Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Ανθρωπόμορφες κούκλες κατέλαβαν το σπίτι τους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η συλλογή με ανθρωπόμορφες κούκλες έχει γίνει εμμονή για μια 36χρονη γυναίκα στη Νέα Υόρκη. Η Marilyn Mansfield, έχει γεμίσει κάθε σημείο του σπιτιού της στο Staten Island κι έχει ξοδέψει χιλιάδες δολάρια για να τις δημιουργήσει.

Τις φροντίζει και τους συμπεριφέρεται σαν να είναι μέλη της οικογένειάς της. Μπορεί κάποιος να τη δει στο δρόμο να πηγαίνει βόλτα τις κούκλες της με ένα παιδικό καροτσάκι. «Μου άρεσε να πηγαίνω βόλτα τα παιδιά μου με το καροτσάκι όταν ήταν μικρά. Τώρα που εκείνα έχουν μεγαλώσει, παίρνω μια κούκλα» λέει η ίδια. «Πάντα είχα πάθος με τις κούκλες. Με θυμάμαι από δύο ετών να παίζω μαζί τους. Όταν ήμουν 7-8 χρονών απέκτησα την πρώτη ρεαλιστική μου κούκλα αλλά φυσικά δεν ήταν τόσο αληθινή όσο οι δικές μου» διηγείται κι εξηγεί ότι γι αυτήν είναι απολύτως φυσιολογικό το να τις αγαπά και να τις φροντίζει.

Η Marilyn μένει μαζί με τον 40χρονο σύζυγό της Zoth, και τα παιδιά της Damien και Skylar. Τις κούκλες τις φτιάχνει μόνη της και συχνά χρησιμοποιεί μαλλιά από το κεφάλι του γιου της. «Συνήθιζα να χρησιμοποιώ μαλλιά από κατσίκες αλλά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα μαλλιά του γιου μου γιατί έτσι μοιάζουν περισσότερο στην οικογένεια!» εξηγεί η ίδια.

Δείτε τις φωτογραφίες










Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.