.