Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Επανεκκίνηση για 6 σημαντικά έργα υποδομών ύψους 845,9 εκατ. ευρώ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Προσκλήσεις για την επανεκκίνηση έξι σημαντικών έργων υποδομών στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ, συνολικής δημόσιας δαπάνης 845.9 εκατ. ευρώ, εξέδωσε το υπουργείο Οικονομίας.

Στα έργα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, η ηλεκτροκίνηση τμημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και οδικά έργα στον Βόρειο Άξονα της Κρήτης

Με τις προσκλήσεις αυτές ενεργοποιείται το σχετικό επιχειρησιακό πρόγραμμα που αφορά στην περίοδο 2014-2020.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας

«H Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΤΠΑ και ΤΣ του Υπουργείου Οικονομίας, προχωρά στην ενεργοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Υποδομές Μεταφορών Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη” 2014-2020 με την έκδοση έξι (6) προσκλήσεων στον τομέα των υποδομών. Η συνολική ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη των προσκλήσεων ανέρχεται σε 845.900.000 ευρώ.

Ακολουθεί αναλυτικότερη παρουσίαση των προσκλήσεων.
• Κατασκευή Αυτοκινητοδρόμων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου
Η παρούσα πρόσκληση συμπεριλαμβάνει παρεμβάσεις σχετικές με :
• την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος,
• την κατασκευή της οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά – Νότου.
Με την ολοκλήρωση των προαναφερόμενων αξόνων αφενός αναβαθμίζεται το οδικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, ενώ παράλληλα η λειτουργία των εν λόγω αυτοκινητοδρόμων συμβάλλει στην προώθηση της υλοποίησης του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου για μια ολοκληρωμένη οδική διασύνδεση των περιοχών της χώρας, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται η άνετη, αξιόπιστη και ασφαλής οδική μετακίνηση στις εν λόγω περιφέρειες. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 418.382.353 ευρώ.
• Εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών σε επιλεγμένα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου ΠΑΘΕ/Π
Στο πλαίσιο της δράσης επιδιώκεται η εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, αυτόματης προστασίας συρμών ETCS επιπέδου 1 και τηλεπικοινωνιών, η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης σε επιλεγμένα σημεία του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π και εντοπισμένες υποστηρικτικές εργασίες αναβάθμισης υποδομής/επιδομής (όπου απαιτούνται). Στόχος είναι η ολοκλήρωση της ανάπτυξης συστημάτων και της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης σε όλο το μήκος του άξονα ΠΑΘΕ/Π με τελικό σκοπό την ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών προσώπων και αγαθών. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 215.000.000 ευρώ.
• Κατασκευή τμημάτων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου στην Περιφέρεια Κρήτης
Η δράση περιλαμβάνει δύο έργα που αφορούν στις παρεμβάσεις «Αναβάθμιση οδικού άξονα ΒΟΑΚ, τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος» και «Αναβάθμιση και βελτίωση οδικού τμήματος Πάνορμος – Εξάντης του ΒΟΑΚ στο Ν. Ρεθύμνου». Η υλοποίηση των παρεμβάσεων θα έχει ως αποτέλεσμα, τη βελτίωση της προσπελασιμότητας των περιοχών κατά μήκος του ΒΟΑΚ, με σημαντικά αποτελέσματα στην οικονομία ολόκληρης της Περιφέρειας Κρήτης κυρίως σε σχέση με την αγροτική αλλά και την τουριστική ανάπτυξη. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 95.000.000 ευρώ.
• Κατασκευή συνδέσεων με ΔΕΔ-Μ - Ενίσχυση της περιφερειακής κινητικότητας
Η δράση περιλαμβάνει ένα εμπροσθοβαρές έργο που αφορά στην κατασκευή/αναβάθμιση του οδικού άξονα Σίγρι – Καλλονή στη Λέσβο η οποία στοχεύει στη βελτίωση της προσπελασιμότητας και στην άρση της απομόνωσης της περιοχής. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 41.500.000 ευρώ.
• Τοπικές βελτιώσεις στο βασικό (core) σιδηροδρομικό δίκτυο για την εξασφάλιση διαλειτουργικότητας
Στο πλαίσιο της δράσης επιδιώκεται η υλοποίηση τοπικών βελτιώσεων στο βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο για την εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας της σιδηροδρομικής γραμμής, που αφορούν στην κατάργηση υφιστάμενων ισόπεδων διαβάσεων των γραμμών κυρίως σε αστικές περιοχές, καθώς και η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης - σηματοδότησης σε σημαντικές συνδέσεις του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 41.000.000 ευρώ.
• Εγκατάσταση/βελτίωση συστημάτων αεροναυτιλίας και διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας
Στο πλαίσιο της δράσης αυτής επιδιώκεται η βελτίωση των συστημάτων διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας στον εθνικό εναέριο χώρο, των συστημάτων αυτοματισμού και αεροναυτιλίας, των συστημάτων επικοινωνιών και η ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών, καθώς και η αναβάθμιση των υποδομών ασφαλείας τους, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 35.000.000 ευρώ».


Πηγή: http://www.enikonomia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.