Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Η Βραζιλιάνα-κλώνος πριγκίπισσας της Disney

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Κάνει καριέρα ως ανθρώπινη κούκλα - Δείτε φωτογραφίες.

Η 23χρονη Andressa Damiani από τη Βραζιλία μοιάζει με τη πριγκίπισσα Έλσα από την ταινία Frozen της Disney και φορά φακούς επαφής για να κάνει και τα μάτια της να θυμίζουν το βλέμμα της.

Στη χώρα της έχει γίνει διάσημη και ακόμα και οι περαστικοί στο δρόμο την αποκαλούν Έλσα λόγω της ομοιότητάς της.

Η ίδια πάντως λέει πως μοιάζει τόσο πολύ με την ηρωίδα του Disney που μερικές φορές αντί για θαυμασμό προκαλεί τρόμο.

Η 23χρονη, κτηνίατρος στο επάγγελμα, υποστηρίζει πως επιτυγχάνει την μεγάλη αυτή ομοιότητα με ελάχιστο μακιγιάζ, χωρίς δίαιτα και χωρίς άσκηση.

«Πάντα έμοιαζα με κούκλα, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Σπάνια μακιγιάρομαι, δεν κάνω δίαιτα και άσκηση για μένα είναι βγάζω βόλτα τον σκύλο μου», λέει. «Μου αρέσει που μοιάζω με κούκλα και λαμβάνω πολλά υπέροχα μηνύματα από τους θαυμαστές μου. Δέχομαι όμως και κριτική. Υπάρχει κόσμος που μου λέει πως με φοβάται επειδή μοιάζω τόσο πολύ με κούκλα. Μερικοί με βλέπουν να περπατώ στο δρόμο το βράδυ και τρέχουν στην αντίθετη κατεύθυνση».

Στην παιδική της ηλικία η Andressa ήταν πολύ ντροπαλή και δεν είχε φίλους. Η ασυνήθιστη αιθέρια ύπαρξή της την έβαζε συχνά στο περιθώριο.

«Μεγαλώνοντας ήμουν πολύ ήσυχη και ντροπαλή. Σχεδόν δεν είχα φίλους και περνούσα το χρόνο μου μόνη μου με τις κούκλες μου», αφηγείται.

«Πάντα είχα πολύ παιδική όψη και χαρακτηριστικά κουκλίστικα. Ποτέ δεν αναπτύχθηκα όπως τα άλλα κορίτσια κι έτσι έγινα μια πολύ ανασφαλής έφηβη», προσθέτει.

Όταν ωστόσο έφτασε στα 20, η νεαρή γυναίκα αποφάσισε να αγαπήσει την εμφάνισή της. «Συνειδητοποίησα πως ήταν ώρα να αναδείξω τα ανθρώπινα και τα κουκλίστικα χαρακτηριστικά μου, παρά να προσπαθώ να χωρέσω στα υπάρχοντα στάνταρτ ομορφιάς που δεν θα έφτανα ποτέ», εξηγεί. «Άρχισα να φοράω φακούς και να βάφομαι ώστε να μοιάζω ακόμα περισσότερο με κούκλα. Να φοράω χαριτωμένα ρούχα στα αγαπημένα μου χρώματα. Μου έδωσε αυτοπεποίθηση το να μοιάζω με ανθρώπινη κούκλα. Νιώθω όμορφη έτσι».

Σήμερα η Andressa έχει 80.000 followers στο Instagram, έχει εμφανιστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές και είναι φίλη με άλλες ανθρώπινες κούκλες από άλλες χώρες.

Ο κόσμος πάντως δεν την πιστεύει όταν λέει πως δεν έχει κάνει πλαστικές και πολλοί πιστεύουν πως λιμοκτονεί για να είναι τόσο αδύνατη. «Θέλω να δείξω στον κόσμο πως ο καθένας μπορεί να γίνει κούκλα. Δεν χρειάζεται να είσαι πολύ αδύνατη ή ξανθιά. Απλώς δημιούργησε το δικό σου λουκ και να είσαι χαρούμενος!»
















Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.