Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Έκανε 22 παιδιά με 14 γυναίκες

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι μητέρες των μήνυσαν επειδή δεν έχει πληρώσει διατροφή σε καμία.

Ο 33χρονος Orlando Shaw από το Νάσβιλ του Τενεσί κινδυνεύει να καταδικαστεί με φυλάκιση επειδή δεν πληρώνει διατροφή για τα παιδιά του.

Και δεν είναι λίγα…

Ο Orlando έχει αποκτήσει 22 παιδιά με 14 διαφορετικές γυναίκες, όμως ο ίδιος δε φαίνεται να είναι σε θέση να γνωρίζει… σε πόσα ακριβώς έχει περάσει τα… γονίδιά του!

Όπως είπε ο ίδιος μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο News Channel 5 έχει χάσει το μέτρημα (τόσο για τα παιδιά, όσο και για τις γυναίκες με τις οποίες τα απέκτησε), λέγοντας ότι έχει «περίπου 18 παιδιά με… 17 γυναίκες».

Αυτό που σίγουρα γνωρίζει είναι ότι δεν είναι σε θέση να τα στηρίξει οικονομικά.



«Πηγαίνω παντού γυρεύοντας για δουλειά, αλλά πώς θα μου δώσουν με το μητρώο που έχω;» είπε και συνέχισε: «Ελπίζω ότι μια μέρα θα είμαι τυχερός και θα πετύχω το Λόττο. Παίζω συνέχεια».

«Αγαπώ τα παιδιά μου και δε με νοιάζει τι πιστεύει ο κόσμος» πρόσθεσε ακόμη.



Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τον… πολύτεκνο πατέρα έστειλαν στο δικαστήριο οι πρώην σύντροφοί του, επειδή επί χρόνια δεν έχει πληρώσει διατροφή για κανένα από τα παιδιά του, «ρόλο» τον οποίο έχουν αναλάβει οι κοινωνικές υπηρεσίες του κράτους «χρεώνοντάς» το για την… απροσεξία του πάνω από 7.000 δολάρια το μήνα.

Ομολογώντας ότι δεν έχει μετανιώσει που έχει κάνει τόσα παιδιά, ο 33χρονος πατέρας δήλωσε ακόμη ότι σκέφτεται να «διορθωθεί»… αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα κάνει αγγειεκτομή.

«Ήμουν νέος και φιλόδοξος και αγαπούσα τις γυναίκες. Δε μπορεί κανείς να κατηγορήσει κανέναν άντρα επειδή αγαπάει τις γυναίκες. Αυτό που δεν ήξερα τότε και ξέρω τώρα που έγινα 33 είναι πως ότι έκανα από τα 16 μέχρι τα 18 μου, μού γυρίζουν μπούμερανγκ τώρα» δήλωσε ακόμη.



Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.