Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Κι όμως αυτή η γυναίκα είναι έγκυος οκτώ μηνών

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πώς βιώνει την εγκυμοσύνη το fitness model από την Αυστραλία - Δείτε τις φωτογραφίες.

Στην 36η εβδομάδα της εγκυμοσύνης πολλές γυναίκες νιώθουν βαριές, μπορεί ακόμα και το περπάτημα να τις δυσκολεύει κάπως και έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που είδαν τα πόδια τους.

Αλλά η εικονιζόμενη Chontel Duncan, fitness model από την Αυστραλία εξακολουθεί να ασκείται καθημερινά, είναι ιδιαίτερα δραστήρια και τρώει το ίδιο που έτρωγε πάντα, κι ας μένουν 28 ημέρες μέχρι την πιθανή ημερομηνία τοκετού.

Η Duncan προκαλεί πολλά σχόλια με το μυώδες κορμί της και τη μικρή κοιλιά της καθώς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της δεν σταμάτησε να μοιράζεται φωτογραφίες της με τους 194.000 followers στα social media.

«Μου αρέσει πολύ που είμαι έγκυος και το ξέρω πως μέχρι τώρα όλα πήγαν καλά, θα σταματήσω να ασκούμαι μόνο εάν το σώμα μου δεν τον αντέχει ή εάν η ενέργειά μου δεν μου επιτρέπει να προπονηθώ χωρίς στρες», δήλωνε τον Δεκέμβριο, ούσα έγκυος 26 εβδομάδων.

Αποκάλυψε επίσης πως ούτε μετρά το φαγητό της ούτε ζυγίζεται αλλά τρώει όποτε πεινάει και δεν φοβάται μήπως πάρει βάρος.

«Είναι η δουλειά μου η γυμναστική οπότε ξέρω πώς θα επιστρέψω με υγιεινό τρόπο σε φόρμα αφού γεννήσω», έλεγε.

Στις τελευταίες της αναρτήσεις έγραφε πως είχε πάρει 7,4 κιλά.












Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.