Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Διεμφυλικός άντρας γέννησε κοριτσάκι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Είμαι ο πρώτος τρανς άντρας στην Ισλανδία που αποκτά μωρό».

Ένας διεμφυλικός άντρας στην Ισλανδία γέννησε πριν μερικές εβδομάδες ένα υγιέστατο κοριτσάκι. «Είμαι ο πρώτος τρανς άντρας στην Ισλανδία που αποκτά ένα μωρό κατά τη διάρκεια αλλαγής φύλου», δήλωσε ο ίδιος.

Ο νεαρός Henry Steinn είχε μόλις αρχίσει τη διαδικασία αλλαγής φύλου όταν ανακάλυψε ότι είναι έγκυος, μόλις μερικές εβδομάδες πριν αρχίσει να λαμβάνει τεστοστερόνη.

Ο Steinn γέννησε με καισαρική τομή στη γενέτειρά του, στις 13 Απριλίου και όπως αναφέρει, σκοπεύει να θηλάσει την κόρη του για όσο χρειαστεί.

«Ήμουν στη φάση των συμβουλευτικών συνεδριών, ζούσα ήδη σαν άντρας και σε ένα με δύο μήνες θα ξεκινούσα τις τεστοστερόνες, όταν ανακάλυψα ότι ήμουν έγκυος», λέει ο 19χρονος.

Όπως δήλωσε, αποφάσισε να αναβάλλει τη λήψη αντρικών ορμονών αλλά συνέχισε να ζει ως άντρας καθ΄ όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Όπως ανέφερε, έπαθε σοκ όταν ανακάλυψε ότι ήταν έγκυος αλλά «δεν έπρεπε να προσπεράσω την ευκαιρία του να αποκτήσω το δικό μου παιδί».








Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.