Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Στρατιώτες περιγράφουν το βιασμό τους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πρώην και νυν ένστολοι του αμερικανικού στρατού σοκάρουν μιλώντας για τη σεξουαλική κακοποίηση που βίωσαν.

Θεωρείται θέμα ταμπού. Τόσο η κοινή γνώμη όσο και το Κογκρέσο θεωρούν ότι μόνο οι γυναίκες κακοποιούνται σεξουαλικά, ενώ η πραγματικότητα είναι αλλού: περισσότερα από τα μισά θύματα είναι άνδρες. Σύμφωνα με το Πεντάγωνο, 38 στρατιώτες κακοποιούνται σεξουαλικά κάθε μέρα, και λόγω του στίγματος, οι ένοχοι σχεδόν πάντα τη γλιτώνουν επειδή τα θύματα δεν θέλουν να μιλήσουν.

Δημοσιογράφος από το περιοδικό GQ-η αμερικανική έκδοση- μίλησε με μερικά από τα θύματα και οι μαρτυρίες που κατέγραψε είναι απλά συγκλονιστικές.

Ένας από τους βετεράνους ψυχολόγους σημειώνει χαρακτηριστικά: «Ένας από τους μύθους είναι ότι οι δράστες είναι γκέι, το οποίο είναι δεν ισχύει σε μεγάλο βαθμό. Δεν είναι για το σεξ. Είναι για την εξουσία και τον έλεγχο».



Trent Smith
«Ήταν ένας ανώτερος μου. Όταν με κάλεσε να πάω στο σπίτι του, απλά έπρεπε να πάω. Κοιτάζοντας πίσω, αναρωτιέμαι, γιατί δεν έκανα τίποτα: Δεν ήταν ότι με κρατούσε κάτω δεμένο. Πραγματικά δεν αισθάνθηκα ότι είχα άλλη επιλογή. Μόλις είχε κλείσει τα 19...».



Terry Neal, Ναυτικό 1975–77
«Το σημείο που θυμάμαι πριν λιποθυμήσω ήταν ότι κάποιος μου έλεγε ότι θα με τιμωρήσει».

Richard Welch, Αεροπορία 1973–82
«Έχανα συχνά τις αισθήσεις μου. Μου έλεγε ξανά και ξανά ότι αυτό θα μου αρέσει».

Gary Jones, στρατός, 1984–86
«Στην αρχή νόμιζα ότι έπαιζε. Κατάφερε και με έριξε κάτω και άρχισα να φρικάρω. ‘Κάρφωσε’ το χέρι μου πάνω από το κεφάλι μου και το γόνατο μου στον αγκώνα του χεριού του και κάλυψε το στόμα μου με το δεξί του χέρι. Με κοίταζε και μου έλεγε: μη βγάλεις άχνα»

Sam Madrid, πεζοναύτης , 1962–68
«Όταν ένας οπλισμένος λοχίας σου λέει να γδυθείς, καλύτερα να το κάνεις. Δεν κάνεις ερωτήσεις».



Jones
«Ακόμα δεν το πιστεύω. Συνέχεια λέω στον εαυτό μου ‘μακάρι να μην είχα πιει μερικές μπύρες εκείνο το βράδυ. Αν δεν τον είχα καλέσει στο δωμάτιό μου’. Προσπάθησα να αντισταθώ. Ήταν τόσο δυνατός…».

Welch
«Δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσα να κάνω, εκτός ότι ποτέ δεν έπρεπε ποτέ να καταταχτώ στον στρατό»

Charles Bigo, στρατός, 1966–69
«Είπα στον ψυχολόγος μου: ‘Ίσως φταίω εγώ, επειδή είμαι γκέι’. Έψαχνα τη φιλία, τη συντροφικότητα, κάποιου είδους συναισθηματικής σύνδεσης με κάποιον. Ήταν αρπακτικά».



Michael F. Matthews, αεροπορία 1973–85
«Αφού τελείωσε, άρχισε να μου λέει: ‘αν το πεις σε κανέναν, θα επιστρέψω και θα έρθω να σε βρω’».

Neal
«Ενας από τους γιατρούς μου είπε: γιε μου, οι άντρες δεν πέφτουν θύματα βιασμού».

Jim McDonald, στρατός, 1982–2004
«Δεν μπορώ να κάνω αυτή τη συνέντευξη. Μου έρχονται σκηνές και με πιάνει κρίση πανικού…».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.