Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Η 22χρονη γιόγκι που αψηφά τη βαρύτητα και γίνεται star του Instagram

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δείτε τις φωτογραφίες με τις στάσεις της σε διάφορα μέρη.

Είναι μόλις 22 ετών, φανατική με την γιόγκα και αποκτά σιγά σιγά μεγάλο κοινό μέσα από το προφίλ της στο Instagram για τις στάσεις που κάνει σε διάφορα μέρη, όπου σταθεί και όπου βρεθεί!

Ο λόγος για την νεαρή Sara Ticha από την Σλοβακία η οποία κουβαλάει πάντα μαζί της ένα τρίποδο και βγάζει τον εαυτό της κάνει γιόγκα στα πιο ασυνήθιστα μέρη. Πλέον ζει στη Βιέννη και κάνει εξασκείται στην γιόγκα όπου κι αν βρεθεί με τον κόσμο να λέει ότι… αψηφά τη βαρύτητα. Η 22χρονη η οποία είναι στο τελευταίο έτος για να πάρει το πτυχίο της στη διοίκηση επιχειρήσεων και διδάσκει παράλληλα γιόγκα, δήλωσε: «Δεν αφορά μόνο την παρουσίαση μιας πόζας ή μιας στάσης. Απολαμβάνω την όλη δημιουργική διαδικασία πίσω από κάθε εικόνα. Ασχολιόμουν με την φωτογραφία όταν ήμουν πιο μικρή αλλά στη συνέχεια σταμάτησα. Έτσι το να συνδέω με το παλιό χόμπι μου με αυτό με κάνει πάλι ευτυχισμένη. Για μένα, κάθε φωτογραφία είναι σαν ένα μικρό έργο. Κουβαλάω πάντα μαζί το τρίποδο μου και όποτε βρω ένα ωραίο μέρος ή απλά θέλω να καταγράψω και να μοιραστώ τη στιγμή, βγάζω μερικές φωτογραφίες. Μου αρέσει να εμπνέω τους άλλους ανθρώπους να ασκούνται όπως εμπνεύστηκα και εγώ κάποτε».

Αρχικά ντρεπόταν να δημοσιεύει τις φωτογραφίες της στο Instagram, αλλά αργότερα και μόλις ανέβασε την πρώτη άρχισε να αποκτά πολλούς θαυμαστές και followers, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς. Επιπλέον αρχικά η γιόγκα δεν την ενθουσίαζε, της φαινόταν βαρετή και δεν την καταλάβαινε. «Μου πήρε λίγους μήνες για να πάρω το θάρρος και να αρχίσω να μοιράζομαι ό, τι νόμιζα ότι ήταν ωραίο, εμπνευσμένο ή είχε ένα θετικό μήνυμα» αποκαλύπτει η ίδια που τώρα έχει γίνει φανατική όπως και οι θαυμαστές της που την κατακλύζουν με πολλά μηνύματα και σχόλια για τις όμορφες φωτογραφίες της. Παραδέχεται επίσης όταν της λένε ότι αψηφά τους νόμους της βαρύτητας ότι έχει κάνει πολύ πρακτική και προσπάθεια για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο ώστε να μπορεί να κάνει όλες αυτές τις στάσεις οπουδήποτε βρεθεί. «Για μένα η πρακτική της γιόγκα δεν περιορίζεται σε 90 λεπτά στο χαλάκι και η γιόγκα έχει επηρεάσει πολλά διαφορετικά μέρη της ζωής μου όχι μόνο τη φυσική μου πλευρά» λέει η 22χρονη για την οποία είναι πλέον τρόπος ζωής.
























Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.