Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Πάπας: Μου απομένουν μόνο 2-3 χρόνια ζωής

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Για πρώτη φορά αποκάλυψε ο Πάπας ότι ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει στο νευρικό του σύστημα πιθανόν να του στερήσει τη ζωή σε 2-3 χρόνια από σήμερα.

Είναι η πρώτη φορά που ο Πάπας μιλάει για το πρόβλημα υγείας του και μάλιστα για τον επικείμενο θάνατό του. Δεν απέκλεισε μάλιστα το ενδεχόμενο να παραιτηθεί μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.



Την «εξομολόγηση» την έκανε σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια της πτήσης καθώς επέστρεψε από τη Νότια Κορέα.

«Το αντιμετωπίζω ως μια γενναιοδωρία από τον Θεό. Προσπαθώ να σκέφτομαι τα λάθη μου, τις αμαρτίες μου, να μην είμαι περήφανος. Γιατί ξέρω ότι αυτό θα διαρκέσει μόνο για μικρό χρονικό διάστημα. Δύο ή τρία χρόνια και μετά θα πάω να συναντήσω τον Δημιουργό μου» είπε ο Πάπας.

«Ο Βενέδικτος XVI άνοιξε μια πόρτα» είπε για την πιθανότητα της παραίτησης και συμπλήρωσε ότι πριν από 60 χρόνια ένα τέτοιο ενδεχόμενο ήταν ανήκουστο.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.