Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Ο ψηλότερος έφηβος της Ινδίας είναι ήδη 2 μέτρα και συνεχίζει

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο 14χρονος περιγράφει την καθημερινότητα του και τα όνειρά του.

Ο έφηβος Yashwant Raut από την Ινδία είναι ο ψηλότερος έφηβος της χώρας, έχει ήδη φτάσει τα δύο μέτρα και συνεχίζει να μεγαλώνει, με τους γιατρούς να λένε ότι σύντομα θα μπορούσε να φτάσει τον ψηλότερο άνθρωπο στον κόσμο.

«Πάντα χτυπούσα το κεφάλι μου περπατώντας μέσα στο σπίτι και στο σχολείο, και δεν χωράω στο αυτοκίνητο μας ή να κάτσω καλά στο θρανίο του σχολείου μου. Όλα είναι πρόβλημα για μένα», λέει ο 14χρονος μιλώντας στη βρετανική Daily Mail.

Ο Yashwant δεν προέρχεται από μια ψηλή οικογένεια, με τον πατέρα του να έχει ύψος 1,65 και τη μητέρα του να είναι ακόμη πιο κοντή φτάνοντας σχεδόν στη μέση του. Ο μαθητής που ζει σε περιοχή της δυτικής Ινδίας μίλησε για τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει, όπως ότι δεν χωράει στο κρεβάτι του και πρέπει να του αγοράσουν κάποια στιγμή ένα ειδικό έπιπλο, ενώ αποκαλύπτει και διάφορους φόβους του όπως ότι δεν θα μπορέσει να βρει ποτέ σύντροφο λόγω του ύψους του: «Θέλω μια κοπέλα που θα είναι αρκετά ψηλή», είπε και πρόσθεσε «Πρέπει να έχει ένα ανάλογο ύψος με εμένα. Αν δεν βρω ένα κορίτσι που να μπορεί να ταιριάξει με το ύψος μου ή να είναι κοντά, εγώ κατά πάσα πιθανότητα δεν θα παντρευτώ καθόλου».

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει καθημερινά, ονειρεύεται να γίνει παίκτης του μπάσκετ σε λίγα χρόνια και δηλώνει: «Αισθάνομαι ότι το ύψος μου είναι μια τεράστια δύναμη στη ζωή μου. Υπάρχουν στιγμές που αισθάνομαι πραγματικά ξεχωριστός, σαν μια διασημότητα, όταν οι άνθρωποι με σταματούν για να τραβήξουν φωτογραφίες και να μου ζητήσουν αυτόγραφο. Πάντα ήθελα να γίνω ψηλός, αλλά ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα γίνω τόσο ψηλός. Το ύψος μου θα με κάνει ένα σπουδαίο παίκτη μπάσκετ. Θέλω να παίξω για τη χώρα μου μια μέρα».

Οι γονείς του αισθάνονται περήφανοι γι’ αυτόν και χαίρονται όταν ο κόσμος τον σταματάει για να του μιλήσει και να βγάλει φωτογραφίες, όντας εντυπωσιασμένοι από το ύψος του. Αποκαλύπτουν ότι από τότε που ήταν μωρό ήταν μεγαλύτερο από τα άλλα, ωστόσο δεν φαντάζονταν ποτέ ότι θα γίνει τόσο ψηλό. Σήμερα έχει μάθει να δέχεται μόνο τα θετικά σχόλια και να αδιαφορεί για τα αρνητικά, ενώ έχει απευθυνθεί σε εκπροσώπους του Ρεκόρ Γκίνες που τον ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να κλείσει τα 18 για να μετρηθεί και να συμπεριληφθεί σε βιβλίο.














Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.