Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Οι σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάθε γονέα όταν βάζει το μωρό για ύπνο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ώρα για νάνι! Είναι όμως τόσο εύκολο όσο το λέμε;

Δείτε ποιες σκέψεις περνάνε από το μυαλό όλων των γονέων τη στιγμή που προσπαθούν να κοιμίσουν τα μωράκια τους.

  • Ώρα για ύπνο! Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μου πάρει πολύ ώρα!
  • Θα είμαι πίσω σε λίγο να χαζέψω καμιά ταινία.
  • Χμμ, μάλλον θα έχουμε γκρίνιες αλλά μπορώ να το ηρεμήσω.
  • Είμαι πολύ καλός γονιός και θα σταματήσει τα κλάματα σε λίγο.
  • Σαν να ανέβασε τόνο ή μου φαίνεται;
  • Θα χαμηλώσω το φως και θα βάλω ένα απαλό τραγουδάκι να παίξει. Είναι η μόνη λύση.
  • Μήπως θέλει αλλαγή πάνας ή μήπως πεινάει;
  • Θα έρθουνε μέρες που θα λατρεύει τον ύπνο και δεν θα το σηκώνουμε από το κρεβάτι.
  • Το πιθανότερο είναι να συμβεί το 2027.
  • Μα πώς μπορεί να έχει ακόμη τόση ενέργεια; Πώς;
  • Μια δουλειά έχουν τα μωρά: φαγητό, κακάκια και ύπνος. Τι μπορεί να συμβαίνει;
  • Πω πω σαν να βάρυνε κιόλας! Τα χέρια μου με πεθαίνουν.
  • Όχι, μη τραβάς τα γυαλιά μου σε παρακαλώ! Δεν είναι ώρα για παιχνίδι. Είναι ώρα για ύπνο!
  • Δεν πρέπει να ενδώσω! Πρέπει να μείνω δυνατός/δυνατή.



  • Αχ όχι σε παρακαλώ μη βάζεις τα κλάματα! Με σκοτώνεις!
  • Πόσο γλυκούλης είναι όταν αγγίζει το πρόσωπό μου και είναι κουρασμένος!
  • Δεν μπορώ να καταλάβω… το αγαπημένο του νανούρισμα λέω ασταμάτητα εδώ και μία ώρα! 
  • Μήπως να κάνω κανένα remix;
  • Σαν να ησύχασε λίγο. Ας ρίξω μια ματιά στο κινητό μου μήπως ήρθε κανένα e-mail από τη δουλειά.
  • Αχ όχι, μη βάζεις στο στόμα σου το τηλέφωνό μου!
  • Αν του το αφήσω μπορεί και να το φάει!
  • Αναρωτιέμαι με τι έπαιζαν τα μωρά πριν βγουν τα κινητά τηλέφωνα.
  • Να τι πάλι αυτή η κραυγή!
  • Έλα μωρό μου, ησύχασε!
  • Ελπίζω να μην ξυπνήσει τους γείτονες!
  • Μπορείς να μου πεις γιατί δεν ΚΟΙΜΑΣΑΙ;



  • Δεν πρέπει να υπάρχει χειρότερος γονιός από μένα! Δεν μπορώ να βάλω ένα μωρό για ύπνο.
  • Είμαι θυμωμένη/θυμωμένος με ένα μωρό. Πόσο γελοίο ακούγεται;
  • Αναρωτιέμαι τι κάνουν στη Γαλλία. Πρέπει να είναι αστικός μύθος ότι τα μωρά κοιμούνται εκεί όλη την ώρα. Έτσι δεν είναι;
  • Μήπως το σήμα από το κινητό κάνει κακό στο μωρό μου; Θα του το πάρω!
  • Πρέπει να κόψουμε και τα νυχάκια αύριο το πρωί τώρα που το είδα.
  • Νομίζω δεν θυμάμαι πώς είναι να κοιμάσαι.
  • Δεν καταλαβαίνω καν τη διαφορά ημέρας και νύχτας.
  • Θα μείνουμε εδώ μέχρι το τέλος του χρόνου. Εδώ θα μας βρει η νέα χρονιά μου φαίνεται!

  • Ok, αυτό σημαίνει πόλεμος. Άντε να δούμε πόσο θα μας πάρει.
  • Μήπως πρέπει να συγκεντρωθώ καλύτερα; Πρέπει να το πιστέψω ότι μπορώ να το βάλω για ύπνο.
  • Μη με κάνεις να σε βάλω στο καρότσι και να πάμε βόλτα νυχτιάτικα.
  • Οι ώμοι μου με πεθαίνουν!
  • Σαν να αρχίζει να αποκοιμιέται. Τώρα όμως αισθάνομαι ότι έχω πιει τρεις καφέδες!
  • Εντάξει ας τον βάλω στην κούνια.
  • Πολύ πολύ απαλά.
  • Πόσο χαριτωμένο είναι όταν κοιμάται!
  • Είναι λίγο ανατριχιαστικό που κοιμάται με τα μάτια μισάνοιχτα..
  • Ω Θεέ μου! Δεν αναπνέει!
  • Αχ όχι, μια χαρά είναι το μωρό μου! Κουράστηκε κι εκείνο…
  • Θα φύγω σιγά σιγά.
  • Μάλλον δεν θα δω καμιά ταινία και θα πάω κι εγώ για ύπνο.
  • Ααα εντάξει για τόσο κράτησε; Ώστε δεν κοιμόσουν τόση ώρα και με κορόιδευες;
  • Πάμε πάλι από την αρχή!



Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.