Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Βρετανός στρατιώτης βίασε εξάχρονο κορίτσι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Συγκλονιζει η κατάθεση του πατέρα.

Σε ποινή κάθειρξης εννέα χρόνων καταδικάστηκε ένας βρετανός στρατιώτης για τον βιασμό, υπό την επήρεια αλκοόλ, ενός εξάχρονου κοριτσιού μέσα στο δωμάτιό της. Ο 30χρονος Craig Stormey βρισκόταν στις Άλπεις στην Αυστρία, με το 7ο Σύνταγμα Αλεξιπτωτιστών του Βασιλικό πυροβολικού, όταν πραγματοποιήθηκε αυτή η φρικτή επίθεση.

Η δίκη του νεαρού έγινε πριν λίγα 24ωρα, με τον δικαστή Norbert Hofer να αναφέρει ότι του ήταν «αδύνατο» να βρει την κατάλληλη τιμωρία δεδομένης της σοβαρότητας της επίθεσης κατατάσσοντας το περιστατικό ως το «χειρότερο είδος σωματικής κακοποίησης παιδιού». Όσοι παραβρέθηκαν στη δίκη, έλαβε χώρα στο Innsbruck στην επαρχία του Τιρόλου, άκουσαν ότι η επίθεση συνέβη τον Νοέμβριο του 2014 όταν ο βετεράνος που είχε υπηρετήσει στο Αφγανιστάν εισέβαλε, βρισκόμενος σε κατάσταση μέθης, από ανασφάλιστη πόρτα σε κατοικία και έφτασε στο δωμάτιο του παιδιού όπου αφού γδύθηκε, άρχισε να επιδίδεται σε σεξουαλικές πράξεις.

Ο πατέρας του παιδιού, ανέφερε στο δικαστήριο: «Ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου όταν είδα μια φιγούρα να κρατάει το παιδί στα χέρια του», είπε και συνέχισε «ήμουν μισοκοιμισμένος και αρχικά νόμιζα ότι ήταν η γυναίκα μου αλλά αργότερα συνειδητοποίησα ότι βρισκόταν ξαπλωμένη δίπλα μου». Όπως κατέθεσε, όταν κατάλαβε τι συνέβαινε, σηκώθηκε και επιτέθηκε με μανία στον νεαρό δράστη ενώ η σύζυγός του κάλεσε την αστυνομία.






Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.