Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Έχετε βρει την αδελφή ψυχή σας;

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι υπάρχει ένα "ξεχωριστό άτομο εκεί έξω που περιμένει εμένα", και η δουλειά μου είναι να τον βρω, έτσι ώστε να μπορούν να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μας μαζί. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα δημοφιλής και ελκυστική ιδέα, επειδή υπονοεί ότι από τη στιγμή που έχω βρει το άτομο των ονείρων μου, το έργο μου έχει τελειώσει. Προτείνει, επίσης, ότι υπάρχει μόνο ένα πρόσωπο με το οποίο είμαι προορισμένος να έχω αυτή την ειδική σχέση.

Σε έναν πλανήτη με 7 δισεκατομμύρια άτομα, και μόνο η ιδέα του να ψάξει κανείς να βρει τον ένα και μοναδικό, φαίνεται αποθαρρυντική. Σκεφτείτε όμως και το ενδεχόμενο ότι μπορεί να υπάρχουν πολλοί πιθανοί σύντροφοι με τους οποίους είναι δυνατόν για μένα να σας κάνουν να βιώσετε μια ψυχική ένωση, και ότι η πραγματική «δουλειά» δεν είναι μόνο η διαπίστωση ότι βρήκατε την «αδελφή ψυχή» σας, αλλά και για το τι θα συμβεί μετά αφού έχετε βρει ο ένας τον άλλον.

Αδελφή ψυχή δεν είναι απαραιτήτως κάποιος με τον οποίο είναι πάντα διασκεδαστικό να είμαστε μαζί ή ακόμα και κάποιος με τον οποίο υπάρχει έντονη έλξη. Αδελφή ψυχή είναι κάποιος με τον οποίο μαζί θα ανακαλύψετε τον ίδιο σας τον εαυτό. Αυτό δεν είναι πάντα διασκεδαστικό και ευχάριστο. Μερικές φορές είναι δύσκολο. Αυτό που βλέπουμε στην ψυχή μας μπορεί να μην είναι πάντα εύκολο να το αποδεχτούμε πλήρως, αλλά είναι αυτό που είμαστε.

Επίσης, αδελφή ψυχή ονομάζουμε κάποιον ο οποίος μπορεί να μας παρέχει βοήθεια, εμπιστοσύνη και απεριόριστη αγάπη. Ο ιδανικός άνθρωπος δεν υπάρχει και το αίσθημα ότι έχουμε βρει την αδελφή ψυχή μας έχει να κάνει περισσότερο με τις ιδιότητες του συντρόφου μας όταν εκείνος μας βγάζει την αίσθηση πληρότητας και παράλληλα φροντίζει να βγάζουμε προς τα έξω τα καλύτερα στοιχεία του εαυτού μας.


Πηγή: http://www.boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.